آموزش حسابداري در سريع ترين زمان ممكن به صورت اينترنتي

۱۴۸ بازديد

سازمان غيرانتفاعي ميتواند از نوع دولتي هم باشد. با توجه به اهميت اين موضوع، مديران سازمان هاي تجاري با استفاده از اطلاعات موجودي انبار در مورد كنترل هزينه هاي نگهداري، موجودي سفارش، تامين كالا در زمان مناسب و جلوگيري از كمبود مواد اوليه تصميم مي گيرند و اينجاست كه بيشتر از هر زمان ديگر از اهميت حسابداري انبار آشكار مي شود. چرا كه اشخاص، شركت ها و دولت براي تصميم گيري در مورد توزيع مناسب منابع مالي نياز به اطلاعاتي قابل اتكا دارند كه اين اطلاعات را به ياري حسابداري مي توان به دست آورد. اين نوع دوره در ايام هفته برگزار مي گردد و براي دانشجويان مناسب مي باشد . از سويي ديگر، اين پژوهش از نوع كاربردي است. ؛ بنابراين در مرحلۀ اول هر الگوريتم با استفاده از 900 داده، نوع رابطه بين 16 متغير مستقل و بازده (ريسك) را به نرمافزار آموزش مي­دهد، سپس الگويي را كه آموخته است، براي پيش­بيني بازده (ريسك) 293 رديف داده باقيمانده بهكار مي­گيرد. از جمع 1193 رديف داده جمعآوريشده، ابتدا 75 درصد از داده­ها (تقريباً تعداد 900 رديف داده) با بهكارگيري الگوريتم­هاي مربوطه آموزش داده ميشوند و سپس با استفاده از 25 درصد از داده­هاي باقيمانده (كه تقريباً تعداد 293 رديف داده است) و با عنوان داده­هاي آزمون شناخته مي­شوند، ميزان دقت پيش­بيني الگوريتم­ها آزمون ميشود.

حسابداري اغلب به عنوان يكي از سخت ترين رشته هاي دانشگاهي و آموزشي در نظر گرفته مي شود. ما براي آموزش حسابداري بازار كار كاربردي و عملي و راه هاي كسب درآمد شما فكر همه چيز را كرده ايم و انواع آموزش رايگان حسابداري را به صورت حضوري و آنلاين براي شما تدارك ديده ايم. بنابراين با بررسي دوره هاي آموزشي مختلفي كه با چنين عناويني درج مي شوند اينطور مي توانيم نتيجه گيري كنيم كه رويكرد آموزش در اين دوره ها عموما بر كاربردي بودن دوره و يادگيري مهارت هاي پايه اي توسط دانشجويان است تا بلافاصله بعد از پايان دوره آموزشي، توانايي انجام كار به عنوان حسابدار را داشته باشند. اما خب مي توان به عنوان يك پيش نياز خوب در اين زمينه، روي آن حساب كرد. در اين پژوهش بهمنظور پيش­بيني ريسك سيستماتيك و بازده سهام شركت به كمك اطلاعات حسابداري و نسبت­هاي مالي از روش داده­كاوي استفاده شده است. از آنجا كه سود حسابداري با جريان­هاي نقدي جاري و آتي شركت مرتبط است، سود حسابداري حاوي اطلاعاتي در رابطه با ريسك شركت است. آنها سودمندي استفاده از نوسانات قبل از بازشدن بازار و نوسانات شناساييشده از دارايي­هاي مرتبط از بازارهاي ديگر را زمانيكه بورس ايتاليا بسته است، تأييد كردند. 

 

بخوانيد:

https://accniaz.com/product/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/


آنها دريافتند روش ماشين بردار پيشبينيهاي دقيق­تري را نسبت به دو روش ديگر به دست مي­دهد. بر اين اساس، در پژوهش حاضر، از نسبت مجموع داراييهاي ثابت به مجموع داراييهاي شركت i در دوره t براي اندازهگيري شدت سرمايهگذاري در داراييهاي ثابت استفاده ميشود. اندازه (لگاريتم نسبت كل داراييها به شاخص توليد ناخالص ملي)، كل بدهيها بهكل داراييها، سرمايه در گردش بهكل داراييها، بدهي جاري به دارايي جاري، متغير مجازي، اگر بدهي كل بيشتر از دارايي كل شود يك، وگرنه صفر در نظر گرفته ميشود، سود خالص به مجموع داراييها، وجوه حاصل از عمليات بهكل بدهيها، متغير مجازي، اگر سود خالص براي دو سال قبل منفي باشد يك وگرنه صفر است و تغييرات در سود خالص (سود خالص t منهاي سود خالص 1-t به قدر مطلق سود خالص t بهعلاوۀ قدر مطلق 1-t ) است. افزون بر اين، استفادهكننده به هنگام تصميم­گيري بايد چگونگي وزندهي به اين اطلاعات را دريابد. در اين راستا، پژوهش حاضر درصدد بهكارگيري الگوريتمهاي دادهكاوي براي انجام وزندهي به متغيرهاي حسابداري مختلف براي پيشبيني دقيقتر بازده و ريسك سهام شركت است. 

به ارزيابي دقت عملكرد مدل­هاي شبكۀ عصبي ايستا و پويا در پيش­بيني بازدهي شاخص قيمت و بازده نقدي بورس تهران پرداختند تا بتوانند بهترين مدل را براي پيشبيني بازدهي شاخص قيمت انتخاب كنند. كداميك از چهار الگوريتم تحليل جداساز خطي (LDA)، الگوريتم تحليل جداساز غير­خطي (QDA)، الگوريتم نزديكترين K همسايگي (KNN) و الگوريتم درخت تصميم طبقهبنديكننده قادر است ريسك سيستماتيك شركتهاي پذيرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران را با دقت بيشتري پيش­بيني كند؟ كداميك از چهار الگوريتم تحليل جداساز خطي (LDA)، الگوريتم تحليل جداساز غير­خطي (QDA)، الگوريتم نزديكترين K همسايگي (KNN) و الگوريتم درخت تصميم طبقهبنديكننده قادر است بازده سهام شركتهاي پذيرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران را با دقت بيشتري پيش­بيني كند؟ در اين پژوهش اطلاعات مالي 102 شركت پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در طي دوره زماني 1389 تا 1394 بررسي شده است (612 شركت - سال). چنين انتظار مي­رود كه انعطافپذيري مالي و ارزش نقدشوندگي داراييها از طريق صورت ترازنامه و جريان­هاي نقدي مورد انتظار آتي از طريق صورت سود و زيان منعكس شود. نتايج نشان داد CFS در شرايطي كه با هريك از هفت مدل خطي پايه و شناسايي 18 ويژگي سازگار مهم تركيب شود، بهترين عملكرد پيش­بيني را از نظر صحت و دقت خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.