كابينت قطار ام دي اف

۴۶ بازديد

كابينت يكي از پركاربردترين وسايل خانه براي نظم دهي و نظم بخشيدن به وسايل و همچنين تكميل كننده زيبايي دكوراسيون منزل شماست. كابينت ريلي ام دي اف به دليل خواص منحصر به فرد خود طرفداران خاص خود را پيدا كرده است. در اين قسمت مشخصات، مزايا و معايب اين نوع كابينت معمولي و كم هزينه را بيان مي كنيم تا در صورت نياز بتوانيد با تمام اطلاعات از فروشگاه اينترنتي تنيل چوب سفارش و خريد كنيد.


ويژگي هاي كابينت ريلي ام دي اف
همانطور كه از نام كمد ام دي اف جاده اي پيداست، متريال به كار رفته در آن از ام دي اف است.
در ساخت درب كابينت ريلي ام دي اف از لولا استفاده نمي شود بلكه توسط ريل باز و بسته مي شود.
جعبه ريلي ام دي اف محدوديت عرض ندارد. درب ها را مي توان پهن تر از درب هاي كابينت هاي معمولي يا لولايي در نظر گرفت.


مزاياي كمد ام دي اف ريلي
پس از ورود به اين صفحه بايد قصد خريد كمد ديواري ام دي اف را داشته باشيد، بنابراين كانوي چوپ مزايا و معايب آن را به طور ماهرانه اي براي شما توضيح مي دهد تا بتوانيد با محصول كامل اين محصول آشنا شويد.


قابل استفاده در مشاغل و ادارات
ميز صندلي معمولا در جلوي كابينت ريلي ام دي اف قرار مي گيرد، بنابراين نيازي به كشيدن درب براي باز و بسته شدن نيست، بنابراين اين محصول براي شركت ها و ادارات يك انتخاب ايده آل است. در واقع مي توان از فضاي جلوي كابينت استفاده بهينه كرد.
ضخامت درب كابينت با ريل ام دي اف
به طور كلي درب كمدهاي ريلي ضخيم تر از كمدهاي معمولي است در نتيجه وقتي لباس ها را از اين نوع كمدها بيرون مي آوريد نخ كشيده و پاره نمي شود.
درب هاي ام دي اف با مقاومت بالا
روي درب كابينت ريلي ام دي اف مي توانيد انواع شيشه هاي رنگي و آينه سنگين قرار دهيد. در واقع درهاي آن نسبت به درهاي معمولي در برابر وزن اضافي مقاومت بيشتري دارند.
قابليت تعويض كابينت ريلي ام دي اف
در صورتي كه طرح و رنگ كابينت ريلي ام دي اف مورد پسند شما نيست مي توانيد با كارشناسان تانيل چوب تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد تا طبق سليقه شما كابينت مورد نظر شما را تهيه كنند.
فضاي كمتري را اشغال مي كند
زيرا اتاق ريلي ام دي اف نسبت به اتاق معمولي كه درهاي خود را باز و بسته مي كند فضاي كمتري را اشغال مي كند. بنابراين اگر اتاق خواب شما كوچك است، اين كمد براي تزئين اتاق بسيار مفيد است.



صرفه جويي در هزينه ها
از آنجايي كه افراد زيادي بودجه لازم براي خريد يك كابينت چوبي واقعي را ندارند، مي توانند كابينت ساخته شده از ام دي اف را خريداري كنند. ام دي اف نيز از كيفيت بالايي برخوردار است و سطح آن براق و صاف است كه نسبت به چوب مقرون به صرفه تر و ارزان تر است. همانطور كه در اين قسمت مشاهده مي كنيد كابينت ريلي ام دي اف در مدل هاي مختلف موجود مي باشد و همچنين داراي تنوع زيادي مي باشد. لطفا توجه داشته باشيد كه اگرچه ارزانتر از مدل ريلي چوبي است، اما ام دي اف بعد از چوب به عنوان بهترين متريال براي ساخت كابينت ريلي شناخته مي شود.


معايب كمد ام دي اف ريلي
حال كه با ويژگي ها و مزيت هاي كابينت ريلي ام دي اف آشنا شديد، معايب آن را نيز به شما مي گوييم تا با در نظر گرفتن تمامي امكانات، كابينت مورد نظر خود را سفارش دهيد.
چيدمان درب كابينت در اينجا دشوار است
اگر به درب هاي كابينت ريلي ام دي اف نيرو و فشار زيادي وارد كنيد، مي توانند از ريل جدا شوند. ضخامت درب اين نوع كمدها نسبت به درب كمدهاي معمولي بيشتر است در نتيجه جايگيري آن نيز با زحمت بيشتري همراه است.

https://tanilchoob.com/product-category/table/mirror-console/
پاكسازي كامل جاده هاي آن
شيارهاي بين ريل هاي كمد ريلي ام دي اف اجازه تجمع گرد و غبار را مي دهد. در نتيجه، شيارها به سختي تميز مي شوند.
درب كابينت ريلي ام دي اف همزمان باز نمي شود.
از آنجايي كه يك در در كابينت ريلي ام دي اف هميشه روي ديگري قرار دارد، در نتيجه نمي توانيد هر دو را همزمان باز كنيد. افرادي كه هر دو در را باز مي كنند و كل فضاي كابينت را در اختيار دارند، دچار مشكل مي شوند و ميدان ديد كمتر از يك كابينت معمولي است.


كابينت ريلي ام دي اف
كابينت قطار ام دي اف
جذب آب بيشتر از كابينت آهني ام دي اف
به طور كلي مواد ام دي اف آب بيشتري نسبت به چوب در خود نگه مي دارد. بنابراين، هنگام استفاده از قفسه ريلي ام دي اف، نبايد آن را در جاي مرطوب قرار دهيد. چون با آبي كه جذب مي كند متورم مي شود و از چوب ضعيف تر است، دوام ندارد.


خريد كابينت ريلي ام دي اف
همانطور كه مشاهده مي كنيد اين محصول در رنگ ها و طرح هاي مختلف موجود است و شما مي توانيد با توجه به سليقه خود بهترين را انتخاب كنيد. مطمئن باشيد هنگام سفارش كابينت ريلي ام دي اف از تانيل وود نه تنها در مقايسه با ساير فروشگاه ها از كيفيت بالايي برخوردار است بلكه اين محصول را به درستي و با خيال راحت دريافت خواهيد كرد. با توجه به اينكه متريال به كار رفته در اين نوع كمد از ام دي اف مي باشد بنابراين نسبت به چوب مقرون به صرفه بوده و افراد زيادي توانايي خريد آن را دارند.
به ياد داشته باشيد كه قبل از خريد كابينت ريلي ام دي اف بايد به چند نكته توجه كرد كه در ادامه به آنها مي پردازيم:


به مواد ريل آن توجه ويژه اي داشته باشيد
به نوع ريل هايي كه براي ساخت كابينت ريلي ام دي اف استفاده مي شود دقت كنيد، بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشند تا عمر آنها افزايش يابد و هزينه آنها كاهش يابد. بسياري از توليدكنندگان از ريل هاي بي كيفيت و ارزان استفاده مي كنند.


براي استايل امروزي مناسب است
همانطور كه مي بينيد كمد ام دي اف ريلي معمولا به سبك مدرن استفاده مي شود و اگر سبك دكوراسيون داخلي شما مدرن و امروزي است، تانيل وود اين نوع كمد ام دي اف ريلي را توصيه نمي كند، مگر اينكه شما طراحي داخلي داريد كمد را متناسب با آن تنظيم نكنيد. مخلوط كردن
ابعاد كابينت ريلي ام دي اف
اگر خانه شما بزرگ است از كابينت هاي ريلي ام دي اف پيش ساخته استفاده كنيد. اما اگر فضاي كمتري داريد و مي خواهيد اين نوع كمدها را سفارشي كنيد، بايد بدانيد كه كمدهاي سفارشي گرانتر از كمدهاي از پيش ساخته شده هستند.


به رنگ توجه كنيد
از آنجايي كه معمولا از رنگ روشن و ملايم براي خريد جهيزيه استفاده مي شود، كابينت ريلي ام دي اف سفيد به محصولي محبوب در بين عروس خانم ها تبديل شده است. در صورت تمايل به استفاده از رنگ روشن مي توانيد رنگ سفيد اين محصول را سفارش دهيد. بسياري از افراد رنگ كمد ريلي mdef را با رنگ مبلمان اتاق خواب تطبيق مي دهند كه ايده جالبي است، البته اين نوع كمد را مي توان در قسمت هاي ديگر خانه به جز اتاق خواب نيز استفاده كرد. مراقب باشيد اگر اتاق شما كوچك است، از توالت ريلي تيره يا مشكي استفاده نكنيد، زيرا اين رنگ ها اتاق را كوچكتر نشان مي دهند. مي توانيد در يك اتاق بزرگ از كمد لباس تيره و مشكي استفاده كنيد.


به بررسي هاي آنلاين توجه كنيد و به دنبال مشاوره باشيد
به طور كلي، مهم نيست كه از كجا كمد اتوي ام دي اف مي خريد، هميشه نظر خانواده يا دوستان را جويا شويد و حتما نظرات آنلاين را نيز مطالعه كنيد. براي خريد اين محصول مي توانيد با كارشناسان تنيل چوب تماس بگيريد و از مشاوره تخصصي بهره مند شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.