آموزش ارتقاي حافظه ps5

۵۰ بازديد

آموزش ارتقاي حافظه ps5

پلي استيشن يكي از محبوب ترين كنسول هاي بازي در جهان است. سوني سالهاست كه بر دنياي بازي هاي ويديويي مسلط است و حتي با وجود رقيبي به قدرت ايكس باكس هنوز هم طرفداران زيادي دارد. براي كاركرد صحيح و بدون مشكل بازي هاي مختلف با گرافيك و حجم متفاوت بايد با قابليت هاي سخت افزاري كنسول از جمله حافظه موجود با حداقل حافظه مورد نياز مطابقت داشته باشند. به طور كلي امروزه با بهبود كيفيت تصاوير و فيلم ها و همچنين گرافيك بازي ها و اپليكيشن ها بحث حافظه به عنوان يكي از مهمترين مشكلات هنگام خريد هر دستگاه ديجيتالي از گوشي هاي هوشمند و لپ تاپ گرفته تا بازي consoles.it به ويژه مهم شده است. در واقع 825 گيگابايت رم در دراز مدت كافي نخواهد بود و وقتي بازي هايي با حجم زياد يا حتي محتويات فايل هايي كه دانلود كرده ايد فضاي حافظه را پر كنند ديگر قادر به دانلود بازي هاي جديد نخواهيد بود. اما بهتر است بدانيد كه روش هايي براي افزايش 5 رم وجود دارد. اگر شما هم مي خواهيد به بازي هاي جديد تر در كنسول پلي استيشن خود را, خواندن "افزايش حافظه از 5 سايت خريد گيفت كارت www.giftfa.com  

راهنماي خريد بهترين كارت گرافيك بازي

  كپچر كارت چيست و در بازي هاي ويديويي چيست what چه شما نياز به دانستن قبل از انتخاب يك ديسك سخت خارجي! چه چيزي است و چه مزيتي نسبت به شما دارد ارتقا و افزايش ظرفيت حافظه از ص 5 سوني هميشه توانسته هارد ديسك كنسول را بهبود و ارتقا دهد و حتي دسترسي كاربران به هارد ديسك هاي اين دستگاه ها را راحت تر كند. در نسخه هاي قبلي 3 و 4.4 مي توانيد هنگام راه اندازي از حافظه خارجي استفاده كنيد و مي توانيد درايوهاي داخلي 3 و 4 را جايگزين كنيد. در نسل جديد پلي استيشن 5 اما سوني در حال بررسي بهبود كيفيت سخت افزار و سرعت بارگيري دستگاه و همچنين حافظه همانطور كه قبلا گفتيم به دليل حجم 825 گيگابايت (كه با نصب نرم افزار راه اندازي كنسول حدود 670 گيگابايت در دسترس خواهد بود) اين تنها براي چهار يا پنج بازي نسل نهم كافي خواهد بود. اما نگران نباشيد زيرا امكان افزايش حافظه پي اس 5 و اتصال هارد اكسترنال و اضافه كردن حافظه به كنسول نيز براي پي اس 5 برنامه ريزي شده است. در ادامه با استفاده از هارد اكسترنال و هارد ديسك به طور كامل ميزان حافظه را تا 5 افزايش خواهيم داد.  
افزايش ظرفيت حافظه پلي استيشن 5 با هارد اكسترنال و اتصال به پورت يو
همانطور كه قبلا گفته, ممكن است براي اتصال ديسك هاي سخت خارجي از طريق پورت تو ساخته شده را به تل 5. اما فقط براي اجراي بازي هاي پلي استيشن 4 مي توانيد دستگاه خارجي تو را به كنسول متصل كرده و به داده هاي بازي موجود در پلي استيشن 4 و در پلي استيشن 5 دسترسي پيدا كنيد. در واقع به دليل سخت افزار ويندوز 5 و حداقل پيكربندي مورد نياز براي اجراي بازي هاي نسل نهم.براي اجراي بازي هاي نسل نهم نمي توانيد از هارد اكسترنال استفاده كنيد. با اين حال, همچنين محدوديت از گوش و حلق و وجود دارد, اگر شما مي خواهيد براي اجراي چند بازي نسل هشتم. افزودن هارد اكسترنال ممكن است گزينه اي مقرون به صرفه تر و ارزان تر از حافظه براي شما باشد. لطفا توجه داشته باشيد كه در اين حالت تمام داده هاي بازي - اسكرين شات ها و ذخيره ها - در خود كنسول ذخيره مي شوند. در ضمن هارد اكسترنال كه قصد داريد به پي اس 5 خود متصل شويد بايد ظرفيتي بيش از 250 گيگابايت و كمتر از 8 ترابايت داشته باشد و از زير 3 پشتيباني كند.

افزايش مقدار حافظه توسط 5 با اضافه كردن حافظه توسط 5

  بهبود حافظه ازمو 5 با توجه به اگر شما قصد افزايش ظرفيت حافظه به 825 گيگابايت 5 و اجراي تمام بازي هاي جديد و قديمي بدون محدوديت, شما نياز به انتخاب حافظه مناسب و نصب آ از طريق اسلات تعيين شده. در واقع امكان افزودن هارد ديسك در صفحه 5 دلاري جديد فراهم شده است. با اين حال, محدوديت حتي در اضافه كردن حافظه وجود دارد, و نه در همه موجود در بازار.مناسب براي اجراي بازي ها. دليل اين امر چيزي بيش از سخت افزار و استانداردهايي نيست كه سوني براي اجراي بازي ها روي اين كنسول در نظر دارد. در واقع همه بازي هاي نسل نهم به هارد ديسك هايي با سرعت خواندن بسيار بالا نياز دارند و بسياري از دستگاه هاي موجود در بازار نمي توانند اين سرعت را فراهم كنند. با توجه به وب سايت خود, سوني, و غيره. هاردي كه قابليت اتصال به پلي استيشن 5 را دارا خواهد بود پي سي پي 4 * 4 * 2 نوع اس اس دي. نگران نباشيد, البته, چرا كه اين نوع از سخت افزار هستند كه نادر نيست, و شركت هاي سخت افزاري شناخته شده مانند سامسونگ, وسترن ديجيتال و سيگيت.را به بازار بردند. ما به شما بيشتر در مورد اندازه و مشخصات ديگر از اس اس دي مورد نياز براي ص 5 بگوييد.   دقيق تر: كباب مد5 5 What راهنماي استفاده + نكات ناب   بررسي كنيد كه هارد ديسك مناسب براي ص 5 است - مناسب براي ص 5 يك مشكل مهم كه براي بازي هاي نسل نهم بسيار مهم است سرعت هارد ديسك با حافظه است. درايو اس اس دي واقع در پلي استيشن 5 حداقل ۱ را مي خواند. ۴ گيگابايت بر ثانيه و هارد ديسكي كه قصد داريم به كنسول اضافه كنيم نيز بايد اين قابليت را داشته باشد. علاوه بر سرعت از نظر نوع و اندازه لانه و همچنين بايد داراي ويژگي هايي باشد كه مهمترين موارد عبارتند از افزايش گام به گام در حافظه كاربر 5 است بهبود يادبود ازمو 5 با انتخاب و خريد حافظه مناسب مي توانيد به راحتي ظرفيت حافظه كنسول خود را افزايش داده و به راحتي تمامي نام هاي موجود را در حافظه خارجي نصب كنيد. فقط بخاطر داشته باشيد كه اين ويژگي در ابتدا براي 5 5 در دسترس نبود و در "پديت ها" مي توانيد حافظه را به دستگاه خود اضافه كنيد بنابراين براي اين منظور بايد دستگاه خود را به روز كنيد. براي مشاهده و دسترسي به پارتيشن اختصاص داده شده به اس اس دي ،, شما فقط نياز به جدا كردن پانل هاي سفيد در كنسول به طوري كه شما مي توانيد اين اسلات را ببينيد. پس از اتمام اين مراحل مي توانيد بدون زحمت روي حافظه گوش و حلق و بيني تا حداكثر 5 دلار نصب كنيد.

قبل از هر اقدامي بايد كنسول را خاموش كرده و منتظر بمانيد تا خنك شود.

     

سپس در جاي صاف قرار دهيد.

براي افزودن حافظه به يك پيچ گوشتي و ترجيحا يك چراغ قوه نياز داريد تا ببينيد چه كاري انجام مي دهيد تا اشتباه نكنيد. اطمينان حاصل كنيد كه هيچ سيمي به كنسول متصل نيست و سپس كنسول را به ترتيب معكوس روي سطح صافي كه قبلا مشخص كرده ايد نصب كنيد. حالا شما بايد قاب پايين 5 دلار را حذف كنيد. براي اين كار كافي است كف دست هاي خود را به گوشه هاي بالايي دستگاه نزديك كرده و لبه هاي قاب را به سمت بالا و بالا بكشيد. اگر اين را بشنويد كاملا طبيعي است. پس از باز كردن قاب اكنون نوبت به باز كردن پيچ در محل شكاف هارد ديسك مي رسد.و خود قاب را از كنسول جدا كنيد. پيچ ديگري در زير قاب وجود دارد-باز كردن-و شكاف را بررسي كنيد تا از ميزان حافظه مطلع شويد.2 space چقدر فضا اشغال مي كند. براي حذف اس اس دي درايو متر 2. از لبه هاي زيمن استفاده كنيد و زيمن را در قسمت سوكت كنار ارمرامي قرار دهيد. در اين مرحله بايد y را با بستن پيچ محكم كنيد. قاب بالايي و دري را كه باز كرده ايد به همين ترتيب ببنديد. اگر هنگام بسته شدن صدايي شنيديد به اين معني است كه كار درستي انجام داده ايد. حالا سيم برق را به كنسول وصل كرده و دستگاه را روشن كنيد. راهنماي قالب بندي خواهد شد در صفحه نمايش داده, دستورالعمل هاي روي اس اس دي متر دنبال.2. قالب بندي را به درستي شروع كنيد. همه كار مورد نياز براي افزايش ظرفيت حافظه ص 5 در مراحل زير است و دشوار است نه در همه. فقط كمي دقت لازم است. مزاياي بهبود حافظه 5 5 اكثر بازي هاي نسل نهم با وجود گرافيك بالا (بيش از 100 گيگابايت) موجود در پلي استيشن 5 كه حدود 670 گيگابايت است فقط براي 5-6 بازي كافي خواهد بود. مزيت اصلي افزايش 5 درصدي حافظه اين است كه به شما امكان مي دهد بازي هاي بيشتري انجام دهيد. همانطور كه قبلا توضيح داديم كارايي هارد ديسك صرفا در راه اندازي بازي هاي نسل هشتم و سلف يا صرفه جويي در بازي هاي جديد است و براي راه اندازي اين بازي ها بايد به حافظه داخلي منتقل شود. بنابراين اضافه كردن حافظه و به روز رساني حافظه داخلي براي اين purpose.is انتخاب نامحدود.  

مديريت حافظه به بهترين شكل ممكن مديريت حافظه ps5

حافظه پلي استيشن را مي توان به دليل سرعت بالا در هنگام بارگيري دستگاه و اجراي بازي ها تحسين كرد اما به دليل كمبود حافظه گيمرها محدوديت هايي دارند. با توجه به اينكه بازي هاي جديد عمدتا حجيم هستند و با نصب چندين بازي و داده هاي مربوط به بازي-اين فضا به سرعت پر مي شود و كاربران نمي توانند همزمان چندين بازي را روي كنسول خود نصب كنند-اين مشكل در دراز مدت مزاحم است-اما با چند نكته مي توانيد تقريبا اين فضا را اداره كنيد.: 1-بازي هاي مورد علاقه خود را به ليست اولويت خود اضافه كنيد شما بايد بازي هايي را كه اولويت بندي شده اند نصب كنيد و به بازي ها علاقه مند باشيد و بازي هايي را كه فضاي زيادي را اشغال مي كنند ترجيح دهيد. پس از اتمام بازي مورد علاقه خود مي توانيد حذف كرده و يك بازي جديد نصب كنيد. البته توجه داشته باشيد كه تمام بازي هايي كه حذف كرده ايد در صورت خريد در حساب خود با استفاده از كارت هديه به راحتي قابل بارگيري هستند. ۲ - غيرفعال كردن بهروزرسانيهاي خودكار اين موضوع با هر به روز رساني به روز, برنامه ها و بازي. فضاي بيشتري بايد اشغال شود زيرا بازي يا كارهاي روز مورد نظر هر بروزرساني ويژگي جديدي به او اضافه مي كند. با غيرفعال كردن اين گزينه مي توانيد از اين امر جلوگيري كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.