دانلود رايگان نرم افزار pm

۱,۳۶۷ بازديد

در نتيجه ناديده گرفتن سرويس و نگهداري دوره اي منظم منجر به ايجاد صدمات و آسيبهاي چبران ناپذير به قطعات آسانسور شده كه بعضا با هزينه هاي بسيار بالا قابل رفع خواهند بود. نرم افزار CMMS مي­تواند به رفع موانع بر سر راه آموزش صحيح ايمني كمك كند. مديريت آسان تعميرات دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي، نيازمند سازمان دهي، جوابگويي و قابليت اطمينان است. در حالي كه ورود داده ­هاي اوليه براي راه اندازي نرم ­افزار شما به احتمال زياد توسط ارائه دهنده CMMS شما انجام شده است، شما بايد بر روي ورود داده­هاي روزانه كه توسط كارمندانتان انجام مي­شود نظارت كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه مطابق با استانداردهاي خاصي است. غلط املايي، داده­هاي گم شده، تكراري بودن، يا واحدهاي اندازه­ گيري نادرست مي­تواند منجر به داده­هاي نامناسب و غيرقابل استفاده شود. صحت ضعيف دادهها، پيشبينيهاي دقيق را با استفاده از دادههايتان سختتر ميكند، كه اين موضوع ميتواند منجر به اشتباهات بزرگي در تصميمگيريهاي تجاري مبتني بر داده شود، مانند نحوه تخصيص بودجه نگهداري و تعميرات در سال جاري يا تعيين اينكه آيا شما ظرفيت لازم براي امضاي قرارداد با مشتري جديد داريد يا خير. از وارد كردن دادههاي تجهيزات مانند شماره مدل، شماره سريال، دادههاي خريد، دادههاي نصب و غيره گرفته تا اطلاعات موجودي قطعات و نيروي كار، فرصتهاي زيادي براي از بين رفتن صحت دادهها وجود دارد.

https://pmworks.ir/

مشخصات مربوط به فعاليتهاي پيشگيري در چهار سطح ( كل ماشين ، سيستمهاي اصلي، مجموعه ها و قطعات) . مشكلات يك آسانسور به دليل پيچيدگي و گستردگي قطعات موجود در يك آسانسور هميشه آشكار نيست و الزاما با يك بار تعمير و سرويس هيچ گاه سطح كيفي يك آسانسور به نقطه ايده آل نخواهد رسيد. هيچگونه سوابق تعمير قطعات وجود ندارد و عمر مفيد تجهيزات قابل شناسايي و پيش بيني نيست. به عنوان مثال بارها براي شما در طراحي و مدلسازي اين سيستمها سولاتي اين چنيني پيش آمده است كه مثلا اگر اين موضوع اتفاق بيفتند چه كاري بايد انجام دهيم، يا چه اتفاق ديگري خواهد افتاد. كارمندان شما به اندازه كافي آموزش ديده و با منابع مناسب براي انجام كارهاي خود مجهز شده ­اند. اگر مطمئن نيستيد كه چرا الگوهاي خاصي را در دادهها ميبينيد، مانند دستوركارهاي نگهداري و تعميرات بي شمار يا ميانگين زمان تعمير (MTTR) به طور غير منطقي بالا، از كارمندان خود بپرسيد كه چه چيزي سر راهشان قرار دارد.
اخيرا مطالعه بر روي بيش از ۳۰۰۰ كسب و كار توسط مركز ملي كيفيت آموزش نيروي كار بر روي آنهايي كه آموزش كاركنان را افزايش دادند، صورت گرفته است كه در اين مطالعه، ميانگين افزايش بهره­وري ۸.۶% را شاهد بودند. بسياري از شركت­ها كاركنان را به عنوان بخشي از كارآموزي اوليه خود آموزش مي­دهند و سپس در اين مرحله متوقف مي­شوند. 1. عملكرد كاركنان را رديابي كنيد و افراد با بهره وري پايين را شناسايي نماييد. يك نرم افزار CMMS مي­تواند راه درازي را در جهت بهبود بهره وري بپيمايد. بررسي­ ها نشان مي­دهد كه ۷۴ درصد از كاربران CMMS معتقدند كه اين ابزار بهره­ وري را بهبود مي­بخشد، در حالي كه ۵۸ درصد آن را به مقرون به صرفه مي­ دانند. بر اساس نظرسنجي موسسه PWC ، ۸۱ درصد از مديران مي گويند كه پيشرفت شركت اولويت اول سازمان آنها مي باشد.منظور از پيشرفت ، بدست آوردن درآمد بيشترو سهم بزرگ تر از بازار است كه اين يك روش مطمئن براي موفقيت در بلند مدت ميباشد. بر اساس مطالعات صورت گرفته در موسسه KPMG ، بيش از ۷۵ درصد مديران دغدغه هاي ذهني فراواني در رابطه با استخدام و ادامه به كار نيروهاي متخصص دارند.دليل بالا بودن اين آمار اين است كه به طور متوسط ۳۳ درصد از حقوق سالانه يك كارگر براي استخدام و آموزش نفر جايگزين او هزينه دارد.

https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداري-و-تعميرات/

چالش هاي نگهداري و بهره برداري صحيح از تاسيسات در اغلب دستگاه هاي دولتي و از جمله دانشگاه ها، وضعيت مشابهي دارد. نرم افزار تعمير و نگهداري تجهيزات ابزاري است كه به شما كمك مي كند تجهيزات خود را مديريت كنيد، وضعيت دارايي هاي خود را نظارت كنيد و كارهاي انجام شده را پيگيري كنيد. به ناگاه، سازمانها ميتوانستند وضعيت دستور كارها را رديابي كنند، دادهها را در يك پايگاه مركزي سامان دهند، به سرعت گزارشهاي دقيقي را تهيه نموده و فوراً مشخص كنند كه كدام يك از داراييهاي آنها به مراقبتهاي پيشگيرانه (PM) نياز دارد؛ و حتي نگاهي به بلنداي كل چرخه عمر به آنها بياندازند. اين عدم توجه ناشي از اين است كه نگهداري و تعميرات تاسيسات ( نت ) جايگاه خود را در نظر مديران و اهداف اصلي سازمان، پيدا نكرده است؛ در نتيجه هرساله هزينه هاي بسيار سنگين و برگشت ناپذير بر آن سازمانها و بر كل كشور وارد مي آيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.