صندلي پله پيما بهترين انتخاب جهت حركت در پله ها

۱,۱۲۷ بازديد

از جمله معايب صندلي هاي پله پيماي پيچشي مي توان به هزينه بالاي ساخت و نصب آن ها اشاره كرد. در صورتي كه مشكل پرانتزي شدن پاها خفيف باشد ميتوان به كمك تمرين هاي مخصوص تقويت پا به اصلاح آن ها پرداخت و به بهبود وضعيت پاها كمك كرد. به گزارش ايران سپيد به نقل از مهر فرهاد فتوره چي، مدير شركت دانش بنيان توليد كننده ويلچرهاي برقي پله رو اظهار كرد: يكي از محصولات جديدي كه در اين شركت به توليد رسانده ايم ويلچر برقي پله رو است كه براي ساختمان هاي بدون آسانسور، منازل دوبلكس، پله برقي و مكانهايي پله دار توسط افراد داراي معلوليت مورد استفاده قرار مي گيرد. گروه هيراد صنعت آسانبر يكي از شركت هاي پيشرو در زمينه ساخت و طراحي بالابرهاي صنعتي، اعم از بالابرهاي ثابت، بالابرهاي متحرك، ساخت وينچ هاي بالابري و ساخت بالابرهاي هيدروليكي مي باشد. نصب بالابر پله پيچشي و پله پيما با قيمت مناسب براي معلولين پله پيما (stair lift) و صندلي بالابر ازجمله بالابرهاي خانگي مقرون به صرفه براي هر خانواده با هر درآمدي: ارائه خدمات به سراسر كشور پلهپيما كه معروف به صندلي بالابر براي پلكان، صندلي پله، و پله آسانبر راه حلي عملي است براي زماني…
همچنين علاوه بر كيفيت بالاي آن قيمت بسيار مقرون به صرفه اي دارد. اين صندلي بالابر پله اي پيچشي با الهام از مدل هاي اروپايي، با تمام انواع شكل پلكان هاي مختلف سازگاري دارد و حركتي بسيار ملايم و نرم را به همراه مي آورد. از نقاط ضعف دستگاه صندلي پله پيما اروپايي، وجود باطري ميباشد كه البته نقطه قوت نيز محسوب ميشود مشكل اين است كه در صورتي كه از دستگاه براي مدتي استفاده نگردد باطري هاي دستگاه معيوب شده و غيرقابل استفاده خواهدشد لذا استفاده از دستگاه امري ضروري است و با توجه به هزينه بالاي باطري، يك نقطه قوت براي سيستم محسوب ميگردد كه البته با توجه به مزيت هاي زيادي كه براي سيستم ايجاد مينمايد اين نقطه ضعف قابل چشم پوشي است. ۸ ـ اگر در فضاهاي غير آموزشي مدرسه از درهاي بادبزني كه در دو جهت قابل بازشدن هستند، استفاده شود بايد قسمتي از آن داراي شيشه باشد تا افرادي كه در دو طرف آن در رفت و آمد هستند يكديگر را رويت و از برخورد جلوگيري شود.ارتفاع شيشه خور از كف براي كودكان ۷۵ سانتيمتر و براي بزرگسالان ۷۵/۱ متر ميباشد.

https://kooshagroups.ir/products/what-stairlift/

صندلي پله پيما بهترين انتخاب جهت حركت در پله ها در ساختمان هاي دوپلكس، دوطبقه، هتل ها، رستوران ها، اماكني امكان تخريب يا اصلاح در ساختار پله ها وجود ندارد، ميباشد. ويلچر ها كه به آنها ويلچر چرخ دار، نشين بر و چرخك نيز مي گويند، در دو نوع برقي و مكانيكي (دستي) طراحي شده اند كه نوع دستي آن در مدل هاي متفاوتي ساخته مي شوند. با نشستن بر روي اين صندلي، شما مي توانيد به راحتي از پله هاي منزل خود بالا و پايين برويد اين بالابر مناسب براي افرادي است كه به دليل تصادف، بيماري و يا كهولت سن قادر به بالا رفتن از پله نيستند. براي انتخاب كردن يك بالابر خانگي شما باشد قبل از هر چيزي نوع درايو يا نوع سيستم دستگاه را انتخاب كنيد. اين كابين تازه به بازار آمده، موجب زيبايي دو چندان منزل شما مي شود. قابل توجه كه وزن دستگاه بدون باتري تنها 12 كيلو مي باشد و باتري شارژي دستگاه 6 كيلو وزن داشته و قابل جدا سازي مي باشد . ۵ ـ پنجرهها بايستي از داخل و بدون استفاده از وسايل و ابزار قابل بازشدن باشد و حداقل ابعاد بازشوي پنجره بايستي به ترتيب (۵۰ سانتيمتر عرض و ۶۰ سانتيمتر ارتفاع) بوده و سطح بازشوي آن از ۵۳/۰ متر مربع كمتر نباشد.
بر حسب طرح در بعضي موارد ميتوان با رعايت مسائل ايمني در جلوي پنجرهها بالكن و يا تراس كم عرض در نظر گرفت. امروزه بيشتر استفاده كنندگان و خريداران بالابر مغازه ترجيح به خريد بالابر هيدروليك مغازه دارند چراكه از نظر امنيت و قدرت به مراتب بهتر از بالابرهاي وينچي مي باشند هرچند از نظر هزينه و قيمت مقداري گران تر هستند. رويهاي كه تيم ملي واليبال ايران در رقابتهاي قهرماني جهان در پيش گرفته بود، راضيكننده به نظر نميرسد. ۳ ـ جهت جلوگيري از سقوط كودكان در طبقات بالاتر ميتوان از حفاظ استفاده نمود. چنانچه از بالكن و يا پل ارتباطي بين دو ساختمان به عنوان راهرو استفاده شود، جهت جلوگيري از سقوط بايد نرده حفاظتي به ارتفاع حداقل ۸۰/۱ متر از كف راهرو داشته باشد. در فضاي پلكان جهت بازشوي در به سمت ديوار باشد نه پله، به صورتي كه مانع عبور و مرور نشده و از عرض پاگرد كاسته نشود. ۴ ـ هر نوع كلاس يا فضاي آموزشي با مساحت بيش از ۲۳ متر مربع بايستي حداقل داراي يك پنجره جهت خروج اضطراري يا تهويه باشد. ۲ ـ سطح راهروها براي ۸ تا ۱۵ كلاس ۱۰% تا ۲۷ كلاس ۱۲% و تا ۳۶ كلاس ۱۴% و بيشتر از آن ۱۵% كل سطح زير بنا. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.