سه مسائل همه داراي پنجره UPVC هستند - بهترين راه حل آنها

۳,۳۸۸ بازديد

براي مقايسه قيمتهاي پنجره هاي دو جداره شركتهاي درو پنجره سازي مختلف نياز به اطلاعات اوليه جهت مقايسه هستيم .قيمت هر كالا از اصليترين آيتمهاي براي انتخاب آن توسط مشتري است. مهم ترين ويژگي ما در نمايندگي هافمن، فروش تمامي محصولات و كالا بصورت اقساطي و بازديد و مشاوره رايگان مي باشد. محصولات درب و پنجره upvc وين تك در كرج با بيش از 30 سال سابقه توليد، با توجه به كيفيت بالا و رعايت استانداردهاي لازم در مراحل توليد، به بيش از 60 كشور صادر مي شود و مناسب ترين گزينه در زمينه درب و پنجره دوجداره upvc مي باشد. تمامي محصولات هافمن داراي كيفيت بالايي هستند و در چند مرحله مورد تست قرار مي گيرند. يراق آلات پنجره داراي تنوع و متريال خاصي نيستند اما به مدل باز و بسته شدن پنجره بستگي دارد. يراق آلات از ديگر فاكتورهاي موثر در انتخاب پنجره دوجداره ارزان است. دارا بدون كتيبه در قسمت فوقاني پنجره هاي يو پي وي و نوع يراق مصرفي در پنجره upvc در قيمت تمام شده اين محصول بسيار تاثير گذار است. از مزاياي اين نوع پنجره اين است كه زنگ نميزند، پوسته پوسته و پوسيده نميشود و آسيبهاي محيط مانند بارانهاي اسيدي و بخارهاي سمي موجود در هوا موجب تخريب آنها نميشود.

https://upvcmaster.com/ليست-قيمت-در-و-پنجره-دوجداره-يو-پي-وي-سي/

مزاياي پنجرههاي دو جداره UPVC چيست كه بايد با پنجرههاي قديمي تعويض گردند؟ با كاهش هزينه هاي برق و گاز مصرفي ، هزينه هاي صرف شده جهت تعويض پنجره قديمي به شما در مدت بسيار كمي ، باز خواهد گشت . پنجره دوجداره توليد شده به مدت ۵ سال در برابر بخار زدگي گارانتي دارد و تيم اجرايي متخصص، نصب پنجره يو پي وي سي را با بالاترين كيفيت و كوتاهترين زمان انجام ميدهد. درب و پنجره ساختمان نيز از اين قاعده مستثني نيستند و با گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران و گردو خاك، فرسوده و كهنه مي شوند. استفاده از اين نوع درب و پنجرهها، هماكنون نيز ادامه دارد. مدلهاي دست دوم اين نوع پنجرهها معمولا به راحتي پيدا ميشود. از اين نوع شييشيه ها در ويترين فروشگاهها، درهاي شييشيه اي و پنجره هاي جانبي خودروها استفاده مي شود. رنگ پايه براي اين نوع پنجره ها سفيد مي باشد اما مي توان براي هماهنگي با معماري ساختمان از انواع لمينت هاي رنگي براي آن استفاده كرد كه اين لمينت ها هم نياز به رنگ كاري مجدد و سرويس كاري نخواهند داشت.

https://upvcmaster.com/پنجره-هافمن/

كه اين موضوع سبب محبوبيت آن ها در بين مردم شده است. هر يك از لنگه ها به تنهايي و مستقل از لنگه ديگر مي تواند باز شود و اگر هر دو لنگه با هم باز شود هيچ قيدي بين دو لنگه وجود نخواهد داشت. نمايندگي پنجره دوجداره در رشت توانسته با توليد پروفيل هاي با كيفيت و استفاده مطلوب از آن ها، موفق به توليد پنجره دوجداره با كيفيت و مرغوب شوند. تفاوت آن با وين تك در ضخامت پروفيل و برخي يراق آلات است. افزايش طول عمر درب و پنجره، تنوع در انتخاب درب و پنجره و يراق آلات آنها، مقاومت در برابر نفوذ آب باران و عدم تغيير رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشيد مزاياي قابل توجهي هستند. برخي از يراق آلات دو تكه و برخي ديگر تك حالت است. پنجره دوجداره با مدلها، ابعاد و طرحهاي مختلف وجود دارد و قيمت آنها براساس يراق آلات، گالوانيزه داخلي، نوع پروفيل، نوع شيشه به كار رفته و هزينه نصب متفاوت است.

 

بدنه اين نوع پنجره ها از مشتقات نفتي توليد مي شود. پنجره هاي نسل جديد به علت داشتن پروفيل يو پي وي سي به عنوان نوعي عايق عمل مي كنند و از خروج سرماي محيط در تابستان ها و گرما در زمستان ها جلوگيري مي كنند و همين كار باعث ميشود تا انرژي كمتري استفاده شده و هزينههاي شما نيز كاهش يابد. پنجره هاي سه جداره نسبت به پنجره هاي دوجداره بهتر عمل كرده و تا سه برابر نسبت به شيشه هاي تك جداره به عنوان عايق عمل مي كنند.همچنين عملكرد پنجره هاي سه جداره از پنجره هاي دوجداره در برابر سروصدا و همچنين ذرات گرد و غبار به مراتب بهتر است. 1. دوام كمي در برابر رطوبت دارد و دچار زنگزدگي ميشود. در مواردي كه سطح مقطع پروفيل هاي پنجره قديمي ۶ سانتيمتر يا بيشتر باشد از پروفيل هاي معمولي نوساز و در مواردي كه سطح مقطع پروفيل پنجره قديمي كمتر از ۶ سانتيمتر باشند از پروفيل بازسازي و يا لبه دار ( سش) براي فرم پنجره هاي جديد استفاده ميشود. تشخيص پروفيل يا شيشه مرغوب و باكيفيت كاري آساني نيست كه به آساني براي همه افراد قابل انجام باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.