آب و هواي دبي در فصول مختلف سال

۱۵,۳۳۵ بازديد

دبي كه به عروس خاورميانه لقب گرفته يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تغييرات چشمگير بسياري شده است. اين تغييرات به اين معني است كه دبي سالانه پذيراي ميليون ها گردشگر از سراسر جهان است. سفر به دبي به شما اين امكان را مي دهد كه شاهد سازه هاي بي نظيري مانند برج خليفه، سواحل زيبا و صحراهاي بكر باشيد. يكي از مهم ترين نكاتي كه قبل از سفر به دبي بايد بدانيد تمركز روي موارد ضروري است كه در ادامه سعي مي كنيم به طور كامل به آن بپردازيم.



آب و هواي دبي فصول مختلفي دارد

توجه به آب و هوا قبل از سفر به دبي ضروري است. اين شهر در زير خط استوا قرار دارد و ميزان بارندگي سالانه آن بسيار كم است. به همين دليل هواي شهر عموماً گرم و خشك است و براي كساني كه در مناطق خنك و كوهستاني زندگي مي كنند، هوا سخت است و رطوبت زياد باعث مي شود مدام عرق كنيد. در نتيجه، هوا در اواسط بهار و تابستان مي تواند به شدت گرم و غيرقابل تحمل باشد و ميانگين دماي آن در حدود 48 درجه سانتيگراد باشد.

بهترين زمان براي سفر به دبي از نوامبر تا فوريه، از نوامبر تا پايان فوريه است. دماي هوا در اين ماه ها بين 20 تا 27 درجه سانتي گراد است و مي توانيد در سواحل فوق العاده و زيباي دبي شنا كنيد.



آب و هواي دبي در فصول مختلف سال

مدت زمان پرواز از تهران به دبي چقدر است؟

يكي ديگر از نكات مهم قبل از سفر به دبي دانستن زمان پرواز است. پرواز تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.



بهترين هتل هاي دبي كجا هستند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد كه رزرو اين هتل يكي از نكات مهم قبل از سفر به دبي است. اين شهر مدرن داراي استانداردترين هتل هاي دنيا براي اقامت مسافران است كه در زير لوكس ترين هتل هاي اين شهر را معرفي مي كنيم.



برج هاي هتل جميرا امارات

هتل جميرا در ليست هتل هاي 5 ستاره دبي قرار دارد. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند ماهواره، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران عالي با غذاهاي بين المللي مي باشد. همچنين هتل جميرا داراي سرويس رفت و برگشت رايگان به دبي مال، داون تاون دبي و ... مي باشد.

آدرس: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



هتل رافلز

هتل لاكچري رافلز يك هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مركز خريد وافي دبي در نزديكي اين هتل و 15 دقيقه با فرودگاه دبي فاصله دارد. هتل رافلز داراي امكاناتي مانند: سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP مي باشد.

آدرس: دبي، بر دبي، وفي مال، جاده شيخ رشيد



اون هتل دبي

هتل تاج يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در قلب شهر ديره واقع شده است. اين هتل 296 اتاق دارد كه هر اتاق منظره زيبايي از شهر دارد. هتل تاج داراي چندين رستوران است كه غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، آسيايي و عربي سرو مي كنند.

آدرس: دبي، مركز شهر برج خليفه



هتل برج العرب جميرا

هتل برج العرب جميرا چشم اندازي بي نظير به خليج فارس دارد. اين هتل 7 ستاره داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و از امكانات آن مي توان به 9 رستوران اشاره كرد كه انواع غذاهاي بين المللي را سرو مي كنند.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يكي از مدرن ترين و منحصر به فرد ترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه داراي 225 اتاق است و در 2 كيلومتري فرودگاه بين المللي دبي، 15 دقيقه با ماشين تا دبي مال و برج خليفه و و حدود 30 دقيقه تا دبي قرار دارد. با ماشين، اين دريا است. همچنين امكاناتي كه در اين هتل به مسافران ارائه مي شود، تجربه اي عالي از سفر به دبي را براي شما به ارمغان مي آورد.

آدرس: دبي، قايق سواري و باشگاه گلف



با احترام مينا ايهوتلا

هتل مينا السلام يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي مي باشد. اين هتل با داشتن 292 اتاق با چشم انداز دريا و خليج براي تماشاي آب در شهر كويري دبي تضادي زيبا و منحصر به فرد ايجاد كرده و همچنين داراي اتاق هاي ويژه براي معلولين و سالمندان مي باشد.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



نتيجه

در اين متن، ما سعي كرده ايم قبل از سفر به دبي نكات مهم را توضيح دهيم. اگر براي مدت اقامت خود در دبي به ماشين نياز داريد؛ شما مي توانيد از خدمات اجاره خودرو شركت معروف و خوشنام سعادت رنت استفاده كنيد. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبي استفاده كنيد، در هزينه و زمان خود صرفه جويي خواهيد كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.