معرفي بهترين برندهاي توليد كننده تجهيزات و مواد دندانپزشكي

۱۰,۲۰۶ بازديد



اگر دندانپزشك هستيد، بايد به دنبال يك برند معتبر براي خريد تجهيزات دندانپزشكي مورد نياز مطب خود باشيد. چه برندها و شركت هاي وارد كننده اي را مي شناسيد؟ چه فروشگاه هاي اينترنتي را مي شناسيد؟ دندانپزشكي يكي از حساس ترين حوزه هاي پزشكي است و طبيعتا داراي ابزار و تجهيزات بسيار كاربردي و ظريفي است كه طراحي و ساخت آن طيف وسيعي از مهندسي پزشكي را در بر مي گيرد. در اين مقاله سعي داريم شما را با برندهاي توليد كننده تجهيزات و مواد دندانپزشكي در ايران آشنا كنيم.


ليست ابزارهاي ضروري دندانپزشكي

زوزه كشيدن

توربين دندان

خراش دندان

انبر

دستگاه ساكشن دندان

به نوعي

خوب باش و بدرخش

اتوكلاو

آسياب توربين

آسياب زاويه اي

I-Acid H

رابطه، رشته

ماسك

زياد

ضدعفوني كننده هاي مايع و ضدعفوني كننده هاي مايع

پوشش موقت

اكريليك

مواد مدل سازي

سپرهاي حفاظتي

واحد پيش بند و روكش

برس ميكرو

تيغ جراحي

يك لخته خون

ختنه كردن

معرفي اتاق



چگونه تجهيزات دندانپزشكي را وارد كنيم؟

شركت واردات با تامين وجوه از وام يا مشتريان خود، سفارش را نزد شركت ثبت مي كند.

شركت خارجي ثبت سفارش را تاييد كرده و منتظر دريافت وجه براي ارسال است.

شركت واردكننده سفارش را در وزارت بهداشت ثبت مي كند و از وزارت بهداشت مجوز مي گيرد. (كالاها و گروه ثبت شده و توضيح داده شده) شركت واردكننده مدارك ثبت سفارش را به همراه فاكتور پرداخت به بانك عامل تحويل مي دهد.

بانك‌هايي كه سفارش‌هاي ثبت‌شده دارند، در مجموعه‌اي از واحدهاي ارزي در درگاه بانك مركزي قرار مي‌گيرند.

تاييد بانك مركزي براي تخصيص وجه و انتقال به بانك كارگزار توسط شركت فروشنده انجام مي شود.

مدارك بيمه محصول به همراه 30% مبلغ مازاد به بانك شركت وارد كننده عودت داده شود.

پس از دريافت تاييديه سوئيفت حواله ارز، فروشنده و شركت خريدار مجاز به ارسال كالا مي باشند.

محموله بارگيري مي شود و به گمرك مي رسد و هزينه گمرك پرداخت مي شود.

شركت بازرسي آمادگي دارد در صورت عدم انجام بازرسي در مبدا توسط شركت مورد تاييد بانك مركزي ايران كالا را در گمرك بازرسي كند.

بانك كار اجازه ترخيص كالا از گمرك را تا زماني كه شرايط لازم را داشته باشد را مي دهد.

كالا در گمرك ايران اظهار مي شود و تاييديه هاي وزارت بهداشت در سامانه تايتيك بازبيني مي شود.

نكات مهمي كه در انتخاب بهترين برند تجهيزات دندانپزشكي بايد در نظر گرفته شود

خريد تجهيزات و لوازم دندانپزشكي كه به طور معمول در كلينيك مورد استفاده قرار مي گيرند، بخش مهمي از حرفه دندانپزشكي است. اما دندانپزشكان بايد هميشه هزينه ها و هزينه هاي تجهيزات و ملزومات خود را در نظر بگيرند و اين محصولات را با آگاهي قبلي خريداري كنند.

بر خلاف نظر برخي افراد، انتخاب از بين محصولات باكيفيت و نام هاي شناخته شده در بازار درمان دندانپزشكي، علاوه بر بهبود كيفيت كار، باعث صرفه جويي در هزينه هاي غير ضروري (مانند هزينه هاي تعمير و بازسازي تجهيزات) نيز مي شود.

در واقع، به جاي تعويض يا تعمير مداوم ابزار و تجهيزات، خريد تجهيزات باكيفيت به شما اين امكان را مي دهد تا سال ها از مزاياي اين محصولات بهره مند شويد. همچنين استفاده از مواد با كيفيت ترميم براي بيماران، دوام اين ترميم ها را افزايش داده و رضايت آنها را از كار شما افزايش مي دهد.


تنوع برتر ابزار دندانپزشكي يك فرصت عالي براي شماست.

يكي از ويژگي هاي برندهاي اصلي مواد و تجهيزات دندانپزشكي اين است كه محصولات متنوعي دارند و بنابراين بسته به عملكرد مورد نياز مي توانيد از هر وسيله و مواد خاصي كه براي اين منظور طراحي شده است استفاده كنيد. . تنوع گسترده تجهيزات دندانپزشكي زيبايي را فراموش نكنيد! در بيشتر موارد، اين انتخاب گسترده نياز مصرف كنندگان را براي تغيير به محصولات شركت هاي رقيب بي نياز مي كند.



جستجوي الكترونيكي تجهيزات دندانپزشكي

جويا الكترونيك از سال 1378 فعاليت خود را در زمينه توليد و پخش قطعات الكترونيكي آغاز كرده و پس از گذشت سالها توانسته است انواع قطعات الكترونيكي را تامين كند. تصميم گيري در سطح اجرايي و عملياتي، پيشروترين و پركاربردترين فروش آنلاين قطعات الكترونيكي داخلي و بين المللي است و مي تواند انواع سفارشات شما را رديابي و سازماندهي كند. اين غلظت در زمينه توزيع قطعاتي مانند مقاومت، خازن، ديود، آي سي، ترانزيستور، كريستال مي باشد. داراي تجربه لازم در سفارش كانكتور، دوشاخه، ماژول، برنامه نويس، سنسور، فيوز و PCB مي باشد. شرح خدمات جستجوي آنلاين در زير آمده است.



تجهيزات دندانپزشكي دندانپزشكي تهران

شركت دندانپزشكي تهران در سال 1363 به شماره 52730 جهت واردات و صادرات مواد و تجهيزات دندانپزشكي به ثبت رسيد. اين شركت با اهداف علمي، آموزشي و تجاري تاسيس شده است و يكي از اهداف اين شركت اطلاع رساني به دندانپزشكان كشور از آخرين فناوري ها مي باشد. در حال حاضر شركت دندانپزشكي تهران داراي دپارتمان هاي بازرگاني، كلينيك دندانپزشكي و آموزش مي باشد كه شركت دندانپزشكي تهران به شماره 1221 در اداره كل تجهيزات پزشكي ايران به ثبت رسيده است و كليه محصولات وارداتي اين شركت با مجوز و هولوگرام در سراسر ايران توزيع مي شود. از وزارت بهداشت مي شود


تجهيزات دندانپزشكي تهران اتكال

شركت تهران اسكالك به عنوان يك شركت پيشرو و آينده نگر، در راستاي اهداف نظام سلامت و ارتقاي كيفيت خدمات، سعي در بهره گيري از تكنولوژي و پيشرفت روز دنيا و واردات دندانپزشكي تخصصي داشته است. اين فناوري تجهيزات و كارشناساني را براي استفاده فراهم كرده است.

براي دستيابي به اين اهداف، رعايت الزامات، قوانين و مقررات ملي و بين المللي و ايجاد يك سيستم كنترل كيفيت براي انطباق كيفيت محصول با الزامات خاص تجهيزات پزشكي و حفظ اثربخشي بر اساس معرفي ISO 13485:2003 باعث بهبود رضايت مشتري شده است. با توجه به اجراي خدمات فني با كيفيت و لزوم ايجاد فرآيندهاي موثر و كارآمد، با توجه به استقرار سيستم مديريت كيفيت، همراه با اصل مشتري مداري در مديريت نظرات و شكايات مشتريان، موارد زير را دارد. اهداف


تجهيزات دندانپزشكي آقاي

دانشكده مهندسي پزشكي ايران با كادري مجرب و تحصيلكرده از رشته هاي مهندسي برق، فناوري و مهندسي اطلاعات، دكتراي دندانپزشكي و مهندسي پزشكي در سال 1393 اقدام به ايجاد فروشگاه اينترنتي دندانپزشكي محصولات دندانپزشكي.


خريد اينترنتي با آقاي متخصص بهداشت دندان. تخصص در فروش، نصب و راه اندازي تجهيزات دندانپزشكي، توزيع تجهيزات و مواد مصرفي دندانپزشكي، مشاوره تجهيزات اداري، طراحي و بهينه سازي تجهيزات كلينيك و مطب، خدمات فني و تعمير تجهيزات تخصصي. مراقبت هاي دنداني، نگهداري پيشگيرانه و ويزيت ماهانه كليه تجهيزات دندانپزشكي. MasterDental مفتخر است خدمات زير را به كلينيك ها، مراكز درماني، مطب هاي دندانپزشكي، توزيع كنندگان و شركت هاي همكار ارائه دهد.

ماخذ: https://drsheidaclinic.com/

برترین فیلم های پزشکی

فیلم های پزشکی قوی و زیبایی تا به حال ساخته شده است که در این بخش با 10 فیلم محبوب ژانر پزشکی آشنا می شوید. این فهرست بر طبق آمار سایت معتبر IMDb دارای بالاترین امتیاز می باشند. با اولویت امتیازبندی که داشته اند، این فیلم ها را به شما معرف می کنیم. با تماشای این فیلم ها در ژانر پزشکی، دیدگاه شما نسبه به برخوردها و ارتباطات میان بیماران و پزشکان تا حدی تغییر می کند. بهترین فیلم های پزشکی

۱. فیلم دیوانه از قفس پرید 

فیلم دیوانه از قفس پرید 

فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest

✔ سال پخش: ۱۹۷۵
✔ کشور سازنده: آمریکا
✔ رده سنی: بزرگ‌سال تحصیل پزشکی در کانادا
✔ کارگردان: Milos Forman
✔ بازیگران اصلی: Jack Nicholson ،Louise Fletcher ،Michael Berryman
✔ مدت‌زمان: ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه
✔ امتیاز IMDb: امتیاز ۸٫۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.