خلاصه داستان و نحوه بازی

۱۲,۱۰۸ بازديد


«پروتی» یک بازی استدلالی و کسر گروهی است که در آن 10 نفر در یک رقابت ذهنی جالب نقش جاسوس و ضد جاسوس و گروگان یا گردشگر را بازی می کنند. سه گروه در این فصل ضد واقعیت شو وجود دارد و هر گروه سه بازی انحصاری انجام می دهند و در نهایت بهترین بازیکنان انتخاب شده و به فینال راه می یابند.

بازیکن:

តួសម្តែងដូចជា امیرحسین رستمی، امیرمهدی جهله، حدیث میرامینی، علی صبوری، الیکا عبد ارزاقی، بهنام تشکر، خداداد عزیزی، مهدی عاقدیمی، هدی هدیاحمی ، حدید امیر، هو دو امیر، امیر حس سومیرسی حسین، باسین، کمند امیرسلیمانی، سام نوری، سید جواد هاشمی، آشا محرابی، فرزین مهدت، سیروس همتی، رزیتا غفاری، آرمین رحیمیان، سید علی صالحی، صحرا فهداللهی، صحرا فهداللهی، صحرا محرابی من واشقانی هستم.

درباره سریال:

سعید ابوطالب که تجربه ساخت رئالیتی شوهای زیادی را دارد، این بار با «زاد» به شبکه خانگی بازگشته است. «زاد» به کارگردانی مجید واشقانی یک بازی نقش آفرینی مخفیانه مبتنی بر استدلال و استنباط است که تفاوت اصلی آن این است که شب و روز ندارد و مبتنی بر تحلیل فردی و توجه به گفتار و گفتار دیگران است.

دنیای بازی درباره پاریس در سال 1986 است. زمانی که عده ای به عنوان توریست وارد این کشور می شوند و سپس توسط جاسوسان ربوده می شوند. بازی نبرد بین جاسوس ها و ضد جاسوس ها را به تصویر می کشد. چت، تیراندازی، دستگیری، برخورد، تبادل جستجو و خواب قسمت های مختلف این بازی است که توسط سعید ابوطالب و همکارانش طراحی شده است.

واقعیت شو کیست؟

اولین قسمت این رئالیتی شو پنجشنبه 8 تیر و قسمت بعدی تا پایان این رئالیتی شو هر یکشنبه ساعت 20 پخش می شود.

چند قسمت علیه یک نمایش واقعی وجود دارد؟

نمایش رئالیتی «زاد» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب و مجید واشقانی بازیگر از این پس در 15 قسمت 90 دقیقه ای پخش خود را آغاز می کند.

واقعیت نمایش عوامل تولید در برابر.

تهیه کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، کارگردان: مجید واشقانی، تهیه کننده: نیوشا قریبی، نوازنده: محمد فریشت نژاد، طراح صحنه: یاسر سنایی، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزجانی، طراح گریم: مهرداد قالی پور، صدابردار: میثم حسن المرحن الحسنه‌نفس.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://tmk.ir/series/102077

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.