یک دوربین مناسب برای ذخیره سازی

۲,۵۵۲ بازديد


امروزه بسیاری از مشاغل برای حفظ امنیت و نظارت بیشتر نیاز به خرید دوربین مداربسته با وضوح کافی برای انبارهای خود دارند. از آنجایی که انبار مکانی برای نگهداری اشیا و اجناس است و در مقایسه با سایر ادارات از اهمیت بالایی برخوردار است، وجود دوربین مدار بسته با کیفیت برای هر انباری ضروری است. ابزار و لوازم موجود در انبار بارگیری می شود و این به سارق اجازه می دهد تا به راحتی کار خود را انجام دهد. انواع مختلفی از دوربین ها در بازار وجود دارد که برای ذخیره سازی مناسب هستند. در این مقاله در مورد انواع دوربین های مناسب برای ذخیره سازی و ویژگی های آنها صحبت خواهیم کرد.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن را دارید می توانید روی لینک کلیک کرده و از قیمت و مشخصات آن مطلع شوید.

کدام دوربین ها برای محیط های انبار و سوله مناسب هستند؟

کدام دوربین ها برای نگهداری و دفع مناسب هستند؟

دوربین مداربسته برای هر کسب و کاری ضروری است. به خصوص مشاغلی که انبار دارند و اشیای قیمتی را در انبارها و سوله ها نگهداری می کنند. به لطف نصب دوربین مدار بسته در انبار و محل تخلیه، امنیت بالایی برای اجناس موجود فراهم شده است و همچنین از طریق دوربین می توان از فعالیت کارگران انبار مطلع شد. اینها را بگیر

به همین دلیل وجود دوربین مدار بسته برای محیط زیست در سوله ها و انبارها ضروری است. دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که هر کدام عملکردهای متفاوتی دارند. در ادامه مقاله به بررسی ویژگی های مهمی می پردازیم که هر دوربین استوک مناسبی باید داشته باشد.

دوربین های مناسب برای ذخیره سازی چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

دوربین های مناسب برای انبار چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید دوربین مداربسته مناسب برای محیط انبار تهیه کنید، بهتر است با ویژگی هایی که این دوربین ها نیاز دارند آشنا شوید.

قابلیت کنترل از راه دور

دوربین های مداربسته ای وجود دارند که با اتصال به کامپیوتر یا تلفن همراه می توان کل عملکرد آن را از راه دور کنترل کرد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که دوربین مناسب برای انبار باید داشته باشد امکان کنترل از راه دور می باشد. از آنجایی که نظارت بر انبار بسیار حساس است، باید دوربینی انتخاب شود که بتواند به چندین تلفن همراه و رایانه متصل شود و چند نفر را زیر نظر بگیرد.

توانایی دیدن در شب و وجود نور

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که دوربین‌های انبار متصل باید داشته باشند، توانایی دیدن در شب است، زیرا تاریکی به سارقان بستری می‌دهد تا با خیال راحت کار خود را انجام دهند و سرقت کنند. زمانی که دوربین های مداربسته دید در شب برای اجاره کارگاه داشته باشند، حتی در شب نیز می توان افراد را زیر نظر گرفت و به راحتی می توان از وقوع چنین جرائمی جلوگیری کرد. دوربین های دید در شب معمولاً حتی در تاریکی مطلق با نورهای نامرئی و مادون قرمز تصویر روشن و شفافی را ثبت می کنند.

داشتن قدرت بدن

برخی از انبارها ممکن است حاوی مواد قابل اشتعال و احتراق باشند. یا ممکن است دوربین در حین حمل و نقل آسیب ببیند. بنابراین انتخاب دوربین های مداربسته قوی برای این مکان ضروری است. دوربین مناسب برای نگهداری باید ضد انفجار و ضربه باشد تا در صورت بروز حادثه مشکلی پیش نیاید.

شفافیت بالا شفافیت بالا

شفافیت بالا یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که دوربین های استوک باید داشته باشند. دوربین های انبار با توجه به حساسیتی که دارند باید رزولوشن کامل داشته باشند تا جزئیات کاملاً قابل مشاهده باشد و در صورت ورود افراد مشکوک از طریق دوربین صورت آنها قابل تشخیص باشد.

هدف از نصب دوربین مداربسته در انبار

اهداف نصب دوربین مدار بسته در انبار

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، محیط انبار و سوله یکی از مکان های مهم و حساس می باشد. زیرا امکان وجود دائمی در این بخش وجود ندارد و تجهیزات مهمی در این مکان نگهداری می شود. با نصب این دوربین ها می توانید اجناس موجود در انبار یا سوله را رصد کرده و بر آن مکان تسلط کامل داشته باشید. علاوه بر دوربین از ابزارهای مهم دیگری مانند دزدگیر، درب، قفل پیشرفته و ... نیز در انبار استفاده شود.

نصب صحیح دوربین انبار به نظارت بر عملکرد انبار در هر زمانی از شبانه روز کمک می کند و کنترل کامل سوله و انبار را فراهم می کند. نظارت بر انبار از طریق دوربین بسته انجام می شود و از کمبود و زیاده روی کالا در انبار جلوگیری می شود. همچنین با نصب دوربین ها می توانید بر کار کارمندان نظارت داشته باشید و از جرائمی مانند سرقت جلوگیری کنید. چنین دوربین هایی در فروشگاه اهورا آی تی موجود است و شما می توانید به راحتی دوربین مداربسته را سفارش دهید.

آیا دوربین پانوراما برای ذخیره سازی مناسب است؟

دوربین های امنیتی پانوراما یا Fisheye زاویه دید وسیعی دارند و تا 360 درجه را پوشش می دهند. این نوع دوربین ها برای انبارها و سوله هایی که به چندین زاویه دید نیاز دارند، مناسب ترند. دوربین های پانوراما نمایی وسیع ایجاد می کنند و تمام جزئیات انبار را نشان می دهند. برخی از دوربین های پانوراما قابلیت دید در شب را دارند و می توانند تمام جزئیات را در انبار حتی در تاریکی مطلق نمایش دهند. ویژگی های این دوربین پانوراما باعث شده است که در انبارها یا سوله ها بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

لنز دوربین های پانوراما ثابت بوده و قابل تغییر نیست که یکی از نکات منفی این دوربین برای سوله است. برای نصب این دوربین در مکان هایی مانند انبار باید از ابتدا بهترین زاویه را انتخاب کنید و دوربین را در یک نقطه قرار دهید. بهتر است در انبارهای تاریک از دوربین های پانوراما که دید در شب ندارند استفاده نکنید زیرا وضوح زیادی را نشان نمی دهد.

استفاده از دوربین های تحت شبکه در انبارها

استفاده از دوربین های تحت شبکه در فروشگاه ها

دوربین های تحت شبکه یکی از بهترین دوربین ها برای ذخیره سازی هستند و کیفیت و وضوح این دوربین ها بسیار بالاست. دوربین های تحت شبکه معمولا در مناطق حساس مانند انبارها استفاده می شوند. البته این بدان معنا نیست که نمی توان از این دوربین در مکان های ناامن استفاده کرد. این دوربین در هر مکانی قابل استفاده است.

دوربین های تحت شبکه به دلیل رزولوشن بالا، جزئیات را با دقت و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دوربین های دیگر نشان می دهند. همچنین علاوه بر ضبط عکس، می توانید عکس ها را به صورت آنلاین از طریق موبایل و کامپیوتر نیز مشاهده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.