با مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس آشنا شوید

۳,۶۶۲ بازديد


سری لپ تاپ های ایسوس تنوع بسیار زیادی دارند و تنوع آن می تواند ذهن خریدار را گیج کند. این تنوع به دلیل تفاوت در سخت افزار یا ظاهر دستگاه است. خرید آگاهانه منجر به رضایت و صرفه جویی در هزینه می شود.

لپ تاپ های سری VivoBook ایسوس

آنها لپ تاپ های میان رده محسوب می شوند. آنها چندین زیرشاخه به نام های K، R، X، M، N، T، S، P، D دارند. آنها از یک پردازنده گرافیکی خوب استفاده می کنند و اغلب برای کارهای مربوط به تولید محتوا استفاده می شوند. برخی از مدل ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند و در صفحه نمایش های 11 تا 17 اینچی عرضه می شوند. انواع مختلف سری VivoBook به شرح زیر است:

VivoBook: برای مصارف خانگی استفاده می شود. اندازه صفحه نمایش آنها از 14 اینچ تا 17 اینچ متغیر است.

VivoBook S: در سایزهای 13 اینچ تا 17 اینچ موجود است. دارای سخت افزار قدرتمندی هستند و به راحتی می توان از آنها برای کلیه کارهای اداری، خانگی، دانشجویی و حتی دانشجویی استفاده کرد.

VivoBook Pro: دارای پردازنده‌های قدرتمند و کارت‌های گرافیکی سطح بالا هستند و برای کارهایی مانند ویرایش ویدیو و نرم‌افزار استفاده می‌شوند و روشی عالی برای انجام کارهای پیچیده هستند. با صفحه نمایش 15.6 اینچی در بازار موجود است.

VivoBook Flip: دارای چرخش 360 درجه صفحه نمایش است و می توان از آن به عنوان تبلت استفاده کرد. صفحه نمایش این لپ تاپ ها از 11 اینچ تا 14 اینچ در بازار موجود است.

لپ تاپ ایسوس vivobook

لپ تاپ های سری ROG ایسوس

ROG (Republic of Gamers) به طور خاص برای بازی طراحی شده است. از ویژگی های بارز آن می توان به صفحه نمایش Full HD، بلندگوهای بسیار قدرتمند، پردازنده بسیار قدرتمند اینتل، فناوری NVME و کارت گرافیک Nvidia GeForce اشاره کرد. این مجموعه به سه زیر شاخه تقسیم می شود.

Rogue Flow جزو گروه های در حال تغییر است. تبدیل به تبلت می شود و بازی ها را اجرا می کند. دارای پردازنده های قدرتمند i9 و Ryzen9 و پردازنده گرافیکی RTX3050Ti است.

زفیروس طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و در برخی مدل ها با دو صفحه نمایش به نام Zephyrus Duo عرضه می شود.

این streak دارای صفحه نمایش های مختلف با نرخ تازه سازی متفاوت است.

لپ تاپ ایسوس ROG

نوت بوک های سری TUF ایسوس

سری TUF یکی از محصولات  لپ تاپ گیمینگ ایسوس است. این یک انتخاب خوب برای افرادی است که می خواهند یک لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه بخرند. با پردازنده های Core i7 یا Core i9 و گرافیک رده بالای GeForce در کنار نمایشگر بسیار جذاب، بازی های ویدیویی سنگین را به راحتی اجرا می کنند. یکی از ویژگی های این لپ تاپ صفحه نمایش بسیار جذاب، صفحه کلید با کیفیت بسیار خوب و صفحه نمایش لمسی آن است. لپ تاپ های سری TUF در سایزهای 15-17 اینچی در بازار موجود هستند.

Noutbuk Asus TUF

لپ تاپ سری ZenBook ایسوس

قدرت، کیفیت و عملکرد اولین کلمه در این سری از لپ تاپ های ایسوس است. با وزن سبک و ظاهری باریک و کشیده، حرکت کاربر را تسهیل می کنند. آنها در دسته اولترابوک قرار می گیرند. برخی از مدل ها دارای دو صفحه نمایش هستند که گزینه خوبی برای طراحان و معماران است. مدل های مختلف در سری ZenBook:

ZenBook: این لپ تاپ ها جزو لپ تاپ های ارزان قیمت ZenBook هستند و برای استفاده روزمره مناسب هستند.

ZenBook Pro: یک مدل راحت و بسیار حرفه ای با صفحه نمایش لمسی در پنل لمسی. از مشخصات این لپ تاپ می توان به صفحه نمایش 4k، حافظه 1 ترابایتی SSD و رم 16 گیگابایتی اشاره کرد.

ZenBook Flip: آنها حرفه ای و درجه یک هستند و می توان آنها را به تبلت تبدیل کرد.

ZenBook DUO - یکی از ویژگی های بارز این لپ تاپ ها وجود صفحه نمایش دوم است. دارای آخرین نسل از پردازنده های اینتل با رم و گرافیک عالی. این به کاربر اجازه می دهد تا سخت ترین برنامه ها و عملیات را به راحتی اجرا کند.

ZenBook S: با بدنه فلزی یکی از لپ تاپ های رده بالا به حساب می آید. وزن سبک و قابل حمل و عمر باتری طولانی از ویژگی های این لپ تاپ است.

لپ تاپ کروم بوک ایسوس

آنها یک سیستم عامل اختصاصی کروم را به جای ویندوز، لینوکس و مک روی این لپ تاپ ها نصب کرده اند و فقط افزونه های کروم و برنامه های اندروید را می توان روی آن نصب کرد. البته برخی از مدل های جدید نوت بوک ایسوس از برنامه های لینوکس نیز پشتیبانی می کنند. آنها برای استفاده دانش آموزان استفاده می شوند. قیمت آنها نسبت به سایر سری های ایسوس بهتر است. در سایزهای 11-15 اینچ به فروش می رسد و مدل فلیپ هم دارند.

لپ تاپ کروم بوک ایسوس

لپ تاپ سری ExpertBook ایسوس

یکی از لپ تاپ های صنعتی ایسوس محسوب می شود و در برابر گرد و غبار، رطوبت و عوامل مضر مقاومت بالایی دارد و عمر باتری بالایی دارد. نوت بوک سری ExpertBook بسیار قدرتمند است و می توان از آن برای مصارف مختلف استفاده کرد.

لپ تاپ ایسوس Expertbook

لپ تاپ سری ProArt StudioBook ایسوس

آنها از چند رسانه ای ای بای استفاده می کنند و برای طراحان گرافیک و فعالان گرافیک مناسب هستند. وضوح صفحه نمایش 4K و کارت های گرافیک قدرتمند مانند RTX 2060 و Quadro RTX 3000 یا Quadro RTX 6000 این لپ تاپ را به لپ تاپ مناسبی برای تولید محتوا تبدیل کرده است. در سایزهای 15 تا 17 اینچ موجود است.

لپ تاپ پروارت ایسوس

دیگر سری لپ تاپ های ایسوس

لپ تاپ های K، R، X و N برای کارهای روزمره و عمدتاً برای مصارف خانگی طراحی شده اند و در مواردی مانند پردازنده، کارت گرافیک و رم با هم تفاوت دارند.

نکات خرید پاور بانک لپتاپ، بسیار حیاتی و مهم هستند که لازم است آن ها را در نظر بگیرید. اولین نکته مهم، توان پاور بانک است. لپ تاپ‌ها نیاز به توان بالایی دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پاور بانک انتخابی توان کافی برای شارژ لپ تاپ شما را دارد. همچنین، ورودی و خروجی پاور بانک باید با لپ تاپ شما سازگار باشد تا به‌طور صحیح عمل کند. برای مثال، اگر لپ تاپ شما از پورت USB-C برای شارژ استفاده می‌کند، پاور بانک خریداری شده باید این پورت را داشته باشد.

 

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود، ابعاد و وزن پاور بانک است. انتخاب یک پاور بانک کوچک و سبک اما با توان کافی برای شارژ لپ تاپ می‌تواند بسیار مفید باشد، به‌ویژه اگر از لپ تاپ برای مسافرت یا استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به پریز برق محدود است، استفاده می‌کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که باتری لپ تاپ شما چقدر ظرفیت دارد و زمان مورد نیاز برای شارژ آن را بررسی کنید تا بتوانید پاور بانک مناسبی را انتخاب کنید که به طور کافی برای نیازهای شما کافی باشد. با توجه به این نکات، انتخاب پاور بانک مناسب برای لپ تاپ شما می‌تواند به شما کمک کند تا همیشه به شارژ بودن لپ تاپ خود اطمینان داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.