چجوری ممبر روبیکا را افزایش دهیم

۱۲,۷۹۲ بازديد

 

اگر می خواهید کانال روبیکا خود را راه اندازی یا رشد دهید و به دنبال راه هایی برای افزایش اعضای کانالتان می باشید، این مقاله را بخوانید تا با روش های افزایش ممبر روبیکا آشنا شوید.

شبکه های اجتماعی چقدر اهمیت دارند؟

در حال حاضر شبکه های اجتماعی به گونه ای زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده اند که به ابزاری مهم در زندگی بسیاری از مردم تبدیل شده اند، از این رو میلیاردها نفر در کشورهای مختلف جهان عضو این شبکه ها هستند و از آنها برای دریافت اخبار، اطلاعات و آموزش، پیام رسانی و خرید و فروش و… استفاده می کنند.

با وجود فراوانی و تنوع کاربران، شبکه های اجتماعی به ابزاری رایگان و بسیار مناسب برای معرفی و رشد مشاغل و کسب و کارها تبدیل شده اند.

چرا رسانه های اجتماعی در ایران اهمیت دارند؟

در ایران نیز مانند سایر نقاط دنیا کاربران شبکه های اجتماعی در سالیان اخیر افزایش چشمگیری داشته اند. اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، ایتا، روبیکا، و آیگپ از جمله شبکه های اجتماعی مورد استفاده در ایران هستند.

پس از ممنوعیت تلگرام و اینستاگرام در ایران، روبیکا تعدادی از کاربران هر دو پلتفرم را به دلیل ارائه ابزارهای مشابه جذب خود کرده است.

روبیکا در عین حال که یک پیام رسان مانند پیام رسان تلگرام است، امکان برقراری ارتباط پیام، صوتی و تصویری، ایجاد کانال و گروه همانند تلگرام و نیز امکان راه اندازی صفحه همانند اینستاگرام را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

روبیکا تاکنون توجه چندین میلیون کاربر را به خود جلب کرده و هزاران کانال و صفحه در این پلتفرم ایجاد شده است که از کانال های تجاری و بازاریابی و اطلاع رسانی و  آموزشی و سرگرمی و ورزشی و البته بسیاری دیگر نمونه هایی از این کانال ها می باشد.

اگر می خواهید کانال و صفحه ای در روبیکا ایجاد و آن را مدیریت کنید، کافیست اپلیکیشن روبیکا را دانلود کنید و با ثبت نام با شماره تلفن همراه خود در این پیام رسان عضو شوید.

با کلیک بر روی آیکن یا نماد دایره ای شکل در پایین صفحه و کلیک کردن بر روی گزینه کانال جدید می توانید به راحتی یک کانال ایجاد کنید و ارسال پست را شروع کنید. برای ایجاد یک صفحه در روبیکا، به گزینه روبینو بروید، سپس صفحه خود را ایجاد کنید و شروع به ارسال محتوای مورد نظر خود کنید.

آیا جذب اعضای کانال روبیکا اهمیتی دارد؟

صاحبان کسب و کار و مدیران کانال سعی در افزایش تعداد اعضای روبیکا و رقابت با یکدیگر دارند چون این اعضا می توانند کالا یا خدمات این کانال را خریداری کرده و درآمد کانال را افزایش دهند.

ما راه های مختلفی را برای جذب اعضا به کانال روبیکا و افزایش مشترکین روبیکا به شما معرفی می کنیم. لازم است به این نکته اشاره کنیم که ممبر روبیکا و فالوور روبیکا به ترتیب برای کاربران کانال و صفحه استفاده می شود.

انواع ممبرها عبارتند از ممبر فیک که طبیعتا هیچ فعالیت یا بازدیدی ندارد، ممبر واقعی غیر فعال و نیز ممبر واقعی فعال روبیکا.

همچنین برخی از راه های بالا بردن تعداد اعضای روبیکا مانند اعضای واقعی غیرفعال و جعلی فقط برای بالا بردن آمار استفاده می شوند و خاصیت دیگری ندارند.

اما اگر می خواهید اعضای واقعی جذب کنید، می توانید از طریق تبادلات و تبلیغات، اعضای واقعی و فعال را به دست آورید.

راه های جذب اعضای فعال در روبیکا

تبلیغات انواع مختلفی دارد و تبلیغات پاپ آپ روبیکا سریعترین و به صرفه ترین راه بالا بردن ممبرهای کانال می باشد.

در این حالت تبلیغات کانال شما را به کاربران زیادی نمایش می دهیم و کاربران به اختیار خود عضو کانال شما می شوند و با توجه به واقعی بودن این ممبرها و بالا بودن امکان خرید توسط آنها می توانند حداکثر سود را برای کانال روبیکا داشته باشد.

شاید از خودتان بپرسید چرا افزایش تعداد ممبرهای روبیکا اهمیت دارد؟

گفتیم ایجاد کانال و صفحه آسان است اما افزایش تعداد اعضای یک کانال یا صفحه مشکل است.

بهترین روش این است که پست های جالب و جذاب را به طور منظم و مداوم ارسال کنید.

به این ترتیب، دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان شما می دانند که چه زمانی به کانال شما بازگردند. و من مطمئن باشند که آنها آنچه را که نیاز دارند پیدا خواهند کرد.

و اگر پستی را دوست داشتند به دوستانشان هم معرفی می کنند.

همچنین ارتباط با دیگران و تبلیغ کانال یا صفحه خود به دیگران می تواند تعداد اعضا و بازدیدکنندگان را افزایش دهد.

اما افزایش تعداد اعضای کانال یا صفحه از این طریق زمان بسیار زیادی می برد.

به همین دلیل است که همه یک راه سریع و کوتاه می خواهند.

توصیه می کنیم به جای اضافه کردن ممبر فیک و غیرفعال که تأثیر مثبتی بر کانال شما ندارند، از تبلیغات به عنوان سریع ترین راه برای جذب اعضای واقعی استفاده کنید و در عین حال کانال خود را به طور مرتب به روز کنید.

منبع:
http://ninalike.ir/?p=4&id=4&t=همه-چیز-درباره-افزایش-ممبر-روبیکا-شیوه-های-جذب-ممبر-روبیکا

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.