چگونه پس زمینه صفحه تماس را برای تماس ورودی در گوشی سامسونگ تغییر دهیم؟

۸۳۵ بازديد


به‌طور پیش‌فرض، تلفن سامسونگ شما هنگام دریافت تماس ورودی، پیش‌تنظیمی از رنگ‌های گرادیان متحرک را در صفحه تماس به شما نشان می‌دهد. اما برای بسیاری ناشناخته است، شما می توانید پس زمینه تماس را برای نمایش هر تصویر یا ویدیو از گالری خود سفارشی کنید. با کارمادیو همراه باشید.

نحوه تنظیم آهنگ های زنگ در گوشی سامسونگ

ممکن است بخواهید پس‌زمینه صفحه تماس را به همان دلیلی که پس‌زمینه صفحه اصلی خود را تغییر می‌دهید تغییر دهید تا بهتر به نظر برسد.

برنامه تلفن را باز کنید، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

به پس زمینه تلفن > پس زمینه بروید. تعداد زیادی از پیش تنظیمات ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که می خواهید از بین آنها انتخاب کنید.

روی نماد + ضربه بزنید و عکس یا ویدیوی مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید.

اگر ویدیویی بیشتر از 15 ثانیه انتخاب کرده اید، باید آن را با ضربه زدن روی دکمه Trim (نماد قیچی) و سپس روی Done کوتاه کنید.

برای پایان، روی «تنظیم به عنوان پس‌زمینه تماس» ضربه بزنید.

تصویر پس‌زمینه یا ویدیویی که در اینجا تنظیم کرده‌اید برای همه مخاطبین اعمال می‌شود. اگر می‌خواهید یک پس‌زمینه مخاطب برای هر مخاطب تنظیم کنید، می‌توانید این کار را با ارتقا به One UI 5 و دنبال کردن مراحل زیر انجام دهید:

برنامه مخاطبین را باز کنید و یک مخاطب را انتخاب کنید.

Edit > Show More > Ringtone > Background را تایپ کنید. پس زمینه تماس

روی نماد + کلیک کنید و عکس یا ویدیوی مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید.

برای تکمیل، روی تنظیم در پس‌زمینه تماس ضربه بزنید.

صفحه تماس سفارشی جدید شما راه اندازی شده است.

نحوه تغییر پس زمینه آهنگ زنگ در سامسونگ

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد گوشی های سامسونگ وجود دارد این است که چقدر قابل تنظیم هستند. اگر از ظاهر و احساس استاندارد دستگاه خود راضی نیستید، می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های سفارشی‌سازی داخلی، بدون نیاز به دانلود لانچر شخص ثالث، آن را به طور کامل بازیابی کنید.

در خرید یک موبایل سامسونگ، توجه به چند نکته مهم می‌تواند کمک شایانی به شما کند تا انتخابی بهتر داشته باشید. بنابراین این پاسخ به این سوال که برای خرید موبایل سامسونگ به چه نکاتی توجه کنیم باید در نظر داشته باشید که نوع و سطح استفاده‌ی شما از گوشی چیست. ممکن است برای استفاده روزانه و مصرف معمولی، یک مدل متوسط ​​از سری Galaxy A سامسونگ کافی باشد. اما اگر به دنبال تجربه‌ی بیشتری و عملکرد قدرتمندتر هستید، مدل‌های سری Galaxy S یا Galaxy Note می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

 

یک نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید، ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی است. مثلاً، توجه به پردازنده، حافظه RAM، حافظه داخلی، دوربین، اندازه و نوع صفحه نمایش، ظرفیت باتری و امکانات ارتباطی مهم است. مطمئن شوید که گوشی انتخابی به نیازهای شما در این زمینه‌ها پاسخ می‌دهد و همچنین از نظر قیمت، با توجه به بودجه‌ی خود، مناسب باشد. به عنوان مثال، اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، مدل‌هایی با دوربین‌های پیشرفته و قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای مانند Galaxy S یا Galaxy Note را در نظر بگیرید. در کل، انتخاب موبایل سامسونگ باید به نیازها و سلیقه‌ی شما منطبق باشد و از نظر کیفیت و امکانات، توقعات شما را برآورده کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.