همه چیز درباره آب و فاضلاب

۳,۱۱۴ بازديد


جاروبرقی های آب و خاک مانند جاروبرقی های معمولی کار می کنند. از این جاروها برای کارهای نظافتی سنگین استفاده می شود اما در حال حاضر مدل های جدید و کوچکتر در اندازه های مختلف برای مصارف خانگی طراحی شده است. جاروبرقی مرطوب و خشک هر دو در همه محیط های کاری مفید هستند و می توانند مانند هر جاروبرقی دیگری با مزیت جمع آوری همزمان آلاینده های مایع و جامد استفاده شوند. قطعات الکتریکی داخلی پاک کننده های مرطوب و خشک نیز در قسمت های مجزای دستگاه قرار گرفته اند، بنابراین خطر برق گرفتگی برای کاربر و آسیب دیدن دستگاه وجود ندارد. این سوییپر به نگهداری زیادی نیاز ندارد، اگرچه فیلتر باید تمیز و تعویض شود، به خصوص پس از استفاده طولانی مدت.

ساختار اصلی جاروبرقی آب و خاک بسیار ساده است. در ساخت این جاروبرقی ها معمولاً به جای استفاده از کیسه از سیستم دو سطلی استفاده می شود. که زباله های مایع و جامد را به دو قسمت مجزا جمع آوری می کند. ضایعات خشک از طریق ورودی به داخل دستگاه مکیده شده و همراه با زباله های مایع از طریق لوله حرکت می کند. جریان هوا در سطل کاهش می‌یابد و این کاهش سرعت باعث تضعیف فشار هوا می‌شود، بنابراین قطرات مایع بیشتر و ذرات سنگین خاک می‌توانند از جریان هوا به داخل سطل‌ها فرار کنند. سپس جریان هوا توسط یک فن موتوری به داخل کشیده شده و از دریچه اگزوز خارج می شود. از آنجایی که ذرات گرد و غبار و کثیفی در آب داخل سطح حل می شوند، هوای خروجی نسبت به سایر جاروبرقی های استاندارد کثیفی بسیار کمتری خواهد داشت.

برخی از مدل های جاروبرقی آب و گرد و غبار دارای دمنده نیز هستند و می توانند به سرعت هوا را خارج کنند. این ویژگی می تواند برای جمع آوری گرد و غبار، برگ ها و سایر آلاینده ها قبل از مکش به داخل دستگاه مفید باشد. اگر مرتباً مناطق وسیع و وسیعی از خاک را جمع آوری می کنید، از عملکرد دمیدن جارو استفاده کنید.

هر جاروبرقی اتصالات مختلفی دارد. برخی از این اتصالات برس مانند برای خراش ذرات گرد و غبار قبل از مکش به داخل دستگاه استفاده می شود. سایر وسایل برای رسیدن به گوشه ها باریک تر هستند. لوازم جانبی مختلفی برای فرش، صندلی ماشین و غیره موجود است. همچنین می‌توانید از جاروبرقی مرطوب و خشک برای تمیز کردن و تمیز کردن سطوح چوب سخت (با نازل یا برس پد) استفاده کنید. معمولاً مجموعه ای از برس های قابل تعویض در بالای جاروبرقی مرطوب و خشک وجود دارد.

استفاده از آب و مواد شوینده

با یک کلیک می توانید عملکرد جاروبرقی را تغییر دهید. جاروبرقی ها از دو نوع فیلتر استفاده می کنند زیرا هم آلودگی های مرطوب و هم خشک را جمع آوری می کنند. از فیلترهای فوم برای جمع آوری آب و سایر مایعات استفاده می شود، در حالی که فیلترهای کاغذی برای جمع آوری زباله های جامد و گرد و غبار استفاده می شوند. این فیلترها باید هنگام جابجایی از کاری به کار دیگر تغییر کنند. اگر از این دستگاه برای جمع آوری زباله های مایع استفاده می کنید، باید بلافاصله سطل را خالی کنید تا از تجمع آب راکد جلوگیری کنید. باید عادت کنید که جعبه داخلی را به طور مرتب تخلیه کنید تا دستگاه برای استفاده بعدی آماده شود. برای این کار کافی است سوپ را روی سطح آب گذاشته و دستگاه را فعال کنید تا یک بار سطح داخلی کاملا خالی شود.

کاربرد جاروبرقی برای آب و خاک

جاروبرقی آب و جاروبرقی کف در سهولت استفاده منحصر به فرد هستند. می‌تواند زباله‌های جامد را جمع‌آوری کند، گرد و غبار ریز را حذف کند، مایعات را جمع‌آوری کند و کارهای مختلف دیگری را انجام دهد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

- با استفاده از حالت دمیدن دستگاه می توانید گرفتگی لوله ها را باز کنید. فشار و نیروی هوا انسداد لوله را از بین می برد.

- بیشتر آب و جاروبرقی ها ابزار اضافی برای تمیز کردن کف های سخت و جابجایی مواد مختلف دارند. مانند جاروبرقی های معمولی، می توانید از آنها برای تمیز کردن پرده ها و روکش مبلمان نیز استفاده کنید. سرویس جاروبرقی بوش

- به راحتی می توانید شومینه ها را با جاروهای آب و کثیفی تمیز کنید. (آنها خاکستر را به راحتی جذب می کنند.)

- با استفاده از سیستم جارو به راحتی می توانید آب و برف را به راحتی جمع آوری کنید.

- پاک کننده های آب و کثیفی نیز در هنگام سیل یا هنگام ترکیدن لوله ایده آل هستند.

- اگر فرش و مبل شوی ندارید، جارو خیس و کثیف نیز می تواند فرش شما را بعد از استفاده از صابون بشویید تا کثیفی، کثیفی و حتی کپک زدایی را از بین ببرد. نمایندگی رسمی لوازم خانگی بوش در ایران
- برگ های افتاده و آلاینده های باقی مانده در باغ خود را به راحتی جمع آوری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.