بهترین انتخاب، شوینده یا پودر لباسشویی چیست؟

۸۷۶ بازديد


ابتدا با انواع مایعات و پودرهای لباسشویی آشنا می شویم. پس از آن ما مزایا و معایب هر کدام را خواهیم دید و در نهایت شما قادر خواهید بود تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهترین است.

چه نوع پودرهای لباسشویی وجود دارد؟ تولیدکننده مایع لباسشویی

پودرهای موجود در بازار به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

1. پودر لباس های رنگی

این پودرها مخصوص پارچه ها و لباس های رنگی هستند و در بازار به وفور یافت می شوند. اکثر پودرهای موجود در بازار حاوی آنزیم هایی هستند که بدون آسیب رساندن به پارچه در از بین بردن انواع لکه ها به خصوص لکه های چربی موثر هستند.

2. شوینده برای شستن لباس های سفید و ملحفه

این پودر از بی رنگ شدن و بی براق شدن پارچه های سفید و روشن جلوگیری می کند و درخشندگی خاصی به الیاف پارچه می دهد. این پودر در مقایسه با پودر لباس رنگی کمتر در بازار موجود است.

3. پودر لباس بچه گانه

پودر شوینده لباس کودک که نه تنها بسیاری از لکه ها را از روی لباس کودکان پاک می کند، بلکه برای پوست حساس کودکان ملایم و مهربان است.

چه نوع مایع شستشو؟

تنوع مایعات لباسشویی در بازار بیشتر از پودر است. برخی از انواع مایع شوینده عبارتند از:

1. هر روز مایع شستشو

این مایع لباسشویی برای شستشوی روزمره و انواع لباس ها در رنگ های مختلف مناسب بوده و به عنوان معمولی شناخته می شود. می توانید لباس های مخصوص و پرده های ابریشمی را با این مواد شوینده بدون آسیب بشویید.

2. مایع برای لباس نوزاد

این مایع حاوی نرم کننده است و از ایجاد حساسیت و الکتریسیته ساکن جلوگیری می کند. بنابراین برای پوست لطیف کودکان بسیار مناسب است.

3. صابون پلی واش

این آب حاوی انواع آنزیم های طبیعی است و برای شستن انواع لباس ها و لکه ها مفید است. شما لباس ها را تمیز و براق خواهید شست، بدون اینکه به رنگ و رنگ لباس یا محفظه ماشین لباسشویی آسیبی وارد شود.

4. مایع برای لباس های مشکی و تیره

این مایع برای حفظ رنگ و بافت پارچه های مشکی بسیار عالی است. چون مخصوص لباس های مشکی و تیره طراحی شده است به مرور زمان رنگ این پارچه ها را سفید نمی کند. همچنین با حذف الکتریسیته ساکن از جذب گرد و غبار به پارچه جلوگیری می کند.

5. مایع برای لباس های سفید

این مایع مخصوص انواع پارچه های سفید، ملحفه ها و پرده های سفید و روشن می باشد. با شستشوی ملایم و آنزیم های لیپاز، پروتئاز و آمیلاز، انواع لکه ها و آلودگی ها را از بین می برد.

و یک سوال مهم: مواد شوینده بخریم یا پودر لباسشویی؟

برای مقایسه مایع لباسشویی و پودر، ابتدا بهتر است به مزایا و معایب هر یک از آنها نگاهی بیندازیم:

فواید پودر لباسشویی باباسلمان

پودر لباسشویی برای از بین بردن لکه های قدیمی و سرسخت خوب است.

بسته بندی پودر لباسشویی معمولاً از مقوای سازگار با محیط زیست ساخته می شود.

بسته بندی مقوایی و بافت پودری محصول ایمنی آن را افزایش می دهد. گزارش هایی مبنی بر مصرف تصادفی آن توسط کودکان معمولاً وجود ندارد یا نادر است.

پودر لباسشویی هزینه زیادی ندارد و مقرون به صرفه است.

برای پودر لباسشویی به مواد نگهدارنده نیاز نیست.

از آنجایی که آلکیل بنزن سولفونات است، برای تمیز کردن کثیفی مانند خاک، گل و چمن خوب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.