8 نکته برای اختراع مجدد بازار طلای دبی و برنده شدن

۱۴,۱۱۳ بازديد

 

دبی مال یا ایران مال؟! ???? #ایران #فارسی #persian #فان #دبی #dubaimall دلیل شهرت: محلی مناسب برای گذراندن روزی مفرح با تفریحات گوناگونآدرس: ساحل مسکونی جمیرا تفریح و هیجان در ساحل جیبیآرفروشگاههای فانتزی و کافههای زیادی در کنار خط ساحلی ممتد و سفید ساحل JBR لوکس و مدرن (The Beach by JBR) که بهموازات دبی مارینا (Dubai Marina) قرار دارد، مشغول به فعالیت هستند. رستورانها و کافههای اطراف این ساحل نیز از دیگر امکاناتی است که میتونید از آن استفاده کنید و پس از تفریحی طولانی از طعم لذت بخش آنها بهره ببرید و به اقامتگاه خود بازگردید. در واقع این مجموعه سه بخش پارک آبی، آکواریوم و استخر غواصی را در کنار هم دارد. این ترمینال به اکثر خطوط هواپیمایی بین المللی به جز امارات خدمت رسانی میکند و دارای سه طبقه است. طبقه چهارم ترمینال شماره دو: از این طبقه برای پروازهای خروجی استفاده می شود. هر بازدید کننده در مدت زمانی که در این ساحل حضور دارد می تواند با خیال راحت به خوش گذرانی و تفریحات خود بپردازد زیرا نگهبانان و همچنین غریق نجات ها در تمامی مدت مواظب بازدید کنندگان و مردمی هستند که به این ساحل زیبا مراجعه کرده اند و اگر مشکلی پیش بیاید می توانید به انها مراجعه کرده و از هر کدام از آنها کمک بگیرید. این ساحل همچنین دارای تفریحات ساحلی، رستوران ها و کافه های ساحلی، زمین بازی مختص کودکان، غریق نجات، کتاب خانه و فروشگاه های ساحلی و … استفاده نمایید و قابل ذکر است برای شنا کردن در محدوده اجازه داده شده نگران نباشید زیرا غریق نجات های حرفه ای در آنجا حضور دارند تا در صورت نیاز سریعا” بتوانند به مردم کمک کنند.

ددر صورت تمایل تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. بد نیست بدانید که ساحل لامر پس از تاریکی هوا، جنب و جوش خاصی پیدا می کند و زیبایی اش بیش از پیش به چشم می آید؛ پس اگر قصد رفتن به این مکان را دارید، زمانی پس از غروب را نیز در برنامه بازدیدتان بگذارید. ورود به این سواحل اغلب رایگان است و برخی از آنها با حداقل هزینه، امکانات شگفتانگیزی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکنند. ویزای سینگل دبی یا 1 بار ورود ویزایی می باشد که پس از یک بار استفاده حتی در صورتی که از مدت اقامت ویزا مانده باشد دیگر امکان سفر مجدد با آن ویزا وجود ندارد و ویزا پس از خروج باطل می شود . ویزاهای 1 ماهه و 2 ماهه دبی در دو نوع سینگل ( یک بار ورود ) و مولتی ( چند بار ورود ) قابل دریافت می باشد . ویزای مولتی دبی یا چند بار ورود ویزایی است که قابل استفاده برای چند بار ورود و خروج می باشد و پس از خروج در صورت داشتن اعتبار قابل استفاده مجدد می باشد . طبقه دوم: این طبقه ویژه پروازهای ورودی است و خدمات و امکاناتی شامل بخش مهاجرت immigration، گیت های هوشمند، سالن خدمات بار و چمدان، چرخ دستی برای حمل چمدان، سالن های تشریفات و استراحت و … رستوران مورد نظر در طبقه هم کف واقع شده است. این شهر امکانات تفریحی و سرگرمی زیادی دارد که سبب شده تا همهساله توریستهای زیادی به این شهر سفر کنند، بهطوریکه در سالهای اخیر دبی از نظر تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است. هتل آدرس مارینا دبی که یک هتل ۵ ستاره است به این مرکز خرید متصل است. مرکز خرید مارینا مال دبی علاوه بر مجموعه خوبی از مغازه ها، دارای یک سینما، سوپرمارکت، تعدادی رستوران و فروشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی و همچنین مرکز بازی و فعالیت کودکان است.

ساحل نخل جمیرا که با نام پالم جمیرا نیز شناخته شده می باشد از دیگر سواحل محبوب و مشهرو دبی می باشد که در میان توریست ها و گردشگران و همچنین مردم ساکن در دبی بسیار شناخته شده می باشد. نام اصلی این ساحل ام سقیم می باشد که با نام ساحل سان ست نیز در بین مردم بومی دبی و همچنین توریست ها و گردشگران شناخته شده می باشد. دو قسمت از این چهار بخش موضوعی به دو برند مشهور دنیای سرگرمی یعنی کارتون نتورک (Cartoon Network) و مارول (Marvel) اختصاص دارند. این پارک به چهار قسمت تقسیم میشود. این هتل بادبانی شکل خود به تنهایی نمادی از پیشرفت تکولوژی در دبی محسوب میشود. در ساحل بادبادک که جز جاذبههای طبیعی دبی محسوب میشود، میتوانید ورزشهای آبی، لقمههای ساحلی و تفریح در زیر نور خورشید را انتخاب کنید. از دیگر مناطقی که در طول این مسیر از آن بازدید میکنید، بازار طلای دبی است که خود یکی از جاذبههای تماشایی پرطرفدار در میان توریستان به شمار میرود. هر فرد با پرداخت هزینه به صورت جداگانه می تواند وارد این مجموعه شود و از ساعت 9 صبح الی 8 شب از تمامی تفریحات و امکانات آن استفاده کرده و بهره مند شود. بسیار در میان مردم ساکن در دبی و همچنین توریست ها و گردشگرانی ک ه علاقه مند به خوش گذرانی و ثبت خاطرات بینظیر هستند محبوب و پرتردد می باشد.

مجموعه اقامتی متنوعی نیز با دارا بودن قیمت های مقرون به صرفه ای برای بازدید کنندگان این ساحل نیز وجود داردکه میتوانید از آنها بهره مند شوید. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است. شما گردشگران تور دبی با بررسی مسجد جمیرا می توانید اسرار نهفته در تاریخ امارات متحده عربی را کشف کنید . این گروه جهت بهبود اوضاع اقتصادی خود با توجه به کاهش نرخ برابری ریال با ارزهای خارجی به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله امارات متحده عربی سفر نمودهاند. دلیل دیگری که این ساحل در بین محبوب ترین ها خود را جا داده است نزدیکی آن به برج العرب و منظره ای است که می توانید با حضورتان در ساحل برج را ببینید. یک سمت این ساحل، آبهای خلیج فارس میدرخشد و در سمت دیگر آن، آسمانخراش دبی مارینا سر به آسمان کشیده است.به آسمان ساحل نیز توجه کنید: منطقهی نشست هوایی اسکای دایو دبی (Skydive Dubai) نیز درست در کنار ساحل قرار دارد؛ این نزدیکی موجب شده است که گردشگران این ساحل در تمام طول روز از نمایشهای آکروباتیک هوایی بهرهمند باشند. برخی از این ساحلها را میتوانید در فهرست جاهای دیدنی دبی که در کجارو ثبت شدهاند، مشاهده کنید.آنچه در ادامه میآید، بهترین ساحل های رایگان دبی بههمراه چند باشگاه ساحلی عالی است که اگر حاضر به پرداخت هزینهی آنها باشید، میتوانید تفریحات آبی هیجانانگیز و لوکسی را در آنها تجربه کنید. اگر حتی این هم راضیتان نمیکند و میخواهید به اوج هیجان برسید، میتوانید در امنیت کامل در کنار کوسهها شنا کنید یا با دست به سفرهماهیهای پوزهگاوی خوشبرخورد غذا بدهید! این ساحل، آسمانخراشهای پرزرقوبرقی وجود دارند که تقریبا تا چشم کار میکند، همهجا دیده میشوند. آفتاب که غروب میکند، میدان دوومیدانی ساحلی کنار خط دریا، از منظرهای خیرهکننده و نفسگیر برای تمدد اعصاب برخوردار است.

درختان نخلی نیز که در این ساحل وجود دارند در کنار تخت های مختص آفتاب گرفتن گزینه های مناسبی برای استفاده و لذت بردن از آفتاب و منظره این مجموعه برای افرادی می باشند که برای استراحت به ساحل الممزار می روند. این ساحل بواسطه خلوت تر بودنش نسبت به دیگر سواحل محبوبیت بیشتری دارد و قابل ذکر است که در منطقه ای در محدوده میان برج العرب و پالم جمیرا واقع شده است. لازم به ذکر است این ساحل بواسطه قرار گیری هتلی به همین نام در آن بسیار در میان مردم و مخصوصا افراد ثروتمند شناخته شده و محبوب و همچنین پرطرفدرا می باشد و زمانی که به آنجا بروید می توانید بسیاری از توریست های خارجی را نیز در آنجا ببینید که برای گردش و تفریح به این ساحل زیبا که دارای منظره ای چشم نواز و رویایی می باشد سر زده اند. یکی دیگر از سواحل شناخته شده و محبوب در میان مردم ساکن در دبی و گردشگران ساحل کایت می باشد که واقع شده در قسمت پشتی دانشگاه معروف وولونگوگ می باشد. مرکز خرید السیف در ابوظبی یکی از محبوب ترین مقاصد خرید در پایتخت است. فرودگاه بینالمللی ابوظبی فقط ۱۲۰ کیلومتر تا این مرکز فاصله دارد. این ساحل، در منطقهای مسکونی واقع شده و از مناظری شهری برخوردار است؛ طوری که ساکنان این منطقه همان طور که از دفاتر کار خود به خانههایشان برمیگردند، میتوانند از آبهای کمعمق و گرم ساحل لذت ببرند و دقایقی در آن غوطهور شوند.ساحل عمومی جمیرا از امکانات خوبی برخوردار است؛ اما رستورانها و غذاخوریهای کمتعدادی در آن دیده میشود؛ بنابراین، یا وسایل لازم برای گذراندن یک پیکنیک را با خودتان ببرید یا اینکه کمی (در حدود ۱۰ دقیقه) راه بروید تا به کافه سرف (The Surf Cafe) برسید و یک سوشی و کمی سالاد سفارش بدهید.

بر اساس سطح دشواری، زاویهی شیبها و تندی پیچها، ارتفاع و طول مسیر؛ علاقمندان به اسکی و اسنوبورد میتوانند با توجه به سطح مهارت خود به فعالیت بپردازند. مجموعه و زمین بازی کودکان یکی دیگر از مزیت های این ساحل می باشد که والدین می توانند با خیال راحت فرزندان و کودکانشان را به مسئولین آنجا سپارده و خود نیز به تریحاتشان در این مجموعه زیبا بپردازند. در این ساحل خلوت، علاوه بر مناظری که از دریا و آسمانخراشهای شهر دیده میشود، میتوان از کافهها و استخرهای شنا و باغهای سایهدار و سایر امکانات رفاهی هتل نیز بهره برد. این مجموعه یکی از جزیره ها و سواحل موجود و ساخته شده بوسیله دست می باشد که در دبی واقع شده است و شکل آن همانند نخلی زیبایی می باشد که دلیل اصلی محبوبیت آن گردیده است. همچنین در اطراف این ساحل رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند که دارای بهترین کیفیت سرویس دهی می باشند و می توانید از آنها نیز در مدت زمان حضورتان در این ساحل استفاده نمایید. اگر علاقمند هستید در کنار دیگر تفریحات و سرگرمیهای دبی به تفریح و استراحت در سواحل دبی نیز بپردازید و سفری با کیفیت داشته باشید این سواحل را به شما پیشنهاد میکنیم. البته بهجز رستوران ایتالیایی میتوانید از رستورانهای سایر ملل از جمله ایران نیز در این مرکز خرید استفاده کنید. موزه قهوه ابزار و تجهیزات موردنیاز برای دم کردن قهوه را دارا است و در صورت تمایل میتوانید آنها را خریداری کنید.

نکته مهمی که در رباطه با این ساحل می توان به آن اشاره نمود این موضوع است که ساحل ال ممزار دارای چندین ورودی می باشد که برای افرادی که به صورت پیاده و همچنین افرادی که با ماشین به آنجا می روند ورودی های جداگانه ای برای راحتی بیشتر درست شده است که می توانند از آنها استفاده کنند. در برج خلیفه نه تنها برای خرید بلیط بلکه برای آسانسور سوار شدن هم میبایست در صف باایستید.البته چون آسانسور برج یکی از سریع ترین آسانسور های دنیا است و در عرض یک دقیقه بازدید کنندگان را به طبقه 124 می رساند، نکته جالب این است که سوار آسانسور شدن و طی این مسیر در نوع خودش برای بازدیدکنندگان جذاب است. رستوران اتمسفر در طبقه 122 برج خلیفه، رستوران امل که غذاهای معروف هندی را سرو میکند از رستورانهای لاکچری دبی هستند. طبقه چهارم مختص محیط زیست، باستان شناسی و زمین شناسی است. البته استفاده از این زمین بازی شامل هزینه است. در انتهای این مسیر جذاب، قایقهای چوبی شما را مقابل بازارچه سنتی پارچه فروشان و گالریهای هنری پیاده میکنند. اسکله ابرا در قسمت تاریخی دبی قرار دارد و در آن میتوانید با هزینهای مقرونبهصرفه، سوار یکی از قایقهای سنتی و چوبی شوید. در بازار مرشد Murshid دبی شما میتوانید کالاهای به صورت عمده و جزئی خرید کنید که قیمتهای تمامی کالاهای عرضه شده در این بازار نسبت به کالاهای عرضه شده در مراکز خرید مدرن مناسبتر است. این ساحل آرام و بسیار زیبا می باشد و با حضورتان در آن می توانید نهایت لذت و آرامش را تجربه نمایید. ساحل های دبی از محیطی تمیز با رسیدگیهای بسیار برخوردار هستند و امکانات خوبی در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهند: کافه، حمام، رستوران و حتی سینما. یکی از جذاب ترین قیمت های این ساحل ماسه های شنی نرم بسیار تمیز آن می باشد که می توانید با قدم زدن در بین آنها و در نزدیک ساحل لذت حضورتان در این مجموعه را چندین برابر نمایید.

تعداد این قایقهای زیاد است و روزانه تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را با خود بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس میبرد. توسعهدهندگان شهربازی پیشبینی میکنند که این مجموعه روزانه ۱۰ هزار بازدیدکننده خواهد داشت و گنجایش ۲۰ هزار نفر را دارد. در اطراف این منطقه هتل های شیک و مجلل و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری مشهور و شناخته شده ای وجود دارند که همگی قابل دسترس می باشند، که در صورت تمایل می توانید از آنها نیز بسته به میزان بودجه خود استفاده نمایید و لذت حضورتان در آنجا و شهر دبی را چندین برابر نمایید. بواسطه اینکه این ساحل بعنوان یکی از جدید ترین ساخته شده ها در دبی شناخته شده می باشد بهترین و به روز ترین تفریحات دریایی و ساحلی در این مجموعه قابل استفاده برای بازدید کنندگان و ساکنین دبی در دسترس می باشد و هر فرد و در هر سنی می تواند بسته به توانایی ها و علاقه مندی های خود از هر یک از تفریحات که مورد علاقه اش می باشد استفاده نماید، همچنین برای رفاه حال والدین در این ساحل مجموعه بازی مختص کودکان نیز وجود دارد که می توانید با اطمینان و خیال راحت کودکان خود را به مسئولین مربوطه بسپارید.

اسکله ابرا دبی (Abra Marine) منطقه تاریخی دبی با قایق های چوبی و سنتی است که در بخش قدیمی شهر دبی قرار دارد و برای دسترسی به این منطقه بایستی گردشگران با قایقهای چوبی که توسط قایقرانها هدایت میشوند، خود را به این منطقه ساحلی برسانند. این اسکله بیشتر به خاطر قایقهای چوبیاش در میان مردم محبوب شده است. فروشگاه زنجیره ای ویت رز انگلیس شعبه بزرگی در این مال دارد. مرکز خرید مارینا مال دبی دارای فروشگاه های بسیار زیادی در همه ی زمینه هاست. دلیل شهرت: اقامتگاههای عربی-مدرن آدرس: جزیرهی مصنوعی پالم جمیراساحل فیرمونت بر کل خط افق روبهروی مارینا دبی اشراف داردساحل فیرمومنت دپالم (Fairmont The Palm) بر کل خط افق شهر دبی در مقابل مارینا دبی اشراف دارد. دلیل شهرت: تفریحات خانوادگیآدرس: جزیرهی مصنوعی پالم جمیراآن ساحل را ببینید! درست است که اصلی ترین جاذبه ی گردشگری پالم دبی نیست ولی قطعا یکی از پر بازدید ترین ها ست. ساعت کار: قاب دبی در تمام طول سال، از جمله تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب باز است. این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب و در ایام تعطیل و آخر هفته ها تا 12 نیمه شب باز می باشد. از این دو ایستگاه میتوانید با تاکسی مسیر کوتاهی را تا پارک بروید. در کنار این تجربهها میتوانید به قاب دبی، آبنمای موزیکال، چرخ و فلک عین دبی، سافاری و سایر جاذبه های گردشگری هیجانانگیزش هم سر بزنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.