راه‌هایی که آکواریوم دبی می‌تواند شما را ورشکست کند

۱۶,۰۰۰ بازديد

 

در برج خلیفه قدم بزنید و در محوطه بسیار زیبای بیرونی آن با نمایش فواره های آب و رقص آنها لحظات خوشی را بگذرانید و به وسیله پرسرعت ترین آسانسور دنیا به بالای این برج صعود کنید که قطعا خاطره ای بیاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. نکته قابل توجه این است که وقتی می خواهید جواهرات ارزان قیمت بخرید، می توانید از این فروشگاه دیدن کنید. اگر دوست دارید از آخرین قیمت تور دبی مطلع شوید، به سایت تریپ مراجعه کنید. حال آیا دوست دارید از نزدیک این ورزش را مشاهده کنید؟ آیا در تعقیب و گریز با سرعت زیاد به سمت هورنت سبز میروید؟ همچنین تجربه سرعت با اتومبیل های فراری و لذت تماشای فیلم و محل تفریح کودکان نیز در این مجموعه وجود دارد. مهم ترین و شناخته شده ترین وسیله این شهربازی ترن هوایی آن می باشد که سریع ترین ترن هوایی دنیا می باشد و با داشتن بالاترین سرعت در کتاب گینس به ثبت رسیده است. معمولا گردشگران غیر مسلمان برای بادید از این مسجد بایستی در تورهای مربوطه با راهنمای محلی ثبت نام کنند. بازدیدکنندگان میتوانند درباره منشا کشف قهوه و افسانه کالدی، گلهدار بز، که گفته میشود دانه ی قهوه را کشف کرده و از اتیوپی آورده، اطلاعاتی کسب کنند.

هتل برج العرب دبی - Burj Al Arab Hotel Dubai - لوناگشت دبی، فضاهای مختلفی را برای علاقه مندان به دوچرخه سواری ایجاد کرده است. در بازار طلای دبی انواع مختلفی از طلای خلیجی و عربی وجود داره که در حجم و اندازه های بزرگی طراحی و ساخته شدن. در ماه نوامبر نیز گروه بانکی NBD که از لحاظ میزان دارایی در خاورمیانه مقام اول را و در بازار شمش محلی دبی نیز نقش فعالی دارد، اعلام کرد که خرید و فروش شمشهای طلای ترکیه را متوقف میکند. بی شک اگر مشکل قلبی ندارید حتما از این آسمان خراش بالا رفته و منظره ای فراتر از ابرها که از یک طرف بیابان های دبی و طرف دیگر اقیانوس را در زیر پای خود دارید تماشا کنید. سفر در دل کویر زیبا با مناظر بی نظیر طبیعی و بالا و پایین رفتن از پستی و بلندی های کویر تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان می آورد. اگر در طول روز گرمای شهر اجازه این کار را به شما ندهد، شب را انتخاب کنید و خودتان را به یک شام مجلل برای کشتی و مناظر خارقالعاده شهر آماده کنید. یکی از بناهای فاخر و دیدنی شهر دبی مسجد جمیرا Jumeira mosque می باشد که بازدید از آن حتی برای گردشگران خارجی نیز آزاد است. ولی این نکته نیز که در قبل اشاره شده مجدد قابل نوشتن می باشد که با پرداخت ورودی مخصوص می توانید از این هتل زیبا دیدن نمایید و گردشگران و مسافران بسیاری که هر ساله برای گذراندن تعطیلات خود سفر به دبی را انتخاب می نمایند نیز از این هتل حتما بازدید می کنند.

در حیاط بیرونی این موزه می توانید قایق ها و خانه هایی که با شاخ و برگ نخل می باشد را مشاهده نمایید که متعلق به دوران پیشین کشور امارات می باشد. این مسجد دارای منارهای به ارتفاع 70 متر است که شبیه یک برج فانوس دریایی به نظر میرسد. آنها در قالب این تور می توانند علاوه بر بازدید از جاذبه های دیدنی این مسجد همچنین مهمان یک صبحانه سبک به همراه قهوه و چای عربی باشند. یکی از جاذبه های شاهکار در دبی، سالن اپرای آن است. مجموعه واحدهای مسکونی جزیره دارای امکاناتی مانند استخرهای روباز، سالن بدنسازی، محوطه کودکان و زمین تنیس و بسکتبال است. مجموعه ای با خط ساحلی بی نظیر که لحظات خوشی را برای شما فراهم می کند. این جزیره با وسعتی حدود 520 کیلومتر مربع یکی از جزایر دست ساز بشری می باشد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. امروزه چیزی در حدود 1200 نفر نمازگزار میتوانند در این مسجد به عبادت بپردازند. در این روش درمانی ۶ نفر دور یک میز جمع شده و با استفاده از میکروفون با یکدیگر صحبت میکنند. پس از بازدید از طبقه 124 به طبقه 148 بروید و این قسمت بی نظیر معروف به برج اسکای یا آسمان برج خلیفه است. اوت لت مال دبی یکی از مراکز خرید بسیار معروف این شهر است که در کنار جاذبه های گردشگری مختلف، بازدید از آن را توصیه می کنیم. بعد از اینکه نمایشگاه های دریایی را دیدید و شهر گمشده را کشف کردید، می توانید در ساحل خصوصی به طول 700 متر (نیم مایل) این جاذبه استراحت کنید.

پس چه بهتر از اینکه بتوانند جاهای دیدنی دبی را به صورت رایگان بازدید کنند؟ کافی است با این جاذبه ها آشنایی داشته باشید و جاهای دیدنی به صرفه را برای بازدید مورد انتخاب قرار دهید. کودکان شما می توانند در این محل، شغل مورد علاقه خود را انتخاب کرده و درباره آن اطلاعاتی را کسب کنند. این حسینیه دارای بخش آموزشی، کلوپ ورزشی جعفریه، کمیته رفاه، شورای ازدواج و کفن و دفن و نظایر آن است و همه اعضای جماعت میتوانند از خدمات آن استفاده کنند. واحه زیبا و چشم انداز جادویی کویر، آن را به مکانی عالی برای بازدید تبدیل کرده است. آشنایی با جاهای دیدنی دبی، باعث می شود تا شما بتوانید هزینه های سفر به دبی را کاهش دهید و بهترین هتل دبی را رزرو کرده و از دیدن این شهر لذت ببرید. ما با همکاری معتبرترین آژانسهای مسافرتی، پکیجهای متنوعی از تور دبی را عرضه کردهایم تا بتوانید بهراحتی قیمت تور دبی آژانسهای مختلف را مقایسه و در کمترین زمان، تور دبی ارزان پیدا و خریداری کنید.شما میتوانید علاوهبر بازارهایی که معرفی کردیم، فهرست کامل جاهای دیدنی دبی و سایر بازارهای لوکس و مدرن این شهر را در کجارو مشاهده کنید و درمورد جاذبههای آن اطلاعات کاملی بهدست بیاورید. بلکه به شما کمک می کنیم تا بتوانید با حداقل هزینه ممکن، اوقات فراغت خود را در سفر به دبی، به بهترین شکل سپری نمایید. شما می توانید به صورت رایگان، از این دریاچه دیدن کنید و لحظات خوشایند را در محلی رویایی سپری نمایید. حتی به گونه ای که یک روز کامل بدون هزینه سپری شود. کافه ها و رستوران های مدرن و زیبا همراه با نوشیدنی های گرم و خنک و متنوع با دسرهای بی نظیر و غذاهای خوشمزه انتظار گردشگران را می کشد تا لحظاتی را به استراحت و خوردن و نوشیدن در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنند.

می توان چگونگی تبدیل دبی از شهری ساحلی را به شهری مدرن با تکنولوژی روز دنیا را فهمید و دوران قبل از کشف نفت و بعد از آن را مورد بررسی قرار داد. خانه های بستکیه دارای بادگیرهایی به سبک بادگیرهای مناطق مرکزی ایران می باشد که برای تصفیه هوا و همچنین خنکای خانه در تابستان مورد استفاده قرار می گرفته است. این مسجد مخصوصا در هنگام غروب آفتاب و یا شب ها زمانی که نور چراغ به آن می تابد جلوه ویژه ای دارد. با اینکه زمان زیادی از ساخت این مجموعه می گذرد اما سرسره ها و بازی های آن مرتبا به روز می شود و پارک همیشه کامل، عالی و بدون نقص به نظر می رسد. دریاچه عشق دبی، از آن جاهای دیدنی دبی است که حتی اگر نگاهی به عکس های آن هم بی اندازید، محو آن می شوید؛ چه برسه به اینکه از نزدیک از این دریاچه دیدن کنید. شیوخ امارات یکی از بهترین جاهای دبی را به ساخت این برج اختصاص دادهاند. اگر قصد خرید طلا در این شهر را دارید، دبی مال بهترین مکان برای خرید طلا است. در شهر دبی تمامی امکانات رفاهی چه در سیستم حمل و نقل عمومی دبی؛ چه شهربازی های دبی و چه جاهای دیدنی دبی به خوبی دیده می شود.

اما نه فقط جاهای گران قیمت! در هتل متل شما می توانید با مقایسه ی قیمت بلیط ها و هتل ها ارزان ترین بلیط هواپیما و مقرون به صرفه ترین رزو هتل را خریداری کنید. قیمت یک بلیط استاندارد برج خلیفه 165 درهم است. طی ۵ روز اول افتتاحش ۶۱۰۰ بلیط برای آکواریوم دبی و دیسکاوری سنتر (Discovery Centre) فروخت. مدت بازدید از مسجد جمیرا در دبی 1 ساعت و 15 دقیقه و هزینه بلیط ورودی آن حدود AED35 (درهم امارات) می باشد. کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر ۱۱ سال میتوان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. باید گفت که مشاهده این دایناسور هیچگونه هزینه ای در بر نخواهد داشت، پس در صورت رفتن به مرکز خرید دبی مال، بازدید از آن را از دست ندهید. شما می توانید علاوه بر بازدید از این موزه، سوغاتی هایی بی نظیر را هم خریداری کنید. اگر این مسجد را از فاصله نزدیکتری ببینید مطمئنا دیتیل ها و جزئیات بیشتری را بر روی دیوارهای مسجد جمیرا مشاهده خواهید کرد. زمانی که می خواهید برای بازید از دریاچه عشق بروید، از کنار این دریاچه مصنوعی هم گذر خواهید کرد. موزه دبی در داخل قلعه ای قدیمی به نام آل فهیدی که ساخت آن به 1787 باز می گردد قرار دارد. در قسمتی از این موزه دژی به نام "آل فهیدی" وجود دارد که در حدود 200 سال قبل و در سال 1787 به منظور مقاصد دفاعی ساخته شده است. قلعه آل فهیدی قدیمی ترین ساختمان شهر دبی می باشد که امروز به عنوان موزه از آن استفاده می شود و می توان آداب و رسوم گذشتگان این شهر و صنایع تولیدی و وسایل زندگی آن ها را مشاهده کرد. یکی از مزیت هایی که این مرکز خرید نسبت به بقیه دارد، نزدیکی آن و دسترسی راحت به هتل های لوکس دبی است.

این را هم اضافه کنیم که مسجد جامع یکبار هم در سال 1998 مورد بازسازی قرار گرفته تا شما شاهد عظمت و شکوه کنونی آن باشید. بسیاری از تولیدکنندگان حتی در مورد جواهرات خود تضمین می کنند - این محصول برای 2-3 سال ظاهر اصلی خود را حفظ خواهد کرد. ساحل جی بی آر، ساحل کایت دبی و ساحل پارک ام سقیم سه مورد از محبوب ترین آنها هستند. هتل آتلانتیس یکی از مراکز اقامتی و تفریحی زیبای شهر دبی می باشد که دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد وبا داشتن امکان شنا کردن با دلفین ها و آکواریوم بسیار دیدنی زیر آب در میان گردشگران محبوب گشته است. این مسجد همه روزه بغیر از جمعه صبح ها برای بازدید گردشگران باز می باشد. ساعت کاری مسجد اعظم از ساعت 8 صبح تا 10 شب است. از آنجایی که جاده شیخ زاید 12 لاین دارد، ساکنانش به خصوص در پیک ساعت یعنی از 7:00 صبح تا 9:00 صبح و از ساعت 5:00 تا 7:00 عصر نباید انتظار یک جاده خلوت و بیسروصدا را داشته باشند. هرکدام ۱۱٫۴ متر پهنا و ۵۰۰ متر طول دارند، در حالی که مسیر اصلی جاده به خود جزیره ۱٫۴ کیلومتر طول و ۲۵ متر عرض خواهد داشت.

چیزی که احتمالا در همان نگاه اول توجه شما را جلب خواهد کرد و مشخصهی اصلی این مسجد به شمار میآید، منارههای بسیار بلند آن است که به ارتفاع 70 متر هستند و در دو طرف گنبدهای اصلی قرار گرفتهاند. پارک آبی آتلانتیس یا همان پارک آبی آکواونچر در جزیره پالم جمیرا واقع شده است. همچنین در ورودی پنج کتیبه بزرگ قرآنی وجود دارد که در همان نمای اول شما را مجذوب تماشای خود میکند. مسجدی با نمای سفید دارای یک گنبد و دو مناره بلند که به سبک فاطمی سنتی بنا شده است؛ سبکی که ریشه آن را می توان در کشورهایی نظیر سوریه و مصر یافت. نمای بیرونی این برج را در شب با نورپردازی های ویژه آن به هیچ وجه از دست ندهید. یکی از بزرگترین مساجد دبی که معماری باشکوه آن شما را حیرتزده خواهد کرد. کلا مسجد جمیرا از نظر معماری یک بنای مذهبی شیک و تر و تمیز با 2 مناره، ستون ها و یک گنبد قرون وسطایی سنتی به سبک مساجد فاطمی می باشد. مسجد جمیرا به طور کامل با سنگ سفید و به سبک فاطمی در قرون وسطی ساخته شده است. این بنای سنگی در دوران قرون وسطی با توجه به سنت فاطمی ساخته شده که با دو منارهی خود جزییات ظریف سنگکاری را به رخ میکشه. دو مناره با تزئینات سنگی در کنار گنبد مسجد قرار دارند که بر شکوه هرچه بیشتر مسجد جمیرا افزوده اند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از اجاره ماشین در دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.