هشت نکته برای شروع ساختن یک موزه دبی که همیشه می‌خواستید

۹,۸۳۷ بازديد

 

Free photo vertical closeup shot of a beautiful condor bird perched on a branch کارهایی که می توانید در ساحل کایت دبی انجام دهید شامل بازدید از واگن های غذایی، پیادهروی و دیدن، اسکیت و والیبال و بادبادک بازی را شامل می شود. از کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که در همه غرفهها میتوانید عکس بگیرید و علاوه بر خرید از سوغاتیهای سراسر جهان، عکسهای یادگاری بسیار زیبایی بیاندازید. فضای داخلی به طور یکپارچه زیبایی شناسی معاصر را با ظرافت کاربردی ترکیب می کند. مسکو مکس: شجاعت خود را با این وسیله جسورانه در پارک موضوعی آزمایش کنید، یک سواری با پاندول که باعث میشود احساس کنید اصلا وزن ندارید. این پار همه روزه در ساعت 11 صبح باز میشود و ساعت مشخصی برای بسته شدن ندارد. در هنگام بازی در دهکده جهانی دبی یکی از غرفههای نظر شما را بسیار جلب خواهد کرد و در آن لحظات عالی را تجربه خواهید کرد غرفه مخصوص آمریکاییها میباشد که در سر در ورودی آن میتوان یک شخصیت وسترن را دید که در سر در پاهای خود را باز کرده. » به عنوان نقطه مرجع در نظر میگیرد. البته توجه داشته باشید که در بیابان القدره دسترسی به آنتن تلفن وجود داشته و آنقدری نگرانی بابت برداشتن وسایل ضروری نخواهید داشت. همانطور که گفته شد دهکده جهانی دبی در خروجی ۳۷ اتوبان مرکزی امارات متحده قرار دارد و در فاصلهای حدود یک ساعت از شهر دبی و در قسمت جنوبی آن قرار گرفته است، برای رفتن و دسترسی به دهکده جهانی دبی میتوانید از تاکسی استفاده کنید اما راههای ارزانتری نیز وجود دارد که شامل استفاده از اتوبوسهای ویژه آن، که در سراسر شهر هستند و همچنین آمدن به ایستگاههای متروی union و al ghubaida و بعد از آن سوار شدن اتوبوسهای ویژه دهکده، میباشد. غرفه کویت در دهکده جهانی دبی نیز از آنجا که این کشور یک کشور بسیار ثروتمند است، بسیار بزرگ و زیبا ساخته شده است و شامل یک قسمت ساختمانی با دیواری نور کاری شده، قسمتی با طراحی نوین و قسمتی دارای یک کشتی بزرگ میباشد.

برج العرب سومین هتل بلند جهان است (نه با ساختمان های با استفادههای گوناگون). اما اکنون در مساحتی به وسعت 17200 هزار فوت مربع گسترش یافته است. اگر از متروی دبی استفاده می کنید خطوط 66 و 67 از ایستگاه اتوبوس الغبیبه در منطقه بور دبی و نزدیکی ایستگاه مترو الغبیبه شما را به اوت لت مال می رساند. در این فروشگاه اوت­لت هم می­توانید لباس و کیف و کفش بخرید و هم وسایل خانه و جواهرت و لوازم آرایش و عطر و حتی موبایل و کامپیوتر در این مرکز مهیاست و بدون پرداخت هزینه می­توانید از شهربازی کوچک اوت لت مال استفاده کنید. در آن میتوانید از صنایع دستی انگلستان مثل مجسمههای کوچک و همچنین مجسمههای اتوبوسهای دوطبقه و باجههای تلفن قرمز رنگ که خاص کشور انگلستان هستند، خریداری کنید. در داخل غرفه ایران میتوان در جای جای آن معماریهای سنتی ایرانی، کاشی کاریها و همچنین آجرهای سفید و کرم را که از معماری سالهای اخیر و همچنین معماری باستانی ایران الهام گرفته شده است، به خوبی مشاهده کنید اما شکل ظاهری کلی آن بیشتر به مکانهای مربوط به دوران باستان شبیه است. در داخل غرفه آفریقا در دهکده جهانی دبی میتوان معماری خاص به سبک آفریقایی که بیشتر از مصالح چوبی استفاده میکنند، به خوبی مشاهده کرد و رنگهای جذاب آن نظر شما را جلب خواهد کرد. در ساختمان غرفهی مخصوص آلمان در دهکده جهانی دبی میتوان سبک و سیاق معماری آلمان قدیمی و رایش را به خوبی تشخیص داد و در آن میتوان از نوشیدنیهای آلمانی و همچنین لباسهای سنتی آلمانی خریداری کرد. دیزاین و تنوع بالا در دیزاین و طراحی این اتاق ها بسیار زیاد است که شما را وادار می کند تا بتوانید در آن ها اقامت بگیرید ولذت ببرید، از انواع دیگر سوئیت ها می توان سوئیت های زیرآب، پنت هاوس اسکای سیگنیچر، پنت هاوس پانوراما و پنت هاوس افق که هر کدام از آنها بعنوان عمارت سلطنتی و یا داشتن نمای 360 درجه افق و رو به دریا و چشم اندازی از افق دبی و خلیج فارس و همچنین سوئیت هایی که دیوار اتاق خواب و حمام آنها نمایی از آکواریوم است که می توانید شنا کردن ماهی ها را ببنید.

پارک آبی آتلانتیس دبی توانسته از مساحتی بسیار بالا برخوردار شود و از این رو نیز قادر شده بخش ها و قسمت های بسیاری اعم از تفریحی و رفاهی را در خود جای دهد که از جمله این بخش های تفریحی می توان به بخش سرسره های آبی ، بخش سرسره آبی آکواکندا ، بخش سرسره رقابت ، بخش سرسره زوم رنگو ، بخش سرسره ایمان ، بخش سرسره انتقام خدای دریا ، بخش سرسره ترن آبی ، بخش جنگ با کوسه ها ، بخش رپیدز ، بخش رودخانه خروشان ، بخش بازی با آبزیان و ماهی ها ، بخش اسکیت روی سرسره ، بخش شنا با کوسه ها ، بخش شنا با شیرهای دریایی ، بخش دنیای زیر آب ، بخش وسایل بازی مخصوص کودکان ، بخش کلوب کودکان و بخش دنیای دلفین ها اشاره نمود که به طور قطع تحربه هر کدام از آن ها می تواند هیجانی خاص به افراد علاقه مند القا کند و لحظاتی بسیار شاد و مهیج برایشان فراهم نمایید . اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید و میخواهید در سفر به دبی تفریحات مهم این شهر را از دست ندهید، با ما همراه باشید تا به شما بهترین و مهمترین تفریحات دبی را معرفی کنیم. درود،ببخشید با خرید بلیط تو چه بازه ایی میتونیم ازش استفاده کنیم؟ در این بازی فرزندان شما باید به صورت انفرادی یا گروهی به دنبال باز کردن صندوقچه گنج باشند و ساعت ها با این چالش سرگرم خواهند شد.

شما میتوانید از فضای عمومی باز و باغها برای استراحت و لذت بردن استفاده کنید. بازدید از این مرکز خرید در تور دبی به خانوادهها این فرصت را میدهد تا از پیادهروی در کانالها لذت ببرند یا در آخرین طبقهی مرکز در راهروی هوایی به دیدن مناظر زیبای آن بنشینید. کشورهایی که در آخرین دهکده جهانی حضور داشتهاند، عبارتند از افغانستان، بحرین، آفریقا، چین، فورساتی، مصر، آلمان/بریتانیا/فرانسه، اردن، هند، بنیاد خلیفه، ایران، عربستان سعودی، ایتالیا، کویت، مالزی، لبنان، عمان، مراکش، پاکستان، قطر، فلسطین، سنگاپور، فیلیپین، اسپانیا، تایلند، سوریه، ترکیه، امارات، تونس، یمن و ویتنام. در داخل قسمت عربستان سعودی در دهکده جهانی دبی نخلهایی دیده میشود و در کنار آنها فروشگاههای لوازم مرغوب و سوغاتیهای کشور عربستان سعودی را ارائه میکنند که در آنها میتوانید از تنباکو، عسل و خرمای درجه یک سعودی خریداری کنید. از ویژگیهای معماری عربستان سعودی پنجرهها خاص و هوا گیرهای ساختمان میباشد. در بالا اکثر غرفههای بزرگ و مهم دهکده جهانی دبی را برای شما ذکر شود و ویژگیهای آنها توضیح داده شود. دهکده جهانی دبی مکانی برای تفریح و بازی و همچنین بازدید و آشنایی با فرهنگها و دیگر ویژگیهای انواع کشورها در یک مکان است. در ادامه این مقاله قصد داریم هزینه سفر به دبی را مورد بررسی قرار دهیم، بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید تا انتهای این مقاله با همراه باشید. با بیش از ۳۷۰ فروشگاه برای انتخاب، بیش از ۵۸ مکان برای صرف غذا در یک مکان شگفت انگیز، مجیک پلنت، سینما ووکس و موارد دیگر، سیتی سنتر دیره یک مرکز خرید است که می توانید روز خود را به راحتی در آن سپری کنید. فضای پر جنب و جوش جامعه با مجموعه متنوعی از ساکنان که آن را خانه می نامند، بیشتر غنی می شود. در آنجا نه تنها با میراث و فرهنگ غنی آشنا میشوید، بلکه اصیلترین، بومیترین و منحصربهفردترین محصولات ایرانی مانند فرش ایرانی، سنگهای قیمتی، زعفران، میوههای خشک و غذاهای لذیذ ایرانی را هم میببینید.

قسمت مخصوص فلسطین در دهکده جهانی دبی دارای معماری بسیار خاصی است که در نگاه اول ترکیب آن از معماری عربی و معماری غربی به خوبی درک میشود و در آن فرهنگ غنی کشور فلسطین به نمایش گذاشته شده است. قیمت بلیط مادهش ورلد: ورودی مجموعه رایگان است و قیمت بازیها از 20 درهم شروع میشود. در مرکز خرید مرکاتو می توانید از سینماهای Vox و شهر سرگرمی برای کودکان نیز دیدن کنید همچنین این مرکز خرید به داشتن کافه شکلات آلیسون نلسون، رستوران عربی آزکادنیا، غذاهای چینی در رستوران چینی ، غذاهای هندی در رستوران گزبو و کافه کوستا معروف شده است. غرفه بحرین در میان کشورهای خاورمیانه در دهکده جهانی دبی قرار دارد و در آن میتوان تمام محصولات سوغاتی و همچنین فرهنگی کشورهای عربی را دید و از آنها خرید کرد. غرفه چین از آنجا که کالای چینی خواهان فراوانی دارد و از طرفی معماری آنها بسیار جذاب میباشد، همواره شلوغ است. در فروشگاههای این غرفه یکی از کالاهایی که زیاد به چشم میخورد، فرش مرغوب ایرانی است که میتوان گفت بیشتر از هر کالای دیگری مورد توجه جهانیان و توریستهای غیر ایرانی، در آن مکان میباشد. از دیگر امکانات تفریحی و دیدنی دهکده جهانی دبی میتوان به ساختمانهای مینیاتوری ساخته شده در سراسر آن اشاره کرد که انواع و اقسام ساختمانها و مکانهای مهم جهان، نظیر برج ایفل، ساختمان سیدنی، تاج محل، برج پیزا، برج خلیفه، ساختمان ساعت لندن، برج آزادی و بناهای زیاد دیگری در آنها دیده میشوند و مکانی عالی برای عکس انداختن میباشند.

هم وجود دارد و استخر روباز و سرپوشیده در روف تاپ هم دیگر امکانات تفریحی این برج هستند. تمام این امکانات تفریحی و سرگرمی یکی دیگر از دلایلی است که توریستهای جهانی به دهکده جهانی دبی آمده و آن را دوست دارند. امکانات و وسایل پارکها بهگونهای طراحی شدهاند که تمام افراد خانواده میتوانند در امنیت کامل به تفریح بپردازند. پارک آبی آیس لند شامل پانزده تجهیزات سواری، یک استخر خانوادگی، دسترسی به ساحل و یک تیم سرگرمی است که مراقبت کامل از کودکان را در پارک بر عهده دارند. اشاره کرد. این تفریحات آبی هم هیجان خاص خود را دارند و به راحتی میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. این مرکز خرید بزرگ در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده و به راحتی با تمام وسایل نقلیه می توان به آن دسترسی پیدا کرد.اما راحت ترین راه مترو دبی می باشد که باید در ایستگاه جمیرا پیاده شوید و با کمی پیاده روی به مرکز خرید مارینا برسید. این هتل دارای دسترسی خوبی به مترو می باشد، بطوریکه فاصله ی آن با مترو ۵ دقیقه پیاده روی است. قسمت قطر علاوه بر معماری سنتی، دکوری با معماری نوین دارد. از نمونه های معماری و نمادهای متعلق به این کشورها می باشند. یکی از نمادین ترین و لوکس ترین مکان های دیدنی شهر دبی است. دهکده جهانی دبی سراسر تفریح و شادی است و شما گردشگران تور دبی به تماشای انواع سبک های معماری جهان در یک مجموعه بی نظیر می پردازید که شما را کاملا شگفت زده میکند و حتما شما دوست دارید از همه عرفه ها عکس بگیرید و یادگاری داشته باشید . سیرک: تجربه کاملا جدیدی از سیرک در کارناوال شمال رینگ مستر، دلقک ها، حرکات آکروباتیک روی سیم و بسیاری از نمایش های دیگر… در بخشی از آن می توانید قوانین فیزیک را زیر سوال ببرید و در قسمتی دیگر با 5 نسخه از خودتان دور یک میز بازی کنید و یا در دنیایی وارونه، از خود عکس بگیرید.

پارک آبی وایلد وادی دیگر پارک آبی مهم دبی محسوب میشود. در این غرفهها چایهای سنتی خاورمیانه و مدیترانهای، روغن زیتون بسیار مرغوب، لباسهای سنتی عربی و انواع و اقسام صنایع دستی ساخته شده توسط مردم فلسطین به بازدیدکنندگان عرضه میشود. علاوه بر این، امکانات تفریحی زیادی در این مجموعه برای بازدیدکنندگان وجود دارد تا لحظات خوشی برای خود بسازند. فلای تودی با ارائه امکانات و ابزاهای متنوع به شما کمک میکند تا ارزانترین بلیط هواپیما را بخرید و هتل را با ارزانترین قیمت رزرو کنید. قسمت چینیها یکی از بزرگترین و پر رفت و آمد ترین غرفههای موجود در دهکده جهانی دبی میباشد که در آن ساختمانهای سنتی چین با رنگ قرمز را میتوان دید. اما شرکت پِلَوَر با استفاده از تجربه چندین ساله خود، با کیفیت ترین اجناس را برای شما موجود میکند. سرسرههای متنوع، بازیهای جذاب و امکانات با کیفیت عالی، چیزهایی هستند که در پارک آبی آتلانتیس انتظار شما را میکشند. در بازدید از غرفهی یمن خرید محصولات نقرهای را فراموش نکنید چون نقره یمن دارای کیفیت بسیار بالا میباشد. از این کالاها میتوان به زیورآلات نقرهای بسیار با کیفیت و زیبای یمنی، لباسهای سنتی عربی مانند دشداشه و همچنین ادویه جات عربی بسیار مرغوب اشاره کرد.

در غرفه ترکیه در دهکده جهانی دبی میتوان ساختمانها و دکورهای با معماری خاص به ترکیه که برگرفته از زمان عثمانیها و سلجوقیها میباشد به خوبی دید و در داخل آن میتوان کالاهای بسیار زیادی از صنایع دستی ترکیه نظیر شیشه کاریهای بسیار زیبا، لباسهای خانگی ترک، سرامیکهای نقاشی شده با رنگهای جذاب و همچنین خوراکیهای بسیار خوشمزه ترک مانند باقلوا و دلمه را پیدا کرد. قسمت مخصوص ایتالیا در دهکده جهانی دبی به خاطر داشتن سبک و سیاق معماری ایتالیایی از فاصله زیاد پیدا و میتوانید تشخیص دهید که این جا متعلق به ایتالیاییها است. خیابانهای باریک این منطقه که با بناهای ساخته شده به سبک معماری عربی در بر گرفته شدهاند، نشانی از گذشتهی دبی هستند. هر یک از غرفههای مربوط به هر کدام از کشورها به سبک معماری و مکانهای مهم تاریخی آن کشور ساخته شدهاند. یک سری از مکانهای دیدنی دبی هستند که در تور دبی حتماً باید از آنها دیدن کنید و اگر این کار را نکنید بعد از سفر پشیمان خواهید شد و افسوس میخورید! سواحلی که در بخش سواحل جذاب دبی (تفریح در سواحل دبی ۸ ساحل بینظیر دوبی) به آنها اشاره کردیم همگی از محبوبترین سواحل دبی هستند. دهکده جهانی دبی میتوان گفت جذابترین و یکی از بزرگترین مراکز دیدنی موجود دوبی است. تا اینکه از سال ۲۰۰۵ میلادی به طور کامل و دائمی به خارج از شهر دوبی منتقل شود تا بناهای دائمی برای آن ساخته شود و از حالت نمایشگاه به حالت یک شهربازی بزرگ در آید. برترینها: دهکده جهانی دبی یا Global Village است که در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شده است و از آن زمان تا کنون مسافران بسیاری را مجذوب خود نموده است . در این قسمت از دهکده جهانی دبی نیز میتوانید با معماری سنتی کرهایها آشنا شوید و خوراکیهای خوشمزه همچون کیمچی را مزه کنید.

با استفاده از پیشرفتهترین تجهیزات و تکنولوژی ساخته شده و بسیار باشکوه است. گشت و گذار در حیاط موزه: حیاط موزه دبی میزبان قایق های مورد استفاده برای شکار مروارید می باشد. درحقیقت، آن را مروارید امارات متحده عربی میدانند و سواحل و جزایر مصنوع آن، سالانه گردشگران بسیاری را راهی دبی میکند. در کنار تمام اینها در این غرفه قسمتی برای پرورش مروارید وجود دارد که مرواریدهای آن را به صورت سفارشی برای مشتریان بر روی لباسها و یا کیف آنها کار میکنند و میدوزند. در صورت نیاز میتوانید فرزندانتان را به قسمت نگهداری از کودکان بسپارید، البته باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. البته طبق گفته بازدیدکنندگان معماری ساختمان اصلی بخش آمریکاییها برگرفته از کلیسای در واشنگتون و همچنین مکزیکوسیتی میباشد. بازدیدکنندگان میتوانند در روزهای هفته در پشت بام این مرکز بهترین فیلمهای کلاسیک و روز دنیا را در محیطی مدرن و غرق در نورهای رویایی تماشا کنند. در کنار تفریحات هیجانانگیز کویری میتوانید لحظاتی را به تماشای غروب خورشید بنشینید و در حالی که قهوه عربی مینوشید از دیدن زیباییهای طبیعت، غرق در لذت شوید. ارائه میشود. یکی از زیباییهای این هتل، استخر کوچکی است که در مرکز ساختمان قرار گرفته و همه اتاقها به آن مسلط هستند و این مسئله به جذابیت هتل کمک بیشتری کرده است. نمایش آتشبازی نمادین در دهکده جهانی دبی را از دست ندهید که هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 9 شب اجرا میشود. در ابتدا میخواهم از قسمت ویژه ایران کشور عزیزمان شروع کنیم. طول رمپ پارکینگ رو چطور باید محاسبه کنیم؟ اگر دوست دارید این سفر رویایی به دبی را با آژانس مسافرتی همکوچ تجربه کنید، حتما تماس بگیرید تا بهترین تورها و آفرها را به شما معرفی کنیم. هر غرفه در دهکده جهانی نشاندهنده کشوری با ورودی باشکوهی است که به شکل یک نقطه عطف نمادین از آن شکل گرفته است.

در غرفه مخصوص مصر اکثر کالاهای فروش رفته به صورت تزیینی و صنایع دستی با ظاهر و شکل مخصوص مصریها و تزیینات باستانی میباشند. در این محل شما هر شب می توانید از 200 اجرای زنده موسیقی با اجرای بیش از 400 خواننده و گروه موسیقی بهره ببرید. یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی یعنی هتل آتلانتیس دبی را می توان در پالم جمیرا یا نخل جمیرا جستجو کرد. از آنجاییکه ساحل الصفوح یا بلک پالاس بیچ بین برج العرب و پالم جمیرا یا نخل جمیرا قرار گرفته خیلیها از وجود آن بیخبر هستند و لذت بردن از این جواهر مخفی را از دست میدهند، به همین دلیل برخیها نام سیکرت بیچ (Secret Beach) به معنای ساحل مخفی، را روی آن گذاشتهاند. اگر اهل رستورانگردی باشید میتوانید در رستوران اتمسفر برج خلیفه، لحظاتی خاص و ویژه را سپری کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه و باکیفیت لذت ببرید. علاوه بر غرفه های مختلف از کشورهای جهان در دهکده ی جهانی، شما می توانید نمایشی بدلکاری سرعت و تئاتر کودکان را نیز تماشا کنید. دهکده جهانی دبی مقصد چند فرهنگی و نگاهی اجمالی به فرهنگ های مختلف از سراسر جهان را ارائه می دهد. این کشورها همچنین در صحنه جهانی فرهنگ حضور دارند، جاذبهای که میزبان کنسرتها، اجراها و فعالیتهای گوناگون است. همچنین میتوانید در قسمتی غذاهای فلسطینی را مزه کنید.

همچنین میتوان آن را بزرگترین بازار تطبیقی در جهان دانست. شما همچنین میتوانید چند سوغاتی برای خود بخرید یا سعی کنید راه خود را در پیچوخم عظیم آینههای آن پیدا کنید. بازدید از دهکده جهانی دبی میتواند بسیار هیجان انگیز باشد و کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که برای بار اول به آنجا برود و از تعجب شاخ در نیاورد! دهکده جهانی اولین بار در ژانویه 1997 شروع به کار کرد. حالا میخواهیم بیشتر راجع به دهکده جهانی برای شما بگوییم، دهکده جهانی که در سال ۱۹۹۷ برای اولین بار تأسیس شد، مقصود آن آشنایی مردم و توریستها با فرهنگهای مختلف مردم جهان بوده است و اکنون هم این مقصود را دنبال میکند به طوری که امروزه نمایندگانی از ۳۲ کشور جهان در این دهکده حضور دارند و بخشهای بزرگ، به هر یک از این ۳۲ کشور جهان اختصاص داده شده تا معماری، آثار باستانی، فرهنگ، غذا، سوغات و همچنین جشنوارههای مختلف کشور خود را در بخشهای خود عرضه کنند و جهانیان را با آنها آشنا کنند. حقیقتاً با دیدن بزرگی آن هیجان در رگهای شما به جریان خواهد افتاد! این جاذبه معروف جهانی به موفقیت خود در دهکده جهانی ادامه میدهد. از هرچیزی که گذشتید، از شیرینی و باقلوای سوریه دل نکنید، برای یکبار هم که شده تست کنید و همراه میوه خشک های معروف سوغاتی ببرید. تایلندیها به سرو برنج همراه با انواع سسها معروف هستند. یک نکته جالب درباره قسمت یمن در دهکده جهانی دبی وجود دارد این است که کارکنان داخل آن لباسهای سنتی عربی همراه با خنجر نقرهای تن کردهاند. به صورت کلی ظاهر قسمت یمن برگرفته از بازارهای سنتی شهرهای یمن ساخته شده است و در داخل آن میتوان کالاهای بسیار زیادی را پیدا و خریداری کرد. همانطور که در بالا ذکر کردیم ۳۲ کشور جهان در دهکده جهانی دبی به نمایش گذاشته میشوند و همچنین غرفهها و قسمتهای را به نمایندگی از هر کشور را میتوانید در جای جای این دهکده جهانی دبی پیدا کرده و به آنها مراجعه کنید.

پیشنهاد ما به شما در قسمت لبنان، بازدید غرفههای عرضه کننده غذاهای عربی و لبنانی است که میتوانید در آنها غذاهای خوشمزهی فلافل اصیل لبنانی و حوموس را تهیه و نوش جان کنید. بیشتر از همه دربهای موجود در ساختمانهای بخش بحرین جذابیت زیادی دارند، البته این نکته را فراموش نکنید که در غرفه بحرین میتوانید غذاهای عربی مانند شاورما و فلافل را نیز مزه کنید. البته این را به خاطر داشته باشید که با تست ماسکهای ساخته شده در ونیز مجبور به خرید آنها خواهید بود! قسمت مخصوص قطر در دهکده جهانی دبی هم از فاصله میتوان تشخیص داد و دلیل آن معماری خاص عربی و سنتی آن است که همچون امارات متحده دارای ساختمانهای با برجکهای گرد و دارای هواگیر و نورگیر میباشد که لبههای منحصر به فرد دارند و در آن سوی ورودی قسمت قطر، به صورت معماری اسلامی و منحصر به فرد شهر قطر ساخته شده است. غرفه امارات در دهکده جهانی دبی را میتوان از فاصله تشخیص داد زیرا ساختمانهای آن دقیقاً به صورت معماری باستانی عربی ساخته شده است که ویژگی اصلی آنها بیرون زدن چوبهای تیر از دیوارهای آن است که در اطراف آن بناهای ستون مانند و برجکهایی به صورت دایره قرار دارند که از خشتهای خام ساخته شدهاند. بعد از موفقیتی که در پی ساخت مرکز دراگون مارت یک صورت گرفت چینی ها تصمیم گرفتند تا دومین شعبه آن را هم تاسیس کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.