فاصله بین جلسات لیزر چقدر است؟

۱,۱۱۵ بازديد


به طور کلی لیزر موهای زائد با دستگاه های مختلفی انجام می شود که در جلسات مختلف و در یک قسمت از بدن انجام می شود و همچنین برای انجام لیزر باید به پزشکان و مراکز بالینی خاص مراجعه کنید و باید پیدا کنید. زمان. نحوه انجام لیزر موهای زائد را بدانید.

به طور کلی سوالی که همیشه بسیار مهم است تعداد جلسات و فاصله زمانی بین آنهاست. پس با برترین پزشک همراه باشید.

مدت زمان برای هر فرد متناسب با رشد موهای فردی است، رشد موهای هر فرد متفاوت است، بنابراین رشد مو و دستگاه های مختلف در این قسمت نیز متفاوت است.

مدت زمان لیزر موهای زائد برای هر فردی متفاوت است که از اولین نوبت متفاوت است و بر اساس نوع پوست، ضخامت، رنگ مو و موهای زائد، نوع تجهیزات لیزر و از همه مهمتر اینکه می خواهید لیزر انجام دهد تعیین می شود. آیا آن جلسه برنامه ریزی شده است و فاصله آنها چقدر است؟

به طور کلی زمان بین تمام جلسات 6-4 هفته است اما در برخی موارد ممکن است برای قسمت های مختلف بدن انسان 6-8 هفته طول بکشد و در برخی موارد در صورت لزوم خوردن هفته ها طول می کشد.

فاصله بین جلسات بستگی به ناحیه ای از بدن دارد که باید لیزر شود، مثلا موهای صورت 4 تا 5 هفته زمان نیاز دارد، اما چانه به 5 تا 6 هفته و پشت به 8 تا 12 هفته نیاز دارد.

نکته مهم دیگر در رابطه با فاصله بین جلسات این است که فاصله بین جلسات به رشد مو و سرعت آن بستگی دارد و ممکن است در برخی موارد کوتاهتر و در برخی دیگر بیشتر باشد.

به طور کلی، فاصله بین جلسات بیکینی و لیزر موهای زائد باید 5-6 هفته باشد، زیرا این دو ناحیه به سرعت رشد می کنند.

در مقابل، تعداد فواصل بین جلسات باید حدود 8 تا 12 هفته باشد تا لیزر به درستی عمل کند.

مدت زمان بین جلسات لیزر کل بدن به ضخامت موهای زائد بستگی دارد، همچنین بسته به نوع دستگاه یک نکته مهم وجود دارد که حدود 6 تا 8 هفته است، اما گاهی اوقات دیده می شود که بین 8 تا 8. 10 هفته نیاز است باید جلساتی تشکیل شود تا بتوان از دستگاه لیزر به درستی استفاده کرد.

باید این نکته را در نظر بگیرید که برای انجام لیزر باید نوع مو و کل بدن را در نظر بگیرید، نوع دستگاه را شناسایی کنید، سپس شروع به استفاده از لیزر کنید و به قیمت آن توجه کنید، زیرا اگر قیمت پایین باشد، دستگاه خوب نیست، و در برخی موارد، دستگاه می تواند بسوزد و به کل بدن آسیب برساند.

اگر فاصله بین جلسات لیزر در مراکز لیزر موهای زائد در منطقه 1 بیش از حد طولانی باشد باعث رشد موهای ناخواسته و بازگشت به عملکرد طبیعی خود می شود و ممکن است فرد نتایج واقعی مورد نظر خود را از لیزر دریافت نکند، بنابراین فرد نباید از لیزر بیش از حد استفاده کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.