بازی انفجار، یکی از بهترین بازی ها برای کسب درآمد

۵۹۲ بازديد

 

اگر به دنبال پولسازی و کسب درآمد از بازی‌های اینترنتی هستید، بازی انفجار یا Crush یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. شرایط فوق‌العاده جذاب بازی، فضای کاربری پیشرفته و واریز سودهای عالی، این بازی را به انتخاب اول کاربران تبدیل کرده‌است. سایت بازی انفجار با دسترسی آسان و سریع به درآمدهای حاصل و امکان افزایش چند برابری آن‌ها می تواند در کوتاهترین زمان ممکن شما را به درآمدهای چند برابری برساند.

برای نخستین بار و در سال 1397 بازی Crush  توسط امیر شقاقی کدنویسی‌ شده و در سایت بت بال 90 عرضه‌شد. امروزه در سایت‌های مختلفی می‌توان نسخه‌های به‌روز این بازی را مشاهده‌کرد. برای آشنایی با این بازی و فضای کاربری بسیار جذاب آن با ما همراه باشید.

 

ویژگی های بازی Crush

ویژگی‌های بازی انفجار یا Crush در یک محیط کاربری نسبتا ساده و کاربرپسند طراحی شده‌است. در ابتدای ورود به بازی جعبه‌های ساده و منقوش به اعداد مختلف پیش روی شما قرار‌دارد. کلیک روی هر جعبه و کسب مالکیت آن، با پرداخت مبلغ مشخص‌شده روی آن امکان‌پذیر است. پس از آن، تایمر 10 ثانیه‌ای جعبه فعال می‌شود و در این مدت کاربران دیگر نیز می‌توانند با پرداخت مبالغ ورودی، جعبه را از‌ آن خود نمایند. لازم است بدانید در هر بار پرداخت ورودی، مبلغ آن دو برابر خواهد‌شد. در نهایت، کاربری که در انتهای ده ثانیه صاحب جعبه بوده، تمام مبلغ درون آن را صاحب می‌شود.

به‌همین سادگی می‌توان در زمانی کوتاه، پاداشی در‌خور توجه دریافت نمود. در ادامه لازم است با مواردی مانند "نمودار بازی انفجار" آشنا شوید. این نمودار نشان‌دهنده‌ی ضریب‌بازی است. شروع نمودار در هر ست بازی از صفر بوده و به صورت تصادفی روی عدد مشخصی ثابت می‌ماند. ضریب نمودار با رنگ‌های سبز و قرمز نمایش داده‌می‌شود. رنگ سبز، یعنی بازی در مرحله شرط‌بندی است و رنگ قرمز یعنی بازه‌ی شرط‌بندی بسته شده‌است.

 

معرفی بازی انفجار

برای برنده شدن در بازی انفجار باید به خم و چم بازی آشنایی پیدا کرده‌باشید. برای شروع شرط‌بندی، از باکس کنار نمودار استفاده‌کنید و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید. پوئن طلایی افراد حرفه‌ای استفاده از اطلاعات مندرج در صفحه چت، ضریب دست‌های قبل و کدهای MD5  است. مشخص کردن رقم شرط‌بندی به انتخاب شماست و هر مبلغی را می‌توانید انتخاب کنید؛ بنابراین به تازه‌واردهای بازی توصیه می‌کنیم تا زمانی که تسلط کافی پیدا نکرده‌اید، از انتخاب مبلغ زیاد پرهیز کنید.

به عنوان مثال؛ فردی با 500 هزار تومان وارد بازی انفجار شده و قبل از قرمز شدن ضریب، توانسته‌است برداشت انجام دهد. سود شما بر اساس ضریبی که حین برداشت روی نمودار ثبت شده، محاسبه می شود. مثلا در ضریب 8، پول شما 8 برابر می‌شود. حالا که با قواعد کلی بازی آشنایی پیدا کرده‌اید، بهتر است از سایت‌های معتبری مانند: سایت تاینی بت، سایت وان ایکس بت، سایت تک بت و جت بت، استفاده کنید.

یکی از بازی‌های ماجراجویی محبوب برای گوشی‌های اندروید، بازی "گروه سربازان" است که توسط استودیوی بازی‌سازی Kiloo و SYBO Games توسعه یافته است. در این بازی، شما وارد دنیایی پر از هیجان و ماجراجویی می‌شوید که در آن باید از دست گریزیده و با تکنیک‌های پارکوری رو به رو شوید. شما در نقش یکی از اعضای گروه سربازان قرار می‌گیرید و باید از مأمنیت‌های شهر فرار کرده و از دست پلیس‌ها و دستگیرشدن جلوگیری کنید. در طول بازی، شما با موانع مختلفی مانند قطارهای سریع‌السیر، موانع مسلح، و سایر خطرات مواجه خواهید شد که با مهارت و سرعت واکنش شما باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

 

گیم‌پلی دینامیک و هیجان‌انگیز این بازی، همراه با گرافیک زیبا و صداگذاری مهیج، تجربه‌ای فراگیر و سرگرم‌کننده را برای گیمرها ارائه می‌دهد. با گذشت زمان و پیشرفت در بازی، شما می‌توانید امکانات و توانایی‌های جدیدی را که به شما در مقابل موانع کمک می‌کند، به دست آورید. بازی "گروه سربازان" به عنوان یک موفقیت در حوزه بازی ماجراجویی گوشی‌اندروید شناخته می‌شود که توانسته جمعیت بزرگی از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی را به خود جذب کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.