مزایای استفاده از قرص اروس ویگور

۸۹۶ بازديد


در فارماسیا فرزین طب اغلب به مشتریانی برمی خوریم که به دلایلی نعوظ خود را از دست می دهند یا علیرغم تمایل به رابطه جنسی، همچنان به دلیل مصرف سایر داروها قدرت جنسی پایینی دارند.

مزایای استفاده از قوی ترین قرص راست کننده برای مردان:

درمان کامل مشکلات جنسی در مردان

بهبود اندازه ناحیه تناسلی مردانه

به تولید اسپرم با کیفیت کمک می کند.

بهبود ناتوانی جنسی مردان

برای جلوگیری از انزال ناخواسته، مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید

مشکلات مربوط به قلب و عروق خونی را حل می کند

کمک به مردان دیر بلوغ

پوست و مو را بهبود می بخشد

با از بین بردن درد عضلانی سلامت جسمی را بهبود می بخشد

کمک به ساخت عضلات قوی

مکمل گیاهی کامل برای افزایش انرژی

علاوه بر این، قرص اروس ویگور می تواند از آزادسازی طبیعی مواد شیمیایی مغز به نام اندورفین پشتیبانی کند که به تعادل خلق و خو و حمایت از لذت جنسی کمک می کند.

مواد به کار رفته در قرص اروس ویگور

فواید کپسول اروس ویگور بسیار جالب به نظر می رسد زیرا در مقایسه با قرص هایی مانند ویگریکس یا بیگ رایز، این دارو از چهار ماده زیر استفاده می کند:

یوهیمبین Hcl……….۵ میلی گرم

ال-آرژنین ………………………… 250 MG

ال-کارنیتین…………430 میلی گرم

نیاسینا………………….۲۰ میلی گرم

این ترکیبات کاملاً علمی در گذشته نتایج مفیدی را نشان داده اند. اگر درک عمیقی از این 4 ترکیب ندارید، با ما همراه باشید تا به بررسی عمیق هر یک از آنها بپردازیم.

قرص Yohimbine Hcl i Eros Vigor

استفاده از این ترکیب در قرص اروس ویگور با مهار گیرنده های α2-آدرنرژیک باعث کاهش ترشح نوراپی نفرین و کاهش فعالیت سمپاتیک و افزایش فعالیت پاراسمپاتیک و در نتیجه باعث نعوظ آلت تناسلی مردان می شود.

مردانی که سابقه بیماری کلیوی یا زخم معده دارند باید از مصرف این ترکیب گیاهی اجتناب کنند، اما با توجه به اینکه در کپسول اروس ویگور فقط 5 میلی گرم بوهمبین استفاده می شود، نباید زیاد بدبینانه مصرف شود.

یوهیمبین نیز فقط برای افراد مبتلا به بیماری های عصبی و دیابت تجویز می شود.

یکی از دلایل واضحی که باعث می شود مردان با اختلال نعوظ مواجه شوند، تنگ شدن رگ های آلت تناسلی است.جوهیم بین ترکیبی ایده آل از قرص اروس ویگور برای نجات مردان از این مشکل است.

دلیل استفاده از یوهیمبین در قرص اروس ویگور کاملاً واضح است، زیرا داروخانه می خواهد از یک مکمل شناخته شده برای درمان ناتوانی جنسی استفاده کند.

L-Arginina در تبلت Eros Vigor

آرژنین یک ماده شیمیایی است که بدن شما نمی تواند به تنهایی آن را بسازد، بنابراین باید آن را تغذیه کنید. این مکمل عمدتاً در غذاهای حاوی گوشت قرمز، شیر و ماهی یافت می شود.

آرژنین یک اسید آمینه است که در برخی آزمایشگاه ها به عنوان دارو نیز استفاده می شود. این ترکیب در تحریک رشد بسیار موثر است و می تواند هارمونی کلی بدن را شکل دهد. مردانی که نمی توانند سطوح بالایی از آرژنین را در بدن خود دریافت کنند، بسیار کمبود دارند.

ما می خواهیم آلت تناسلی خود را با کپسول اروس ویگور بهبود دهیم، چه ترکیبی بهتر از آرژنین را می توان در فرمولاسیون این محصول گنجاند؟

طبق ویکی پدیا، از یک گروه α-آمینه، یک گروه اسید آلفا کربوکسیلیک و یک زنجیره جانبی متشکل از یک زنجیره آلیفاتیک مستقیم 3 کربنی تشکیل شده است که به گروه گوانیدینو ختم می شود.

آرژنین می تواند فشار خون را در مردان تنظیم کند و سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد و منجر به وضعیت جنسی بهتر در مردان شود. از این ترکیب برای تهیه قرص های افزایش قد یا قرص های جوانی نیز استفاده می شود.

ال کارنیتین در قرص اروس ویگور

بحث را به صورت علمی تری این بار با ال کارنیتین دنبال خواهیم کرد

آیا تا به حال به سوزاندن چربی بدن فکر کرده اید؟ چه به چربی نیاز داشته باشید چه انرژی!

ال کارنیتین یک آمینو اسید قوی است که می تواند چربی اضافی را به انرژی تبدیل کند. پس می توانید خوش بین باشید که در آینده دچار بیماری هایی مانند کبد چرب نخواهید شد.

بله، خرید اینترنتی دارو اروس ویگور روش دیگری است که می توانید آرام آرام از شما یک فرد کاملا سالم بسازید.

استفاده از این گیاه را می توان در تولید قرص های چربی سوز نیز مشاهده کرد.

آلکارنیتین برای درمان دردهای عضلانی و تولید اسپرم در مردان استفاده می شود، بنابراین می توانید از این دارو انتظاری مشابه قرص سمنکس داشته باشید.

اگر کمبود ژنتیکی دارید؛ موسسه ملی بهداشت ایالات متحده گزارش می دهد که این اسید آمینه می تواند برای بهبود سلامت شما استفاده شود.

افرادی که از مکمل های ال کارنیتین استفاده می کنند پس از ورزش خستگی و کبودی کمتری را تجربه می کنند و مصرف ال کارنیتین ممکن است برای عملکرد قلب در مردان مسن موثر باشد.

ضعف بعد از انزال در مردان مسن به وضوح نشان می دهد که اروس ویگور با استفاده از این ترکیب آن را از بین می برد. درصد ال کارنیتین مصرفی در قرص اروس ویگور زیاد است زیرا می تواند انتظارات اصلی مصرف کنندگان از این اسید را برآورده کند. اسیدهای آمینه را فراهم می کند.

نیاسین در قرص اروس ویگور

نیاسین یا ویتامین B3 برای همه افراد ضروری است. حتما مدت هاست شنیده اید که خرما می تواند قدرت جنسی شما را تقویت کند؟

بله، این ویتامین در خرما، گوشت و شیر فراوان است.

نیاسین با کاهش کلسترول خون ممکن است خطر بیماری قلبی را در مردان کاهش دهد. ناتوانی جنسی از مردی به مرد دیگر متفاوت است.بعضی از مردان هنگام برانگیختگی یا در حین مقاربت دچار درد در قفسه سینه یا قلب و عروق خونی می شوند و یا ناتوانی جنسی شدید نشان می دهند که به دلیل کمبود نیاسین است.

مردان مبتلا به کمبود نیاسین اغلب از بیماری های زیر رنج می برند.

سوء هاضمه-خستگی-استفراغ-زخم دهان-گردش خون بز-افسردگی-ناتوانی جنسی

کمبود شدید نیاسین باعث ایجاد پلاگر می شود، یک اختلال عصبی که یکی از عوارض پلاگر است.

اگر سیستم عصبی شما به درستی کار نکند، بر تمام عملکردهای بدن از جمله قدرت جنسی تأثیر منفی می گذارد.

پزشک با گنجاندن نیاسین در ترکیب قرص اروس ویگور سعی می کند درمان را به بهترین نحو تکمیل کند.

عوارض جانبی کپسول اروس ویگور

در مطالعه ای که در هر 4 ترکیب داروی استفاده شده داریم، هیچ ضرری نمی توان یافت، جز اینکه می توان مصرف دارو را نادیده گرفت. به یاد داشته باشید که مصرف این دارو تا روز آخر ادامه خواهد داشت و به دلیل نزدیک شدن به درمان اجازه افزایش دوز را نخواهد داد.

مصرف کپسول اروس ویگور برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی یا کبدی می تواند خطرناک باشد، بنابراین بهتر است قبل از مصرف دارو با این افراد با پزشک خود صحبت کنید.

قرص ژل نرم می تواند بدتر از سایر داروها باشد، بنابراین توصیه می شود این داروها را از مکان های نامعتبر و سمی خریداری نکنید.

نحوه مصرف قرص اروس ویگور

همانطور که در بالا ذکر شد، کپسول اروس ویگور به شکل ژل های نرم است که سریعتر از قرص ها و سایر داروها عمل می کند.

به توضیحات قرص اروس ویگور نگاه کردیم. برخی از افراد گزارش کردند که هنگام شروع مصرف آن کمی احساس خستگی می کنند. داروساز فرزین طب توصیه می کند که دارو بین وعده های غذایی یا بلافاصله بعد از غذا با آب فراوان مصرف شود. لطفا

بهترین راه برای غذا خوردن دو وعده در روز شامل صبحانه و ناهار است.

این دارو می تواند به شما انرژی اضافی بدهد، بنابراین خوب است که از سبک زندگی عادی خود خارج شوید و فعال باشید.

قورت دادن سافت ژل نسبت به سایر داروها راحت تر است، اما توصیه می کنیم آن را با آب فراوان مصرف کنید زیرا این دارو در روده تجزیه می شود و اگر آب ننوشید ممکن است کمی قورت دهید. اختلالات صورت

حجم دارو بسیار زیاد است و اگر سعی کنید آن را خرد کنید، می تواند جذب اثرات آن در بدن را کاهش دهد، پس بهتر است آن را قورت دهید.

جدیدترین قرص های حجیم کننده

تبلت اروس ویگور به دلیل ترکیب نرمی که دارد، می خواهد در مسیر جدیدی حرکت کند و با پیشرفت های پزشکی همگام شود.

افزودن سیستول به قرص های اروس ویگور کمی متفاوت از سایر قرص های هم رده عمل می کند و نتایج کمی متفاوت است زیرا دیگران ممکن است به راحتی انتظار درمان انرژی جنسی را داشته باشند.

شکل قرص اروس ویگور عملکرد جنسی سایر اختلالات جسمانی مانند قلب و خون دریافتی و ارثی را می گیرد و سعی می کند هماهنگی پایداری در عملکرد همه اندام های بدن ایجاد کند.

در روابط جنسی به غیر از غدد جنسی، سایر اعضای بدن از جمله عملکرد ماهیچه ها، سیستم ایمنی و البته سیستم عصبی نیز درگیر هستند، بنابراین می توان نتیجه ثابتی از افزایش سایز از این دارو تصور کرد.

این قرص جدید بزرگ کننده آلت تناسلی به درمان اختلال نعوظ یا ناباروری کمک می کند. گیاهان طبیعی به عملکرد غده فوق کلیوی کمک می کنند تا جریان خون را به اندام مردانه افزایش دهد تا آن را قوی تر، بزرگتر و طولانی تر کند. روش منحصر به فرد او از یک میل جنسی قوی بدون تکیه بر آن برای دستیابی به تمام مزایای یک رابطه پشتیبانی می کند. با قرص اروس ویگور اورجینال انرژی خود را برای جلب رضایت معشوق خود افزایش دهید.

v       

تاوانکس 500 یکی از داروهای آنتی‌بیوتیک است که از گروه کینولون‌ها می‌باشد و ماده فعال آن سیپروفلوکساسین است. این دارو به عنوان یک مهارکننده DNA گیاهی عمل کرده و با اثرگذاری بر ترکیبات ضروری برای رشد و تکثیر باکتری‌ها، باعث مهار تقسیم سلولی آنها می‌شود. با توجه به اینکه تاوانکس 500 به عنوان یک آنتی‌بیوتیک بسیار قوی شناخته شده است، اما مصرف آن همراه با برخی عوارض جانبی نیز همراه است.

 

یکی از عوارض تاوانکس 500 ممکن است شامل مشکلات گوارشی مانند تهوع، استفراغ، دل درد و اختلالات در معده باشد. علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است به علت مصرف این دارو با مشکلات عصبی مانند سردرد، اضطراب و اختلالات خواب روبرو شوند. لذا، در صورت مشاهده هرگونه علائم ناراحت‌کننده یا ناخوشایند در طول مصرف تاوانکس 500، بهتر است به پزشک خود مراجعه کرده و اطلاعات کامل در مورد وضعیت سلامت خود را با او به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.