راهنمای خرید قلم دیجیتال

۱,۸۱۸ بازديد


تبلت های قلم نسلی از نرم افزارهای نوشتن دیجیتال هستند که امروزه مورد استفاده افراد در زمینه های مختلف قرار می گیرد. یک قلم نور به شما کمک می کند اطلاعات و داده های خود را بدون اسکن به کامپیوتر منتقل کنید. در واقع تولید این خودکارها آسایش و راحتی را برای شرکت هایی که برای درک بهتر مفاهیم نیاز به طراحی و ترسیم دارند، فراهم کرده است و با کمک این خودکارها، افراد می توانند آنچه را که روی کاغذ می کشند با خودکار نشان دهند. . کامپیوتر دیجیتال.

در سال های اخیر با افزایش این خودکارها، برندهای بسیاری اقدام به تولید و فروش خودکارهای نوری مختلف با کارایی بیشتر کرده اند. برخی از برندهای عرضه کننده این محصولات به ایران عبارتند از Wacom، XP Pen، Huion، Parblo و Genius. در زیر به مشخصات فیزیکی، مشخصات، عملکرد و کاربردها و همچنین راهنمای خرید قلم نوری و قیمت خودکار صفحه نمایش نوری دیجیتال می پردازیم.

مشخصات فیزیکی

قلم نوری نمایشگر دیجیتال در دو دسته نمایشگر و بدون نمایشگر تولید و به فروش می رسد. نورپردازی قلم با صفحه نمایش می تواند به کامپیوتر یا سیستم شما متصل شود و تصویر کامپیوتر را با کیفیت دلخواه نمایش دهد. این خودکارها برای هنرمندانی که در زمینه تصویرسازی مانند نقاشی و طراحی فعالیت می کنند گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند. قلم‌های بدون صفحه به یک پد نیاز دارند تا نوک آن را با حرکت دادن نوک خودکار روی مانیتور حرکت دهد.

حساسیت به فشار، حساسیت زاویه، کلیدهای میانبر چند لمسی، حرکت لمسی، نمایشگر IPS و پاک کردن نوک قلم از جمله ویژگی های این قلم است که با گذشت زمان بهبود یافته و بهبود یافته است. قلم های دیجیتال دارای حساسیت فشار و وضوح متفاوت هستند و در اندازه های مختلف از کوچک تا بزرگ هستند.

مشخصات فنی

قلم های لایت مانند سایر دستگاه های دیجیتال دارای ویژگی ها و مشخصات فنی خاصی هستند که با توجه به این ویژگی ها و قابلیت ها به کاربران خود کمک می کند تا قلم مورد نظر را بهتر و راحت تر انتخاب کنند. یک خودکار خوب و باکیفیت با حساسیت 8192 به بالا انتخاب کنید که با کمترین فشار خطوط نازکی را بکشد. علاوه بر این، وضوح 5080LPI قلم می تواند دقت طراحی شما را افزایش دهد. پاسخگویی بالا 200PPS و حساسیت زاویه 60 درجه در همه جهات از دیگر ویژگی های قلم نوری خوب و با کیفیت است.

برنامه های کاربردی قلم نور دیجیتال

همانطور که قبلا اشاره کردیم امروزه استفاده از این خودکارها افزایش یافته و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. جدای از فعالیت های فشرده طراحی مانند ساخت لباس، طراحی فرش، نقاشی و طراحی، در بیمارستان ها و کلینیک ها برای ثبت دیجیتالی تاریخچه و معاینات بیمار استفاده می شود. همچنین با شیوع ویروس کرونا، استفاده از خودکارهای دیجیتال به دلیل تدریس آنلاین دروس، در بین اساتید و معلمان بسیار رواج یافته است. از این خودکارها در اتوماسیون اداری برای ثبت سفارش، افزایش سرعت و دقت و ثبت امضای الکترونیکی نیز استفاده می شود.

قیمت و خرید خودکار خودکار

قیمت قلم نوری ارتینگز به عوامل مختلفی از جمله ویژگی های آن یا برند سازنده بستگی دارد. اما یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت خودکار نور، حساسیت آن به زاویه قلم در امتداد یک خط عمود بر صفحه نمایش یا پد است. هر چه این مقدار بیشتر باشد، قیمت قلم بیشتر می شود. اگر قصد خرید خودکار نورپردازی دیجیتال برای فعالیت های خود را دارید، می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی برتر رایان سفارش داده و با ضمانت اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.