روبیک را برای کامپیوتر دانلود و نصب کنید

۱,۸۳۵ بازديد


روبیک یک اپلیکیشن پیام‌رسان فارسی است که دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله خدمات پرداخت، شبکه‌های تعاملی، موسیقی، آموزش، برنامه‌های تلویزیونی و مزایایی برای کاربران است. فارسی زبان جهانی است. . بسیاری از کاربران می خواهند اپلیکیشن موبایل روبیکا را روی رایانه شخصی ویندوز 10، 8 یا 7 نصب کنند. بنابراین، در این مقاله به نحوه دانلود و نصب مکعب روبیک برای کامپیوتر خواهیم پرداخت.

همانطور که می دانید روبیکس نسخه ویندوز ندارد، برای استفاده و نصب این برنامه موبایل بر روی رایانه شخصی / لپ تاپ ویندوزی خود، باید از برخی شبیه سازها در رایانه شخصی خود استفاده کنید تا بتوانید به راحتی روبیک را در رایانه شخصی خود بازی کنید. استفاده کنید شخصاً بدون گوشی هوشمند.

روبیکا را برای رایانه های شخصی ویندوز 10 و 11 یا 8 و 7 دانلود کنید

اگر می خواهید روبیک را روی ویندوز نصب کنید، باید از شبیه سازهای اندروید استفاده کنید. شبیه سازهای اندروید زیادی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. می توانید مقاله ما را  در رابطه با دانلود برنامه اندروید بخوانید؛  اما در این راهنما از شبیه ساز محبوب BlueStack استفاده خواهیم کرد.

دانلود روبیکا با لینک مستقیم برای رایانه شخصی با استفاده از BlueStack Simulator

اگر بخواهیم بهترین شبیه ساز را انتخاب کنیم، به سادگی BlueStack را انتخاب می کنیم. BlueStack سرعت و ویژگی های بهتری را در مقایسه با دیگر شبیه سازهای اندروید برای ویندوز ارائه می دهد. برای نصب Rubika بر روی رایانه شخصی خود از طریق BlueStack، مراحل ساده زیر را دنبال کنید.

شبیه ساز BlueStack را از این لینک بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوز خود دانلود و نصب کنید.

شبیه ساز را باز کنید و روی Application Center کلیک کنید.

"روبیکا" را در مرکز برنامه جستجو کنید. اگر برنامه از اپ استور در دسترس نیست، باید فایل APK را به صورت جانبی نصب کنید.

لینک (دانلود فایل APK روبیکا)

پس از دانلود فایل نصبی Rubica، روی آن در پوشه دانلود شده دابل کلیک کنید، آن را نصب کنید و مجوزها را بدهید.

چند ثانیه صبر کنید تا برنامه نصب شود.

من تمام شده ام. به این ترتیب می توانید Rubika را برای رایانه شخصی خود با BlueStack نصب و استفاده کنید.

با استفاده از Remix OS

Remix OS یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای اندروید بر روی کامپیوتر ویندوزی است. در اصل، Remix OS مانند یک سیستم عامل اندروید تمام عیار بر روی رایانه شخصی اجرا می شود. از تمام منابع سیستم شما استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که همه برنامه ها و بازی ها در بهترین حالت اجرا می شوند.

با این حال، فرآیند نصب می تواند پیچیده باشد. ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه نصب سیستم عامل Android Remix بر روی رایانه خود به اشتراک گذاشته ایم. برای نصب Remix OS بر روی کامپیوتر خود می توانید مراحل نصب آن مقاله را دنبال کنید. پس از نصب، می توانید به راحتی Rubicar را روی لپ تاپ/کامپیوتر خود نصب و استفاده کنید.

وب روبیک چو کامپیوتر

روبیکا یک نسخه تحت وب برای رایانه های ویندوز 7-8-10-11 به آدرس https://web.rubika.ir دارد که می توانید بدون نصب هیچ ابزاری در مرورگر گوگل کروم خود و همچنین در نسخه تحت وب از آن استفاده کنید. این برنامه تنها قابلیت ارسال و دریافت پیام، فایل با مخاطبین را دارد و امکان دسترسی به سایر خدمات این پیام رسان وجود ندارد.

آدرس مربوطه را در مرورگر گوگل کروم خود وارد کنید، سپس شماره تلفن خود را وارد کنید و منتظر کد دسترسی باشید، سپس کد دریافتی را وارد کرده و کلیک کنید تا آیکون برنامه روبیک از گوشه نوار آدرس مرورگر گوگل کروم نمایش داده شود. به دسکتاپ افزونه وب روبیک را برای گوگل کروم روی علامت «+» نصب کنید و روی دکمه نصب کلیک کنید.

مراحل نصب روبیک برای ویندوز بسیار آسان است، در این مقاله تمامی راه های نصب و استفاده رایگان روبیک بر روی کامپیوتر شرح داده شده است. اگر مشکل دیگری در رابطه با این موضوع وجود دارد، از کادر نظر زیر به ما اطلاع دهید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.