تزئینات به نمایش گذاشته شده است

۶۷ بازديد


نمایشگاه مانند پیشانی شرکتی است که در آن شرکت می کند و ظاهر غرفه در ضمیر ناخودآگاه یا حتی ذهن تاثیر دارد. بنابراین چیدمان غرفه نمایشگاهی برای جذب کاربران و تعامل بیشتر با مشتریان اهمیت زیادی دارد. در این مطلب با معرفی بسیاری از ایده های دکوراسیون نمایشگاهی خلاقیت را به دکوراسیون غرفه شما اضافه می کنیم پس با ما همراه باشید. برای ثبت آگهی غرفه نمایشگاه با ما تماس بگیرید.


تفاوت در کابین های متحرک است

دکوراسیون غرفه شما در نمایشگاه باید بیشتر از سایر غرفه های همکارانتان چشم نواز باشد. تفاوت شما از راه دور و به گونه ای قابل لمس است که ذهن مشتریان را متحول می کند.

طراحی باید منطقی باشد

طراحی شما باید حس کسب و کار شما را منعکس کند. هویت بصری برند و کسب و کار شما باید در ظاهر غرفه شما منعکس شود. از رنگ های هویت بصری لوگو و کسب و کار خود استفاده کنید و داخل و بیرون استند را طراحی کنید تا غرفه بوی شما را بدهد!

تست محصول خود را در نظر بگیرید.

اگر محصولاتی دارید که می توانند بازدیدکنندگان را وسوسه کنند، حتما آنها را در دکوراسیون استند دکوراتیو خود بگنجانید. هیچ چیز برای مشتریان بهتر از تجربه استفاده از محصول شما نیست. مهم نیست که چقدر محصول خود را توصیف می کنید، اگر بررسی نشود ارزشی ندارد.

در نظر گرفتن صندلی برای مهمان

مشتریان وفادار، شرکای ارزشمند و بازدیدکنندگانی که می خواهند بیشتر با شما تعامل داشته باشند، مایلند به غرفه بیایند. برای این کار حتما میز و صندلی کافی داشته باشید و به گرمی از مهمانان خود پذیرایی کنید و از آنها پذیرایی کنید.

غرفه نمایشگاهی نباید دارای در و دیوار باشد

غرفه نمایشگاهی شما نیازی به داشتن در و دیوار ندارد و می تواند عاری از محیط اطراف باشد و این یک ویژگی مثبت در دکوراسیون غرفه نمایشگاهی است.

تزئین غرفه نمایش می تواند بسیار آسان باشد

نیازی به دکوراسیون کابینت پیچیده و پیچیده نیست. گاهی اوقات سادگی می تواند زیباترین دکوراسیون غرفه شما باشد. بنابراین نیازی به خرج کردن پول زیاد و انجام کارهای عجیب و غریب ندارید.

از ساختارشکنی نترسید!

از طراحی و تزیین بر خلاف استندهای سنتی و کلاسیک نترسید. متفاوت بودن همیشه ترس و اضطراب را به همراه دارد، اما فراموش نکنید که بزرگترین ریسک در این تجارت ریسک نکردن است. بنابراین، سعی کنید متفاوت بودن را مهمتر از یکسان بودن با دیگران کنید.

فرض کنید در بدترین حالت طراحی شما زیبا نیست و کار نمی کند، ممکن است انتقاداتی داشته باشد، اما چند روز بعد از پایان نمایشگاه هیچکس به یاد نمی آورد که آیا دکوراسیون غرفه شما اشتباه بوده است یا نه!

رسمی بودن سازمان خود را با طراحی هماهنگ کنید

رسمی بودن غرفه شما باید با رسمی بودن سازمان شما مطابقت داشته باشد. در شرایط رسمی یا زمانی که سازمان دولتی است، باید سعی کنید طراحی کابین تا حد امکان رسمی باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.