طرز تهیه سریع ترشی بادمجان در سه مرحله

۴۸ بازديد


وقتی بیشتر مردم به ترشی فکر می کنند، به فکر صرف زمان زیادی برای تهیه و چیدن آن می افتند، بنابراین به آن اهمیت نمی دهند، اما در اینجا می خواهیم طرز تهیه ترشی به نام لیته را ببینیم. از مواد خام آسیاب شده ساخته شده است. بنابراین، اگر می خواهید خیلی سریع ترشی های خوشمزه تهیه کنید، می توانید دستور تهیه ترشی بادمجان سریع را در ادامه بخوانید. اما اگر به تهیه ترشی علاقه دارید، می توانید از تهیه ترشی لبو و انار نیز به عنوان ترشی مخصوص استفاده کنید. برای فروش عمده ترشی لیته با شرکت تولیدی بازرگانی یزدفودی تماس بگیرید.



مواد لازم برای تهیه سریع ترشی بادمجان

بادمجان نیم کیلو

مقدار شربت مورد نیاز

مقدار مورد نیاز سرب

سبزیجات دلخواه (جعفری، گشنیز، نعناع، ​​ترخون، ریحان) 100 گرم

نمک و فلفل و ادویه به مقدار لازم

طرز تهیه ترشی بادمجان فوری

1. بادمجان را آماده کنید

اولین قدم در طرز تهیه پنکیک تخم مرغ این است که آنها را به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر بپزید یا روی اجاق گاز بپزید. سپس بگذارید خنک شود. سپس تخم مرغ را پوست بگیرید. حالا هواپیماهای پوست کنده را در یک صافی بریزید و کمی نمک اضافه کنید و چند ساعت صبر کنید تا تمام آب آن خارج شود. به یاد داشته باشید که بادمجان در رفع تلخی آن موثر است.

2. تهیه ترشی

حالا در این مرحله از تهیه ترشی بادمجان فوری باید با چنگال یا به کمک همزن بادمجان ها را خوب برش بزنید سپس سرکه را اضافه کنید و بگذارید 2 الی 3 دقیقه روی اجاق بپزد. . در این زمان سبزی سرخ شده را خوب برش داده و داخل بادمجان ها بریزید و سرکه را به آن اضافه کنید و بگذارید دوباره بپزد. در آخر مواد را با نمک و فلفل سیاه مزه دار کرده سپس مواد را در لیوان ریخته و با سرکه خوب مخلوط کنید. در شیشه را ببندید و در یخچال بگذارید. روز بعد می توانید از میوه شیرین استفاده کنید.

روش های اضافی برای تهیه لاته ترشی

طرز تهیه ترشی خالی بادمجان به روشی که در بالا دیدید بسیار راحت است و نتیجه آن بسیار خوشمزه است. اما بهتر است برای نگهداری بهتر به نکات زیر توجه کنید.

لاته با بادمجان بدون پوست یا بدون پوست

لایت را می توان با بادمجان یا بدون پوست تهیه کرد. اینجا چون بادمجان رو سرخ کردیم پوستش رو گرفتیم ولی اگه بادمجان رو بپزید یا داخل فر بذارید پوستش رو می تونید نگه دارید و اینطوری بادمجان رو با پوست بپزید.

از مواد دیگر در ترشی بادمجان استفاده کنید

ماده اصلی رژ لب زرده تخم مرغ است و مانند دستور بالا فقط با زرده تخم مرغ وینگرت درست کنید یا با هویج و سبزیجات خرد شده همراه با تخم مرغ درست کنید. به عنوان مثال، برخی افراد سس تخم مرغ و گوجه فرنگی یا دیپ تخم مرغ و هویج را دوست دارند. دستور العمل یک دستور پخت کلم ترشی اصلی که از مواد مختلفی استفاده می کند را در کتاب کلم بخوانید. همچنین بد نیست توجه داشته باشید که ترشی تخم مرغ شمال و ترشی تخم مرغ تبریز متفاوت هستند و با مواد مختلفی تهیه می شوند.

بهترین زمان نگهداری برای پخت سریع خیار بادمجان

بهتر است ترشی ها را به مدت ۲ تا ۳ ماه در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.