چگونه برای اولین بار در امتحان قبول شویم؟

۱,۸۴۴ بازديد


آیا شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می کنید قبولی در آزمون بار اول غیرممکن است؟ شرکت در آزمون قوانین برای بسیاری از دانش آموزان به کابوس تبدیل شده است، زیرا فکر می کنند باید قانون 98 220 صفحه ای را کامل بخوانند. به خصوص اینکه قسمت فنی خودرو در دفترچه راهنما گنجانده شده است و بسیاری از افراد از جمله بسیاری از خانم ها هیچ اطلاع قبلی از این قسمت ندارند و معمولا در تست فنی قبول نمی شوند، در صورتی که امکان قبولی در زمان کوتاهی وجود دارد. نیم روز و بدون خواندن یک صفحه از کتاب برای اولین بار در آزمون کد گذرانده شده است.

تست تنظیمی چیست؟

به گزارش ایسنا، آزمون کد اصلی، آزمون کدی است که داوطلبان برای اخذ گواهینامه رانندگی باید در آن شرکت کنند.

آزمون کد شامل 30 سوال تستی است که تمامی بخش‌های کتاب کد مانند مفاهیم، ​​علائم و نشانه‌های راه، حق تقدم، جنبه‌های فنی ترافیک و غیره را پوشش می‌دهد.

چه مدت طول می کشد تا به آزمون کد پاسخ دهید؟

شما 20 دقیقه فرصت دارید تا به سوالات آزمون پاسخ دهید. قبل از شروع آزمون کد، بهتر است در مدت 20 دقیقه به صورت آنلاین به تست کد پاسخ دهید و خود را در همان محل آزمون کد تست کنید.
امتحان آیین نامه بی سوادی چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال کلیک کنید.
حداقل نمره قبولی در آزمون قانون اصلی چقدر است؟

حداقل نمره قبولی در این آزمون 26 از 30 می باشد.

بخشی از آزمون نظارتی چیست؟

تست کد فنی در تست کد; نشانه ها، تست کد آنلاین تضمینی با بخش تقدم و عدد و مفهوم همه اینها را پوشش می دهد.

مهمترین نمونه سوالات آزمون تنظیمی کدامند؟

به طور کلی برای شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی باید انواع سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مطالعه کرده باشید.

چگونه می توانم تست فرمان را برای اولین بار پشت سر بگذارم؟ آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)


بسیاری از دانش‌آموزان بار اول در امتحان مردود می‌شوند، با وجود اینکه بارها کل کتاب را خوانده‌اند، اما راه‌حل بسیار بهتری دارند. بهترین راه برای قبولی در آزمون استفاده از وب سایت ها و نرم افزارهایی است که نمونه سوالات گواهینامه رانندگی را به عنوان آزمون واقعی شبیه سازی می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.