فروشگاه كاغذ ديواري در شيراز

۷۵۴ بازديد

راهنماي كامل براي انتخاب كاغذ ديواري

استفاده از كاغذ ديواري براي پوشش ديوار خانه ها در دهه هاي اخير چندان رونق نداشت. دليل اين حادثه نداشتن رنگ و طرح هاي مختلف كاغذ ديواري است، اما امروزه به دليل تنوع در رنگ، شكل و جنس، كاغذ ديواري به يكي از اولين انتخاب هاي خانم هاي خانه دار براي پوشش ديوارها تبديل شده است.

تا جايي كه مي توانيم بگوييم، اين پوشش تا حد زيادي جايگزين رنگ شده است. يكي ديگر از دلايلي كه اخيراً والپيپرها طرفداران زيادي پيدا كرده اند، نصب آسان و سريع آنهاست. علاوه بر اين كاغذ بوي تند ندارد و محو نمي شود. اصولا كاغذ ديواري با روكش وينيل بادوام ترين نوع كاغذ ديواري است. اين نوع كاغذ ديواري قابل شستشو و ضد آب نيز مي باشد.

البته توجه به اين نكته نيز ضروري است كه قبل از انتخاب كاغذ ديواري بايد به چند نكته توجه كنيد. در غير اين صورت به زودي پشيمان خواهيد شد.



نكات زير مي تواند راه حل هاي مفيدي براي انتخاب كاغذ ديواري منزل شما باشد.

قبل از انتخاب كاغذ ديواري بايد به رنگ مبلمان اتاق توجه كرد، زيرا رنگ و نوع كاغذ ديواري با مواد ديگر همخواني ندارد، علاوه بر اينكه اتاق را سفيد و خسته كننده مي كند، جلوه ايجاد مي كند. سردرگمي براي اعضاي خانواده؛ پس حتما به رنگ بندي دقت كنيد.

هماهنگي نوع و طرح كاغذ ديواري با سبك و شكل خانه نيز مهم است. مثلا براي خانه اي با سبك روشن و مدرن بايد از كاغذ ديواري ساده با طرح و نقش و براي خانه اي كه با مبلمان آهني و فرش ابريشمي چيده شده است از كاغذ ديواري سنگين با نقش و نگار مشخص استفاده كنيد.

براي اتاق هايي با سقف بزرگ بهتر است از كاغذ ديواري هايي با خطوط و اشكال افقي استفاده شود كه در اين صورت ارتفاع سقف را به حداقل مي رساند و در عين حال نوعي گرما و صميميت ايجاد مي كند. استفاده از كاغذ ديواري بافت دار به ديوارها عمق مي دهد و همچنين صدا را در فضا جذب مي كند.

بهتر است از كاغذ ديواري هاي گلدار در رنگ هاي ملايم استفاده كنيد تا فضايي آرام از شلوغي و هرج و مرج به دست آوريد. اگر فضايي پر از انرژي و هيجان مي خواهيد از كاغذ ديواري در رنگ هاي شاد و روشن با طرح هاي هندسي و هنري استفاده كنيد كه همه بينندگان را به وجد بياورد.

بسيار مهم است كه كف خانه را با كاغذ ديواري هماهنگ كنيد. به همين دليل استفاده از كاغذ ديواري طرح دار گلدار يا متراكم براي خانه هايي با كف ساده و استفاده از كاغذ ديواري ساده براي خانه هايي با كف طرح دار صحيح تر است تا اين هماهنگي زيبايي خانه شما را چند برابر كند.

اگر از نظر شخصيتي فردي همه فن حريف هستيد و زود از همه چيز خسته مي شويد پيشنهاد ما اين است كه از كاغذ ديواري ساده و با رنگ ملايم و بدون طرح و شكل، متناسب با هر طرح و رنگي استفاده كنيد زيرا استفاده از كاغذ ديواري طرح دار مستلزم هماهنگ كردن كارها با اين نوع كاغذها كمي سخت است و ممكن است بعد از مدتي خسته كننده شود.

اغلب به دليل برخي محاسبات، قيمت تمام شده كاغذ ديواري تا حدودي براي مردم نامشخص است، زيرا كاغذ ديواري به صورت رول هايي با عرض هاي مختلف عرضه مي شود و هر شكل و طرحي از كاغذ ديواري اندازه و اندازه خود را دارد و براي ديوار ديوار خانه كاملاً بلند و مسطح نيست و بسياري از خانه‌ها ستون‌هاي كاذب و بي‌فايده روي ديوار دارند، بنابراين تعداد رول‌هايي كه شما محاسبه مي‌كنيد بيشتر است و گاهي اوقات از كتاب‌هاي نگهداري استفاده مي‌شود.

براي كاهش مشكل اين مشكل بهتر است اندازه ديوارها و تعداد كل نمونه ها اندازه گيري شود. در صورت امكان از نصاب كاغذ ديواري بخواهيد كه ديوارها را اندازه گيري كند.

همچنين قابل ذكر است كه كاغذ ديواري به مرور زمان آسيب ديده و آسيب ديده و زيبايي اوليه خود را از دست مي دهد. بنابراين توصيه مي كنيم يك رول ديگر خريداري كنيد تا براي يافتن اين نوع كاغذ ديواري در بازار دچار مشكل نشويد.



داراي والپيپرهاي با كيفيت

از جمله ويژگي هاي بهترين كاغذ ديواري ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

روكش مرغوب از نوع وينيل بوده و وزن وينيل به كار رفته در آن بين 300 تا 450 گرم بر متر مربع مي باشد.

حتي با صابون خانگي قابل شستشو است.

مقاومت در برابر كشش و پارگي بسيار بالا است و براي استفاده روي ديوار خشك مناسب است.

كاملا ضد حساسيت و بهداشتي بوده و بو و گرد و غبار را به خود جذب نمي كند.

پس از نصب و اجرا سطحي كاملا بدون درز ايجاد مي كند.

كاغذ ديواري مناسب را انتخاب كنيد

انتخاب كاغذ ديواري مناسب و زيبا كار دشواري است. به خصوص اگر اين كار را نكرده باشيد. دليل سخت بودن انتخاب كاغذ ديواري اين است كه انواع بي شماري كاغذ ديواري از نظر طرح و رنگ و همچنين متريال پشت كاغذ ديواري در بازار وجود دارد.

يكي از مهم ترين راه ها براي سهولت در انتخاب ديوار اين است كه قبل از رفتن به فروشگاه براي انتخاب و خريد به آنچه مي خواهيد فكر كنيد.

 

قيمت و قيمت كاغذ ديواري

قيمت كاغذ ديواري كمي گيج كننده است. قيمت درج شده در آلبوم ها براي هر نوع كاغذ ديواري يك رول مي باشد. رول هاي كاغذ ديواري به صورت دوتايي يا سه تايي در هر رول براي فروش توليد مي شوند. اين باعث مي شود افراد در محاسبه هزينه ها اشتباه كنند. اما اين يك دليل دارد.

فروش كاغذ ديواري در رول هاي دوتايي و سه تايي مي تواند كاغذ ديواري بيشتري نسبت به يك رول براي شما به ارمغان بياورد. يك رول فقط شامل كاغذ ديواري 10 متر در 53 سانتي متر است

رول هاي كاغذ ديواري نيز داراي عرض هاي مختلفي هستند. مدل هاي اروپايي آنها 52 سانتي متر (20.5 اينچ) عرض دارند، در حالي كه رول كاغذ ديواري آمريكايي 68.5 سانتي متر (27 اينچ) عرض دارند. البته اين بدان معناست كه مي توانيد ديوارهاي بيشتري را با رول كاغذ ديواري آمريكايي بپوشانيد تا با رول كاغذ ديواري اروپايي.

يكي ديگر از مواردي كه بر قيمت كاغذ ديواري تاثير مي گذارد؛ اين طرحي است كه شما انتخاب مي كنيد. به طور كلي دو نوع طرح براي كاغذ ديواري وجود دارد: طرح هاي صاف و صاف و طرح هاي منحني.

الگوهاي ساده و ساده مانند راه راه هاي عمودي و افقي كه نياز به تطبيق درز دارند و الگوهاي منحني مانند الگوهاي گلدار و هندسي كه نياز به تطبيق درز دارند. با اين تنظيمات در قسمت درز دنباله اي از الگوها را از يك رديف به رديف ديگر مشاهده مي كنيم كه نياز به كاغذ ديواري بيشتري دارد. شما بايد از خرده فروش خود در اين مورد و مقدار فضاي اضافي مورد نياز براي پروژه انتخابي خود كمك بخواهيد.

بنابراين ديوارهاي اتاق را به دقت اندازه بگيريد و هنگام سفارش آن ها را با خود ببريد. فراموش نكنيد كه درها و پنجره ها را در نظر بگيريد. در واقع توصيه مي شود يك پلان اتاق ساده با اندازه گيري ها را روي كاغذ بكشيد و همراه داشته باشيد. پس از اينكه اندازه كاغذ ديواري مورد نياز را محاسبه كرديد، توصيه مي كنيم يك يا دو رول كاغذ ديواري اضافي خريداري كنيد تا در صورت اشتباه در اندازه گيري ها و يا آسيب ديدن بخشي از كاغذ ديواري، از تعداد اضافي آن استفاده كنيد.

 

انواع پس زمينه

دانستن رايج ترين انواع كاغذ ديواري موجود هنگام خريد بسيار مهم است. اصولا كاغذ ديواري هاي با روكش وينيل بادوام ترين انواع كاغذ ديواري هستند. اين نوع كاغذ ديواري قابل شستشو و ضد آب نيز مي باشد. همين نوع كاغذ ديواري به دو نوع تقسيم مي شود: نوع اول داراي لايه وينيل در پشت كاغذ ديواري است و نوع دوم داراي لايه وينيل بالاي كاغذ ديواري است كه بسيار بادوام است. نوع اول قابل شستشو و ضد آب است و به راحتي از ديوار جدا مي شود. بنابراين، نوع دوم كاغذ ديواري با روكش وينيل ممكن است مناسب ترين گزينه براي انتخاب باشد.



كجا دنبال كاغذ ديواري بگرديم؟

را مي توان در فروشگاه هاي كاغذ و همچنين فروشگاه هاي آنلاين يافت. خريد كاغذ ديواري به صورت آنلاين ايده خوبي نيست، زيرا الگوها، طرح ها و رنگ هاي چاپ روي عكس ها آنقدر كه به نظر مي رسد واضح نيستند. همچنين، هنگام بازديد از فروشگاه، اين فرصت را داريد كه نمونه اي از گزينه هاي انتخابي خود را به خانه بياوريد و آنها را با مبلمان و لوازم جانبي خود مطابقت دهيد و تاثير آنها را با نورپردازي موجود در خانه چه در روز و چه در شب ببينيد. سرانجام. مناسب و بهترين گزينه را انتخاب كنيد. اگر اين امكان وجود داشته باشد، نمي توانيد به صورت آنلاين خريد كنيد.


رفرنس مقاله: https://decoration-and-design.com/دكوراسيون-داخلي/كاغذ-ديواري-در-شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.