10 تفاوت آبسردکن استیل و صنعتی

۹۱ بازديد

 اگر با تفاوت کولر آبی استیل و صنعتی آشنا نیستید و قصد خرید کولر آبی برای دفتر، مغازه، مدرسه یا دانشگاه خود را دارید، بهتر است قبل از مصرف این مطلب از بتا سرویس را مطالعه کنید. . هر اقدامی به آهن و صنعت پرداختیم.

نوع مراقبت

همانطور که می دانید آبسردکن در انواع و ظرفیت های مختلف تولید می شوند و به عنوان تجهیزات برودتی ضروری شناخته می شوند. آبسردکن ها را می توان در مکان های عمومی، شلوغ و شلوغ استفاده کرد، در واقع با نصب کولر آبی در محیط هایی مانند مدارس، دانشگاه ها، ادارات، مغازه ها، مساجد، هیئت ها، مراکز تفریحی و خرید، آب خنک و سالم در دسترس است. عمومی

آبسردکن های استیل در مقایسه با آبسردکن های فانتزی دارای مخزن بزرگ تری هستند و قادرند حجم بیشتری از آب را خنک کنند.همانطور که از نام این کولرها پیداست بدنه ای از فولاد دارند. البته به دلیل نزدیک بودن آبسردکن استیل مرطوب، مواد آن نباید زنگ بزند.

معمولا کولر به لوله های آب شهر متصل می شود و دارای مخزنی است که ظرفی برای تنظیم سطح آب در آن قرار می گیرد. با روشن کردن آب و مصرف آن، آب گرم وارد منبع آب می شود و اگر دریچه دستگاه باز بماند، ممکن است آب مانند قبل نباشد، به همین دلیل بهتر است از انواع گرما استفاده کنید. . در مناطق گرمسیری، اما استفاده از آب سرد برای مناطق گرمسیری بهتر است. کولرهای استیل ضد زنگ در مدل های یک پمپ، دو پمپ و سه پمپ طراحی شده و عرضه می شوند.

البته استیل ابتکار نوع دیگری از آبسردکن های استیل به نام کولر پدالی را نیز تولید و عرضه می کند.این کولر دارای پدال در قسمت زیرین کاملا بهداشتی بوده و در اماکنی مانند بیمارستان ها و کلینیک ها بدون نیاز به استفاده قابل استفاده می باشد. o نیازی به لمس و فشار دادن شیر آب نیست و با فشردن پدال می توانید آب خنک خوبی داشته باشید.

مدار خنک کننده این گروه از کولرهای آبی مجهز به یخچال و کمپرسور هرمتیک. علاوه بر این لوله های مسی پیچیده شده در مخزن و مجرای گاز مبرد باعث خنک شدن آب داخل مخزن دستگاه می شود.

از ویژگی های کولر آبی استیل می توان به بدنه مقاوم، خنک کننده مناسب، مصرف انرژی کم و قیمت پایین اشاره کرد.

تعمیر آبسردکن صنعتی

بهتر است برای مناطقی با آب و هوای بسیار گرم و تراکم جمعیت بالا از چیلر آب صنعتی استفاده شود. در این نوع کولر آبی، حلقه خنک کننده و اواپراتور در داخل مخزن قرار دارد، بنابراین قدرت بیشتری در آب خنک کننده خواهد داشت.

آبسردکن های صنعتی مستقیماً به آب لوله کشی شهری متصل می شوند و سرعت خنک کنندگی بسیار بالایی دارند، در واقع دمای آب تولید شده از کولرهای آبی در حدود 8-5 درجه سانتی گراد می باشد.

از ویژگی های آبسردکن صنعتی می توان به بدنه ای با بالاترین مقاومت و پیوستگی و بالاترین ظرفیت خنک کنندگی اشاره کرد.

10 تفاوت کولر آبی فولادی و صنعتی

تفاوت های اصلی کولرهای آبی معمولی فولادی و صنعتی عبارتند از:

نمایشگرهای دیجیتال اغلب در کولرهای آبی صنعتی نصب می شوند.

قیمت چیلرهای آبی صنعتی فولادی نسبت به نوع معمولی بالاتر است.

کولرهای آبی صنعتی از ترموستات برای کنترل دمای آب خروجی استفاده می کنند.

کمپرسور مورد استفاده در چیلرهای صنعتی از استحکام بیشتری نسبت به نوع فولادی معمولی برخوردار است.

آبسردکن های استیل معمولا با برق تک فاز کار می کنند اما کولرهای آبی صنعتی با برق سه فاز نیز کار می کنند.

کولرهای آبی صنعتی را می توان در مناطق شلوغ با هوای بسیار گرم استفاده کرد.

میزان سرمایش و ظرفیت سرمایش چیلرهای آبی صنعتی در مقایسه با نوع فولادی بیشتر است.

در چیلرهای آب فولادی استاندارد مدار خنک کننده و اواپراتور در خارج از مخزن و در چیلرهای آبی صنعتی در داخل مخزن نصب می شود.

در یک آبسردکن صنعتی در صورتی که تعداد شیر آبسردکن های استیل بیش از 4 عدد باشد، حداکثر 10 عدد شیر قابل نصب می باشد.

یکی دیگر از تفاوت های مهم این دو نوع کولر آبی، عدم وجود اختلاف دمای آب برای کاربران کولر آبی صنعتی بر خلاف مدل های معمولی استیل است.

شباهت های کولر آبی فولادی و صنعتی

به طور کلی آبسردکن های فولادی و صنعتی دارای بدنه استیل هستند. هر دو دستگاه به لوله های آب شهر متصل هستند و دارای محفظه ای برای خروج فاضلاب هستند. شیرهای مورد استفاده در کولرهای آبی عمومی فولادی و صنعتی در انواع طرح های فشاری، آستینی و پیچی تولید می شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.