رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات مشتريان، بازاريابي، پشتيباني و ديگر فعاليتهاي مربوط به مشتري است.
يك داشبورد ساده و قابل تنظيم كه مي تواند تاريخچه ارتباطات قبلي با مشتري، وضعيت سفارشات آنها، خدمات ارائه شده به مشتري و ساير موارد را به شما بگويد.
زماني كه شما به كمك نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري كليه تعاملات مشتري با كسب و كارتان را مديريت مي كنيد در واقع در حال ايجاد فضايي هستيد كه در آن مشتري بدون درگير شدن با فرآيندهاي درون سازماني شما بدون دغدغه سرويس و خدمات خود را دريافت مي كند، خريدش را انجام مي دهد، مشكلات احتمالي او به راحتي و در اسرع وقت برطرف مي شود و از تعامل با شما احساس خوب دارد.
براي جذب مشتريان بالقوه چه برنامه اي دارم؟ چه زماني بايد با آنها مرتبط شوم؟
ارتباطي كه ميتواند براي شما پول بسازد. اين مورد تاثير فوقالعاده خوبي روي تصور مشتري از شما و كسب و كار شما دارد.
حسابداري بازرگاني چيست و چرا هر نوع كسب و كاري به آن نياز دارد؟
داشتن محيط كاربري ساده و آسان. بروزساني نرم افزارها مهم است زيرا بعد از مدت زمان مشخص از عرضه يك نرم افزار مشكلات آن مشخص مي شود و شما مي توانيد در نسخه هاي بروزرساني شده، با اعلام مشكلات آن، به حل آنها كمك كنيد و بهترين عملكرد را از نرم افزار بگيريد.
پيشنهاد راهكارهاي جديد در حوزه سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتريان
در بازه هاي زماني مختلف با بخش هاي مختلف سازمان مرتبط شويد از آنها بازخورد گرفته و آنها نرم افزار crm اوج را بررسي كنيد.
اين سايت از اكيسمت براي كاهش هرزنامه استفاده مي كند. بياموزيد كه چگونه اطلاعات ديدگاه هاي شما پردازش ميشوند.
در هر كسب و كاري كه باشيد با افراد مختلفي سر و كار داريد. اين افراد ميتوانند سرنخها، مشتريها، مخاطبين و دهها دستۀ ديگر باشند كه هر كدام اطلاعات و درخواستهاي خاص خودشان را دارند.
نگهداشت مشتريان فعلي بسيار كم هزينه تر از جذب مشتريان جديد است. پس بايد در حفظ مشتريان خود بكوشيد. به موقع به آنها سر بزنيد و از نيازهايشان آگاه باشيد.
در نظر گرفتن جميع اين موارد به شما كمك خواهد كرد تا برنامه پياده سازي راهكارهاي خود را اولويت بندي كنيد.
اين دوره به شما كمك مي كند سيستمي متناسب با نيازهاي خود را انتخاب نماييد.
شنبه ۰۴ بهمن ۹۹ | ۱۴:۵۰ ۶۶ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است