پرستار بچه خوب: 7 ویژگی یک پرستار بچه خوب که والدین قبل از استخدام باید بدانند!

۱۱۰ بازديد


یک پرستار بچه خوب چه ویژگی هایی دارد؟ اگر قصد دارید یک پرستار بچه خوب در خانه استخدام کنید، ممکن است بعد از تحقیقات زیاد موفق نشوید. مصاحبه خوبی داشتی، دوباره پرستار بچه را دیدی، اما نمی‌دانی چه کسی برای فرزندت بهتر است؟! در این مقاله نکاتی را به دست خواهید آورد تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. خواندن این مقاله شرکت خدماتی تیک شهربرای پرستاران کودک نیز توصیه می شود: سوالی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد: چگونه یک پرستار بچه خوب شویم؟

وظایف یک معلم خوب در خانه

اصول تربیت فرزند بر این نکته تاکید دارد که وظیفه اصلی تربیت کودک باید مسئولیت والدین باشد. هر خانواده ای مفاهیم اخلاقی، آداب و رسوم خانوادگی، فرهنگ و قوانین خاص خود را دارد. وابستگی کودک به این خطوط قرمز حتی در مهدکودک هم نباید از بین برود. بنابراین بهتر است پرستار بر اساس اصول والدین از کودک مراقبت کند.

شرح وظایف پرستار نوزاد در منزل به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

با کودک بازی کنید

تعویض پوشک و لباس کودک

ارائه گزارش روزانه به والدین کودک.

به درخواست والدین به امور خانه رسیدگی کنید

کودک را با خیال راحت در خانه نگه دارید و از او مراقبت کنید

تربیت فرزند آنگونه که والدین می خواهند و تحت نظارت والدین

تهیه غذای کودک (مکمل هایی مانند شیر بادام و سوپ کودک)

آموزش به کودک و رسیدگی به مسائل تربیتی کودک مانند دایره لغات (در صورت درخواست والدین).

۷ ویژگی یک مراقب خوب که والدین باید بدانند

یک دایه خوب باید بتواند کار کودک را مدیریت کند. اینها شامل مهارت‌های پرستاری، دانش فنی، مهارت‌های اولیه کارهای خانه و توسعه شخصی است. آشنایی با جنبه های فنی مراقبت از کودک، آشنایی با اصول نگهداری در منزل و آگاهی از مراحل رشد و شخصیت کودکان در سنین مختلف.

7 ویژگی یک پرستار از کودک در منزل عبارتند از:

مهارت مکالمه داشته باشد

توانایی ایجاد انگیزه در کودک

دوست داشتن را بلد است

توانایی حل اختلاف بین کودکان

توانایی مراقبت از کودکان و تفریح

مهارت های ایمنی پرستار بچه خوب

وظایف والدین در برخورد با کودک بیمار

1- مهارت مذاکره داشته باشد

یک پرستار بچه خوب باید تکنیک های مذاکره مناسب را برای برقراری ارتباط مناسب بیاموزد. این مهارت را به فرزندتان بیاموزید تا همیشه موقعیت های مطلوبی برای خود ایجاد کند. تا همه در کنار هم شاد باشند.

2- توانایی ایجاد انگیزه در کودک

یک والدین خوب بعد از والدین بیشترین تأثیر را روی فرزند دارند. از آنجایی که کودک به مراقب خود وابسته است، از روش های پرستاری استفاده می کند. معلم کودک باید روش های انگیزشی متناسب با شخصیت کودک را بداند.

3- در عشق باید ماهر باشید.

والدین باید روابط عمیقی با خانواده و بستگان درجه یک کودک برقرار کنند یکی از ویژگی های یک والدین خوب، حفظ محیطی دوست داشتنی است که کودک در آن احساس امنیت کند

4- توانایی حل اختلاف بین فرزندان

اگر از دو یا چند کودک پرستاری می کنید، به مهارت های حل تعارض نیاز دارید. یک پرستار بچه خوب می تواند این مهارت را به بچه ها هم بیاموزد.

5- مهارت های پرستاری و تفریحی

کار خلاقانه پرستار باعث افزایش هوش و خلاقیت کودک می شود. پرستاران باید برای هر بار تماس با کودکان برنامه ریزی کنند. چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل، فعالیت ها باعث ارتقای خلاقیت کودکان می شود. هر چه تعامل بیشتر باشد، رابطه بین کودک و پرستار عمیق تر می شود.

6- مهارت های ایمنی یک پرستار خوب

مراقبت از کودکان یک فرآیند مداوم است. پرستار هرگز نباید چشم از کودک خردسال بردارد. برای اطمینان از ایمنی کودک، نظارت مداوم ضروری است. برای نوزادان محافظت نشده، جهان پر از خطر است. این خطرات شامل خفگی، اجسام تیز، کثیفی و کثیفی و ترک هایی است که در آن انگشتان کوچک و جواهرات در همه جا می ریزند. یکی از وظایف والدین یا مراقب کودک، رفع خطرات اطراف کودک است.

7- وظایف پرستاری در برخورد با کودک بیمار

اصولاً بچه ها در کودکی بیمار می شوند. یکی از چیزهایی که یک پرستار خوب باید بداند این است که در هنگام بیماری از کودکان به خوبی مراقبت کند. او باید بداند که چگونه از سرایت بیماری به خود یا سایر کودکان در هنگام بیماری جلوگیری کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.