سئو سایت فروشگاهی چیست؟

۲۷ بازديد


به زبان ساده، سئوی وب سایت فروشگاهی فرآیندی است که نشان می دهد فروشگاه آنلاین شما در نتایج موتور جستجوی گوگل موقعیت بهتری دارد. (سئو فروشگاه به زبان بین المللی سئوی تجارت الکترونیک) هنگامی که خریداران محصولات شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند، سئوی سایت فروشگاهی اطمینان حاصل می کند که فروشگاه آنلاین شما به عنوان یک نتیجه برتر در نتایج نمایش داده می شود و شانس شما را برای افزایش بازدید و فروش در سایت افزایش می دهد. . با شرکت دایان شبکه کاران همراه باشید.


البته می توانید برای تبلیغات در گوگل هزینه کنید تا مطمئن شوید که فروشگاه شما در نتایج جستجو بیشتر برای مخاطبان ظاهر می شود، اما این هزینه گران است. برخلاف سئوی معمولی که معمولاً بر بهینه سازی صفحات عمومی سایت مانند صفحات اصلی، خدمات و پست های وبلاگ تمرکز دارد، سئوی فروشگاهی بیشتر بر روی بهینه سازی صفحات محصول و دسته بندی شما تمرکز می کند، از جمله:

توضیحات محصول

توضیحات متا

ساختار پیوند داخلی

بهینه سازی تصویر

باید گفت که کسب و کار سئو به دو دسته تقسیم می شود:

سئوی فروشگاه های چند محصولی مانند دیجی کالا (که به معنای دسته بندی های مختلف محصول است).

سئو برای فروشگاه های تک محصولی (یعنی دسته بندی محصولات) مانند هدفون ایران (که فقط هدفون می فروشد)

سئوی سایت خرید بهینه سازی سایت هایی است که محصولات خود را به صورت آنلاین می فروشند. سایت های خرید با محصولات و خدمات متفاوت یا مشابه به شدت با یکدیگر رقابت می کنند. اما این مسابقه باید با دانش مناسب و با استفاده از بهینه سازی وب سایت و نه تزئین وب سایت انجام شود. ظاهر در صفحات فروشگاه مهم است، اما نباید باعث سردرگمی کاربران و بازدیدکنندگان سایت شود یا سرعت سایت را کاهش دهد.

پس از راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود، باید بر روی جذب مشتری و فروش محصولات خود تمرکز کنید و به یاد داشته باشید که اگر نتوانید رتبه و جایگاه خوبی در نتایج گوگل کسب کنید، بازدیدکنندگان وب سایت شما را از طریق نتایج جستجو پیدا می کنند و شما نمی توانید قادر به جذب بازدید کننده و فروش است. به روز رسانی و معرفی محصولات جدید در سایت های فروشگاهی و همچنین نیاز به افزودن مداوم توضیحات و ویژگی های محصول با استفاده از محتوای عالی و دنبال کردن آموزش های سئو سایت فروشگاهی، نیاز این سایت ها به سئوی ثابت و منظم سایت را چندین برابر می کند.

وقتی نوبت به سئو وب سایت فروشگاه شما می رسد، باید با سایت های بی شماری دیگر و رقبای بزرگ رقابت کنید. در واقع برای اینکه در نتایج جستجو نسبت به رقبای خود رتبه بالاتری داشته باشید، باید کارهای بیشتری و بهتر از آنها انجام دهید. به عبارت دیگر، شما باید نقاط ضعف و قوت سایت های دیگر رقبا را پیدا کنید، نقاط ضعف آنها را در سایت خود برطرف کنید و نقاط قوت سایت رقبای خود را در سایت خود بهبود و بهینه کنید.

اگر تصمیم دارید وب سایت فروشگاه خود را به گونه ای ارتقا دهید که مشتریان زیادی را جذب کند، موارد مهم و اصلی زیر را دنبال کنید.

تحقیق کلمات کلیدی در ابتدای فرآیند سئو (حتما با یک متخصص مشورت کنید)

تجزیه و تحلیل رقبا و آنچه که آنها برای فروشگاه های آنلاین خود انجام می دهند

به دنبال مشکلات فعلی سایت باشید، مانند بنرهایی که خسته کننده هستند و کاربران را تشویق به حرکت در سایت نمی کنند

تغییر شکل آرد سوخاری مخصوصا در دسته فروشگاه های رفاهی

لیست محصولات منظم در وب سایت شما (SEO + جزئیات دقیق محصول)

افزایش سرعت بارگذاری سایت

سئو محتوا و وبلاگ فروشگاه

تست اولیه سئو سایت شما (عنوان سایت، برچسب ها، توضیحات متا و غیره)

افزودن منظم محتوای وبلاگ

محتوای کاربردی و منحصر به فرد برای وب سایت تولید کنید

قطعا بک لینک تولید می کند

خدمات سئو سایت فروشگاهی ایران سئو

اگر قصد دارید سئو سایت خود را به دست یک تیم یا شرکت بسپارید، سئو ایران می تواند سایت فروشگاهی شما را در کمترین زمان ممکن به صفحات گوگل بیاورد. بسیاری از برندهای فروشگاهی مانند: jelwejewel در زمینه خرید طلا، digiabkala در زمینه فیلتر آب، gol.gift در زمینه خرید گل و سایرین با سئوی ایرانی همکاری می کنند و همگی به صفحه اول گوگل می رسند.

ما در سئو ایران عبارات جستجوی وب سایت شما و محصولاتی که در گوگل دارید را بررسی و آنالیز می کنیم و طبق نظر شما پس از مدتی بهترین کلمات و پاسخ های جستجو برای شما انتخاب می شود، بر اساس سختی کلمات انتخاب شده برای رسیدن به رتبه اول. صفحه گوگل و فروش بالایی از محصولات خود را دریافت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.