تشک سالم و معمولی چه ویژگی هایی دارد؟

۲۱ بازديد


اگر اطلاعات کمی در مورد تشک طبی استاندارد دارید، می دانید که ویژگی اصلی آن حمایت صحیح از ستون فقرات و ایجاد خوابی آرام و بدون فشار اضافی بر عضلات و مفاصل است. اما ویژگی های یک تشک طبی خوب به این ویژگی محدود نمی شود و باید به دنبال امکانات اضافی باشید. ویژگی هایی که عموماً توسط برندهای پیشرو محصولات خواب پزشکی به تشک های خود اضافه می شود تا مشتریان خود را راضی نگه دارند. ویژگی هایی مانند لایه راحتی بادوام و هسته تشک مرغوب، روکش ضد حساسیت و قابل شستشو، سیم نقره ای برای مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن بدن، ارتفاع مناسب و اندازه مناسب برای خواب راحت و .... با نمایندگی تشک رویال همراه باشید.

ویژگی اول: استحکام و دوام خوب تشک های طبی

احتمالاً تا به حال متوجه شده اید که یک تشک چقدر برای مجموعه خواب شما برای یک خواب خوب و ثابت در شب اهمیت دارد. اگر تشک شما کهنه است یا به درستی از شما پشتیبانی نمی کند، ممکن است مدام سردرد، گردن، کمر و درد شانه را تجربه کنید و ممکن است مجبور شوید با الگوهای خواب ناسازگار کنار بیایید.

انتخاب یک تشک نرم یا سفت به دلیل ناآگاهی اکثریت مردم به یک دغدغه گیج کننده تبدیل شده است. ذهن خود را از انتخاب یک تشک سنگین و بسیار سفت به عنوان یک تشک طبی خوب دور کنید. این چیزی نیست که شما می خواهید خواب خود را بهبود بخشد. ما این تجربه را از دیدگاه مشتریان داشته ایم. یعنی با توجه به اینکه تشک های سنتی و قدیمی تشک نرمی دارند که تشک های پرس شده و تشک های مدرن دارای شرایط یکسانی هستند، به اشتباه به این نتیجه می رسند که تشک مناسب نیست. در حالی که تشک های طبی مدرن مانند لاتکس، مموری فوم و هیبرید، درست است که وقتی یک نقطه را فشار می دهید غرق می شوند، اما زمانی که روی آن می خوابید، تنها نقاط فشار فرو می روند تا به شکل بدن شما در بیایند.

یک تشک خوب برای من چقدر باید محکم باشد؟ نمایندگی تشک رویال در شرق تهران

از منظر دیگر، سفتی تشک با وزن و وضعیت خواب هر فرد در شب متفاوت است. به طور خلاصه، افرادی که بیش از 90 کیلوگرم وزن دارند و به پشت می خوابند باید تشک های سفت تری انتخاب کنند. مدل های خارجی تشک طبی برند آلمانی Dunlopilo را می توانید در تشک های طبی 4000 ما برای افراد بالای 90 کیلوگرم بیابید.

البته افرادی که کمتر از 90 کیلوگرم وزن دارند و بیشتر به پهلو می خوابند باید از تشک های نرم تری استفاده کنند. نمونه تشک های طبی برند خارجی آلمانی Danlopilo را می توانید در تشک های طبی 3000 نفری تا 90 کیلوگرم ما بیابید.

ویژگی دوم: بافت خوب و کیفیت بالای تشک طبی

همچنین می توانید ظاهر تشک خود را در نظر بگیرید. حتی با وجود اینکه احتمالاً قبل از رفتن به رختخواب یک روکش و ملحفه روی تشک خود قرار می دهید، هنوز هم می توانید احساس کنید که کف تشک بعد از خواب چه حسی دارد. بیشتر تشک ها دارای بخیه یا طرح هستند و برخی از آنها "احساس" متفاوتی نسبت به بقیه دارند. این یک ویژگی دائمی است و ممکن است متوجه آن نشوید مگر اینکه به آن نیاز داشته باشید. البته روکش های پنبه ای و پلی استر ضد حساسیت با تشک های طبی خوب مناسب و سازگار هستند.

ویژگی سوم: ساختار داخلی تشک خوب است

انواع مختلفی از تخت های پزشکی وجود دارد که از مواد مختلف ساخته شده اند. به عنوان مثال تشک های فنری قدیمی از فنرهای فلزی سخت به عنوان روش اصلی پشتیبانی استفاده می کردند و به دلیل جابجایی و افتادگی از لیست بهترین تشک ها حذف شدند. تشک های جدید اغلب با مواد با کیفیت بالاتر ساخته می شوند و علاوه بر پشتیبانی کامل از پشت، ساختار داخلی سالم تشک نیز از ترکیب لایه های بلندتر ساخته شده است.

در بهترین انواع تشک های طبی از لایه های فوم لاتکس و مموری فوم و تشک های ضد آب و در میانی ها از انواع تشک طبی ضد آب و ضد آب استفاده می شود. این مواد و همچنین پارچه هایی که حاوی مخلوطی از این مواد هستند از بهترین مکمل های غذایی هستند.

استفاده از بافت و مواد برای پرکردن تشک، خطوط فلزی ظریف مانند خطوط نقره ای، ویژگی خوب دیگری را به تشک شما اضافه می کند. در این صورت الکتریسیته ساکن بدن از طریق این خطوط خارج می شود و کیفیت خواب و بهره وری شما افزایش می یابد.

ویژگی چهارم: اندازه خوب تشک

ممکن است محدودیت هایی مانند اندازه های خاص چارچوب تخت وجود داشته باشد. برخی از اندازه های کمیاب ممکن است پیدا کردن میز مناسب را دشوار کند، اما این به طور مستقیم بر کیفیت خواب تأثیر نمی گذارد. اندازه و ضخامت یک تشک طبی به تنهایی نمی تواند مشخصه یک تشک خوب باشد، اما برندهایی که گزینه های بزرگتر و ضخیم تری را به مخاطبان خود ارائه می دهند، قطعا این آزمون را با افتخار پشت سر خواهند گذاشت.

اگر فکر می کنید که بهترین تشک برای کمردرد، تشک ضخیم است، سخت در اشتباهید. مواد به کار رفته در آن مهم است که نتیجه تکیه گاه تشک را برای این افراد مشخص می کند نه ضخامت آن.

ویژگی پنجم: دوام و ماندگاری خوب تشک

برخی از تشک ها بیشتر از بقیه دوام می آورند. به عنوان مثال، برخی از انواع تشک ها مانند تشک های فنری داخلی به مرور زمان فرسوده می شوند و باید زودتر تعویض شوند. اهمیت دوام یک تشک طبی با کیفیت در قیمتی است که برای آن می پردازید. بدیهی است که شما نمی خواهید هر سال برای یک تشک طبی جدید هزینه کنید.

یک پنجره پزشکی خوب می تواند حداقل برای 10 سال صندلی وفادار شما باشد. یکی از بهترین مواد بادوام و سازگار با محیط زیست لاتکس است.

ویژگی ششم: گردش هوای خوب در تشک

قطعاً از بد خوابیدن، عرق کردن در هنگام خواب و خیس شدن لباس هایتان در هنگام خواب در شب متنفر خواهید بود. در اینجا قابلیت گردش هوا به ویژگی های اصلی خانواده تخت خواب ایده آل اضافه می شود. منافذ تعبیه شده در فوم لاتکس یک تشک طبی ضد تعریق خوب است که شما را از شستن روزانه لباس های عرق کرده نجات می دهد.

در نهایت، هزینه را در نظر بگیرید. بودجه شما ممکن است عامل محدود کننده در اینجا باشد. اگر با محدودیت های بالا سر و کار دارید، کار کمی برای فروش مجدد آن می توانید انجام دهید. اما در دنیای تشک ها، شما قطعاً همان چیزی را که برای آن هزینه می کنید، دریافت می کنید. اگر تشک با کیفیت بالاتر یا تشک بلندتر می خواهید، باید آمادگی پرداخت کمتری را داشته باشید. قیمت نهایی بسته به ویژگی های مورد نیاز شما بسیار متفاوت خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.