سه حقايقي كه همه بايد درباره درب اتوماتيك شيشه اي بدانند

۱,۴۳۸ بازديد

پس بايد به نتيجهاي كلي در مورد اينكه چهچيزي براي فضاي موردنظرتان مناسب است، رسيده باشيد. از سوي ديگر مهمترين وضعيتي كه براي درب اتوماتيك پاركينگي در نظر گرفته شده اين است كه براي شرايط آب و هواي نامساعد نيز مورد استفاده قرار ميگيرد و به طور كلي كاربر نياز به خروج از منزل نداشته و از طريق ريموت ميتواند درب را باز و بسته كند. اگر فكر ميكنيد مشاوره با متخصصان تصميمگيري را برايتان راحتتر ميكند، حتما با كارشناسان شركت آتي در تماس بگيريد. براي متخصصان بهداشتي كه در اتاق عمل كار مي كنند، تضمين رعايت بهداشت ضروري است. آنها از جمله راه حل هاي محبوب دسترسي خودكار براي اتاق هاي ذخيره سازي، زيرزمين ها و غيره هستند. سرويس هاي دوره اي درب اتوماتيك پاركينگي كمك مي كند تا دستگاه كيفيت خود را حفظ كند. همچنين موتور كركره برقي بايد آنقدر قدرت داشته باشد كه تيغه ­ها را به راحتي به سمت بالا و پايين به حركت در آورد. حالا اين رفتوآمد ميتواند منحصر به افراد يا مربوط به ماشينآلات مختلف باشد. دربهاي اتوماتيك انواع مختلفي دارند و در مكانهاي مختلف از خانهها گرفته تا كارخانهها مورد استفاده قرار ميگيرند. تيغه كركره برقي مورد استفاده در كركره برقي معمولي سايز ۸۰۰ ميليمتر استاندارد بوده ولي تيغه بكار رفته در كركره برقي صنعتي (رولينگ شاتر صنعتي) ۱۰۰۰ ميلي متر است.

https://zibadoor.com/

بههرحال، اين دربها سنسورهايي دارند و قابلتنظيم هم هستند؛ مثلا با توجه به نياز، ميتوان سرعت باز و بسته شدن دربهاي كشويي صنعتي را كم يا زياد كرد. تمامي اين مدل ها در بازار وجود دارند و با توجه به متريال به كار رفته، قيمت هاي مختلفي از آنها موجود است. شايد تنها عيب قابل توجه سيستم هاي كشويي اتوماتيك قيمت بالاي آنها باشد. سيستم هاي درب هاي امروزي الزامات نظارتي مانند استانداردهاي دسترسي براي افراد داراي معلوليت را در بر مي گيرند. پيشرفت تكنولوژي در زمينههاي مختلف، زندگي را براي ما راحتتر كرده است. موتور dc خود داراي UPS بوده و نياز ما به باطري خارجي را برطرف مينمايد. با ما در ادامه همراه باشيد تا به اين موضوع به طور مفصل بپردازيم. 7.سازگاري با دزدگيرها و سيستم هاي كنترل الكترونيكي. تنظيم كنيد. در واقع از دربهاي هوشمند بيشتر در انواع مكانهاي حفاظتي و امنيتي چون اماكن حساس نظامي- امنيتي و ادارات دولتي و خصوصي استفاده ميشود؛ چرا كه فناوري مدرن سيستم كنترل تردد درب هوشمند به افراد و خودروهاي مشخص و محدودي اجازه ورود و خروج به يك مكان را ميدهد.

 

در واقع درب اتوماتيك اسلايد يا اسلايدينگ نامي است كه به درب اتوماتيك شيشه اي اسلايد داده شده است و اين دو درب از نظر نوع كاركرد يكسان مي باشند و متفاوت نيستند. از آنجا كه درهاي اتوماتيك بدون استفاده از دست قابل باز شدن هستند ، حتي با چمدان در هر دو دست يا داشتن ويلچر راحتي را براي همه فراهم مي كنند. اين سيستم، بدون شك باعث ايجاد ايمني چند برابري براي شما و افراد در محل كارتان مي شود، به اين معني كه درها به هر صورت باز مي شوند و حتي در صورت خرابي برق يا سيستم هاي مرتبط با آلارم آتش مي توانند كار كنند. همچنين در مكانهايي مانند نمايشگاه هاي خودرو و پاركينگ ها كه عبور خودرو و نفر از يك ورودي صورت مي پذيرد ، با اين نوع فريم ها نصب درب اتوماتيك امكان پذير ميگردد. اين درب ها داراي سنسورهاي خودكار هستند و به صورت اتوماتيك ميتوانند از برخورد درب با خودرو جلوگيري كنند. اين درب ها شامل ۳ تا ۸ پنل مخصوص بوده كه در زمان باز شدن به سمت بالا حركت مي كنند. قبل از اجرا مي توان مشخص كرد كه درب ها به كدام سمت حركت كنند و تعداد پنل هاي درب قابل تغيير است.هرچه تعداد پنل ها بيشتر باشد هزينه پروژه بيشتر خواهد شد.


1.يكي از مزاياي درب هاي اتوماتيك قابليت انعطاف پذيري آنهاست. دانستن مزايا و معايب دربهاي اتوماتيك به شما كمك خواهد كرد، تا در انتخاب اينگونه درها تصميمگيري بهتري داشته باشيد. توجه به نياز هنگام انتخاب بسيار مهم است. به همين دليل بهتر است كه در هنگام خريد به عرض دربي كه مدنظر شما است توجه داشته باشيد تا طبق آن درب اتوماتيك مناسبي را انتخاب كنيد كه قدرت جك هاي آن توانايي جابه جايي درب شما را داشته باشد . پس در زمان انتخاب بايد دقت كنيد. با انتخاب درب هاي اتوماتيك، مطمئناً لزومي به چشم پوشي از فرم به خاطر عملكرد نيست. كركرههاي برقي با صرف اندكي انرژي به كار افتاده و درب را باز و يا بسته مي­كنند. از اين جهت زماني كه نسبت به نصب درب اتوماتيك اقدام كنيد، اجبارا نياز است كارشناس به صورت حضوري بازرسي را انجام دهد و بعد از تاييد مجوز نصب را بدهد. و همچنين در صورت اينكه بخواهيد به جاي دربي كه از قبل وجود داشته نصب انجام دهيد و درب قبلي را حذف كنيد هزينه آن بيشتر مي شود.زيرا حجم كار افزايش پيدا مي كند. دقت كنيد كه در درب هاي پاركينگي كركره اي شكسته شدن فنر كركره مشكل ساز است.

https://zibadoor.com/product-intro/درب-شيشه-اي-اتوماتيك/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.