یک کرم پودر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

۴۳۹ بازديد


انتخاب کرم پودر مناسب

اگر می خواهید زیرسازی را برای آرایش انتخاب کنید، فونداسیون قطعا پایه و اساس هر آرایشی است، بنابراین بسیاری از افراد معتقدند آرایش بدون زیرسازی بی معنی است.

به یاد داشته باشید که اساس آرایش شما کرم پودر است و رنگ آن بسیار مناسب است. نتیجه طراحی شما خوب خواهد بود.

کرم یکی از لوازم آرایشی است که به دلیل تماس مستقیم با پوست با سلامت پوست ارتباط مستقیم دارد، پس انتخاب برند مناسب و شناخت پوست خود را در هنگام خرید فراموش نکنید و با یک متخصص مشورت کنید. آرایش رنگی شفاف، روشن و زیبا خواهید داشت.

کرم پوست مناسب پوست

نقاشی با کرم پودر

همیشه به یاد داشته باشید که آرایش خود را با رنگ پوستتان هماهنگ کنید. شناخت پوستتان مهمتر از شناخت برندهای مختلف است!

اگر فونداسیون خود را به درستی انتخاب کنید، بقیه آرایش شما ساده و تمیز خواهد بود و به خوبی با صورت تان می آید.

برای تعیین نوع پوست خود به موارد زیر توجه کنید:

اگر بعد از شستن صورت یا دوش گرفتن پوست شما خشک و خارش دارد، به این معنی است که آکنه دارید. هنگام خرید کرم پودری را انتخاب کنید که این مشکلات پوستی را برطرف کند. کرم ها، لوسیون ها و کرم های روشن کننده بهترین گزینه برای استفاده هستند.

اما اگر بعد از شستن صورت پوست شما دارای آکنه و منافذ باز است. یا پوستی براق داشته باشید نشان می دهد که شما پوست چرب دارید. از کرم پودرهایی با برچسب (Oil Free) یا (Matt) استفاده کنید. همچنین کرم پودرهای مایع یا جامد و کرپ های خشک نیز برای افزودن به لیست خرید شما وجود دارد.

پوست صورت شما ممکن است شامل هر دو حالت فوق باشد. این به این معنی است که در برخی از قسمت‌های صورتتان آکنه دارید، یا در این ناحیه احساس چربی و براق شدن می‌کنید (منطقه T یا ناحیه صورت T شکل) و در قسمت‌های دیگر احساس خشکی و گرفتگی می‌کنید. در این مورد گفته می شود که شما پوست مختلط دارید. کرم پودر مایع با پایه آب انتخاب مناسبی برای شماست.

اما اگر خوش شانس باشید، پوست طبیعی دارید. این بدان معنی است که پوست شما علاوه بر سالم و جوان بودن، تعادل کاملی از چربی و آب دارد. شما می توانید از هر نوع کرم پودری برای پوست خود استفاده کنید، اما بهتر است به کرم های روغن دار در زمستان و کرم های سبک در تابستان فکر کنید.

برندهای مختلفی مانند دیور، لانکوم، لورآل، نارس، مک، دبورا، آرت دکو، کلینیک، بورژوا، فلورمار و ... همواره با استفاده از فرمولاسیون های پیشرفته و مواد مختلف، پرچمدار محصولات آرایشی مختلف از جمله کرم پودر بوده اند. . با در نظر گرفتن نوع انتظار و قیمت مورد نظر خود و همچنین بسته به نوع پوست خود کرم پودر مناسب خود را تهیه نمایید.

هنگام خرید کرم پوست حتما به تولید کننده و تاریخ انقضای محصول توجه کنید تا آسیب پوستی نداشته باشید. برای خرید کرم های پوست ابتدا به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و از خرید محصولات تقلبی خودداری کنید.

به همین ترتیب خرید کرم پودر و همچنین خرید سایر محصولات آرایشی و بهداشتی که مستقیماً با پوست و قسمت هایی از صورت در تماس هستند را به دقت بررسی کنید. به خصوص در بازار متنوع امروزی، قبل از خرید هر گونه محصول آرایشی مانند کرم پودر، ریمل، سایه چشم و ... باید توجه داشته باشید تا از کیفیت و کارایی آن مطابق با نیاز روزانه خود اطمینان حاصل کنید.

هنگام خرید ریمل ابتدا باید در نظر داشته باشید که از یک ریمل خوب چه انتظاری دارید. آیا می خواهید مژه هایتان ضخیم تر و فرفری تر به نظر برسند یا بلندتر و تیره تر به نظر برسند؟ ریمل های مختلف اثرات متفاوتی دارند. برخی از ریمل ها مژه ها را ضخیم و حجیم می کنند، در حالی که برخی دیگر آنها را بلندتر و حالت دهنده می کنند. هنگام خرید ریمل از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید، زیرا ریمل های تقلبی کیفیت پایینی دارند و در صورت عدم تولید استاندارد می توانند باعث آلرژی و عفونت چشم شوند.

از دیگر محصولات زیبایی و لوازم آرایشی که بسیار محبوب هستند می توان به سایه چشم اشاره کرد. سایه های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به ترجیحات و رنگ پوست خود انتخاب و ایجاد کنید. سایه ها به صورت پودر، مایع، کرم و مدادی در رنگ های مختلف موجود می باشند.

افرادی که پوست چرب دارند باید از پودر استفاده کنند، زیرا رنگ کرم به پوست آنها نمی خورد، به راحتی پاک می شود و ماندگاری بالایی ندارد.

هنگام خرید سایه چشم باید به رنگدانه و طیف رنگ آن توجه کرد. سایه های براق یا براق بیشتر برای مهمانی ها مناسب هستند، در حالی که سایه های مات و برهنه برای استفاده روزمره مناسب هستند. هنگام خرید سایه چشم اصل به بسته بندی، اندازه، شفافیت و مقیاس رنگ توجه کنید. سایه چشم یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی است که تقلبی های آن در بازار بسیار زیاد است.


لینک مقاله: https://moorashin.com/product/اسکراب-کرم-محبوب-کلینیک-clinique-7day-scrub-cream/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.