انتخاب برتر در صنعت فولاد: میلگردی که تمام انتظارات را برآورده می کند

۷۱ بازديد

یکی از آهن آلات معروف در صنعت فولاد متعلق به کارخانه آناهیتا گیلان است. به عبارتی در این مقاله به شما خواهیم گفت که فولاد آناهیتا در چه سالی فعالیت خود را آغاز کرده و چه ویژگی هایی دارد. همچنین مهمترین دلیل تولید کننده برتر میلگرد را توضیح خواهیم داد و نحوه تهیه این محصولات فولادی را به شما خواهیم گفت.

معرفی کارخانه آناهیتا گیلان و چرا:

کارخانه آناهیتا گیلان از دهه 60 شروع به تولید قطعات فولادی کرد اما در مورد آهن آلات این گروه نزدیک به 10 سال است که تولید می کند. در حال حاضر ظرفیت تولید آن حدود 320 هزار تن در سال است و علاوه بر تامین نیاز کشورمان به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. جالب است که این گیاه در شهر صنعتی رشت منطقه گیلان واقع شده است و دارای مشخصات مکانیکی (قطر اسمی و هندسه آج)، خواص شیمیایی و مکانیکی بر اساس استانداردهای ملی است. محبوبیت این کالاها و قیمت بالای آنها نسبت به سایر رقبا.

در واقع رعایت استانداردها و شکل مناسب آج ها در گیرش صحیح میلگرد در داخل بتن تاثیر دارد، زیرا طراحی دقیق شکل و اندازه آج ها باعث اتصال قوی می شود. در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می یابد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این میلگردها مقاومت بالای آنها در برابر نیروهای مختلف از جمله تنش تسلیم و استحکام کششی است. در واقع، هر چه مقاومت میلگرد در برابر نیروهای کششی بیشتر باشد، این بخش فولادی خمش بیشتری خواهد داشت و آن را به گزینه ای عالی برای استفاده فونداسیون و بتن ریزی تبدیل می کند.

مشخصات میلگرد آناهیتا را بشناسید:

میلگردهای این کارخانه بر اساس استاندارد ISIRI 3132 بر اساس استاندارد GOST 5781 روسیه تولید می شوند و در گریدهای A1 تا A4 صاف و نواری می باشند و گرید A4 معمولاً از این کارخانه ساخته می شود که به سفارش مشتری ارسال می شود. سفارش

این کارخانه دارای سایزهای 8 تا 32، سایزهای 8 و 10 دارای 4 شاخ، سایزهای 12، 14 و 16 دارای 2 شاخ و سایزهای 18، 20، 22، 25، 28 و 32 دارای شاخک های تکی 12 متری می باشد. تقسیم شده.

بنابراین به طور کلی می توان بارهای آناهیتا گیلان را به دسته های زیر تقسیم کرد که شامل موارد زیر می شود:

• تقویت ساده با استاندارد S240

• اولین نوع میلگرد مارپیچی موجدار با آج 340

• تشک میلگرد آجدار مارپیچی Zweet Typ، الگوی آج 350

• میله های نوع اول با استاندارد 400

• میلگرد آجدار نوع دوم با آج استاندارد 420

• فولاد تقویت کننده آجدار مرکب نوع اول با آج 500

• دنده کامپوزیت نوع 2 با استاندارد آج 520

طرز تهیه میلگرد آناهیتا گیلان:

تا کنون با مشخصات و ویژگی های مهم این کارخانه آشنا شده اید; حال می خواهیم به نحوه تولید میلگرد آناهیتا گیلان بپردازیم، اما قبل از آن جالب است بدانید که مقاومت بالا و وزن سبک دو مزیت اصلی استفاده از آن ها می باشد. در واقع مهندسین بیشتر به استفاده از این نوع میلگردها تمایل دارند به دلیل اینکه وزن سازه افزایش نمی یابد، مطابقت خوبی با پارامترهای لازم و بتن دارد.

• اما برای تولید میلگرد، این کارخانه ابتدا شمش های فولادی 5SP را قبل از ورود به خط تولید، از طریق واحد کنترل کیفیت آنالیز می کند تا در صورت داشتن خواص شیمیایی مطلوب، شمش های کوره گازی بیاید.

• در مرحله بعد، فولاد تا دمای 1250 درجه وارد کوره شده و سپس به کوره تغذیه می شود. وقتی رول های داغ وارد رول می شوند، اندازه آنها کم شده و در وسط نان به اندازه دلخواه در می آیند.

• در حال حاضر بسته به اندازه و نوع میلگرد عملیات نورد نهایی انجام می شود تا به دست مشتری برسد اما یک نکته برای میلگرد درجه A3 وجود دارد که مرحله دیگری به نام Termax است. در این مرحله سطح میلگرد نورد شده بلافاصله در آب سرد غوطه ور می شود در حالی که سطح داخلی آن گرم می ماند. سپس آرمیچر در معرض هوای آزاد قرار می گیرد تا یک شوک دمایی در آرمیچر ایجاد شود. این امر باعث کاهش شکنندگی میلگرد و افزایش جوش پذیری و پلاستیسیته آن می شود.

برای توضیح اینکه چرا وزن سازه با کمک میلگرد آناهیتا افزایش نمی یابد:

در قسمت قبل بحث کردیم که یکی از دلایلی که مهندسان این میلگرد را انتخاب می کنند، افزایش وزن سازه نیست، اما این به چه چیزی مربوط می شود؟

قطعا پاسخ این سوال را باید در وزن این نوع میلگردها جستجو کرد; در واقع میلگردهای آناهیتا گیلان بر اساس جدول وزن میلگرد استال ساخته می شوند که وزن نهایی سازه ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.



چگونه می توانم بازار  را به طور دقیق بررسی کنم؟

تماس با تامین کنندگان: با تماس یا مراجعه به تامین کنندگان آهن آلات، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت ها، شرایط خرید و شرایط بازار کسب کنید. با صحبت با تامین کنندگان، می توانید به طور مستقیم بازار را بررسی کنید، پاسخ سوالات مربوط به قیمت ها و شرایط خرید را دریافت کنید.

مشاهده تجزیه و تحلیل بازار: تجزیه و تحلیل بازار میلگرد انجام شده توسط آژانس ها، مشاوران و انجمن های صنعتی می تواند به شما در درک بهتر وضعیت بازار کمک کند. مطالعه گزارش ها و تحلیل های این سازمان ها می تواند در درک روند قیمت ها و تغییرات بازار بسیار مفید باشد.

توصیه کارشناسان: در مواقع لزوم می توانید با کارشناسان و مشاوران آهن آلات و سایر صنایع مرتبط مشورت کنید. آنها می توانند شما را از طریق تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل قیمت راهنمایی کنند و در مورد خرید مقرون به صرفه ترین میلگرد به شما راهنمایی کنند.

با استفاده از این روش ها، ابزارها و تجهیزات ذکر شده در بالا، می توانید به طور موثر بازار پشتی را بررسی کنید. با مطالعه و تجزیه و تحلیل داده های قیمت، روند بازار، تجزیه و تحلیل انحصاری و مشاوره تخصصی، می توانید بازار املاک و مستغلات را بهتر درک کنید و تصمیمات خرید بهتری بگیرید.

نحوه خرید میلگرد آناهیتا گیلان:

در زمینه خرید این پروفیل های فولادی به طور کلی دو راه دارید: خرید از بازارهای فروش پروفیل استیل و خرید از شرکت های معتبر فروش اینترنتی. پس اگر قصد خرید آنلاین این محصولات را دارید می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید. میلگرد آناهیتا توجه داشته باشید که روی بدنه میلگرد یکی از علائم AG JU، AG CT یا AG ST حک شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.