دیسکلر چیست؟

مجله بي كران

دیسکلر چیست؟

۱۱۴ بازديد


رسوب زدا یا دیسکلر محلول شیمیایی است که برای رسوب زدایی انواع سطوح در تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، برج های خنک کننده، بویلرها، دیگ های بخار و غیره استفاده می شود. هیچ ضرری ندارد. پاک کننده های مبتنی بر اسید هیدروکلریک (HCl) بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. با آبان شیمی پالایش همراه باشید.

به دلیل مشکلات ته نشینی در صنایع مختلف، Disclarer برای حذف رسوبات بسته با افزودن این محلول به سیستم گردش آب تولید می شود. رسوب یک لایه جامد محلول در آب است که در لوله های تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ایجاد می شود و به مرور زمان باعث گرفتگی لوله ها و زهکشی ها می شود و مصرف انرژی را افزایش می دهد، راندمان را کاهش می دهد و به تاسیسات آسیب می رساند. ضایعات شیمیایی - نمک های کلسیم و منیزیم (CaCO3 و MgCO3) و غیره. این ترکیب پس از واکنش با اظهار کننده به محلول محلول در آب تبدیل شده و به راحتی شسته می شود و این محلول به لوله ها و فلزات آسیب نمی رساند.

جزء اصلی تغییر رنگ اسید معدنی (اسید محدود) است و وجود یک بازدارنده در این ترکیب از تمام فلزات در برابر خوردگی بیشتر محافظت می کند. سورفکتانت نیز در این فرمولاسیون برای نفوذ به رسوب و حذف لجن به طور موثر و سریع استفاده می شود. در حال حاضر دیسکلار مهمترین اسید برای تخریب تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در جهان است. مهمترین خاصیت نوردهی توانایی زیاد آن در حل کردن لایه های اکسیدی است. Diskler خطرناک است و استفاده از آن نیاز به ایمنی و تجهیزات دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.