آزمون تافل

مجله بي كران

آزمون تافل

۶۸ بازديد


آزمون تافل مخفف عبارت "Test of English as a Language" است، این کلمه به معنای "انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی" است. تافل یک آزمون جهانی در رشته زبان انگلیسی است که یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مدارک زبان انگلیسی در جهان محسوب می شود. این آزمون کاربردهای زیادی دارد و با شرکت در آن می توانید سطح زبان انگلیسی خود را مشخص کرده و در کارهای مختلف از آن استفاده کنید. در ادامه به تمام سوالات رایج در مورد این آزمون پاسخ خواهیم داد، با ما همراه باشید.

آزمون تافل چیست؟

همانطور که گفتیم آزمون تافل یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که با استفاده از آن می توان میزان مهارت انگلیسی افراد را مشخص کرد. این تست از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر یک بر نتیجه نهایی آزمون تاثیر می گذارد. همچنین از آنجایی که این آزمون بین المللی است، در دانشگاه ها و شرکت های خارجی قابل ارائه می باشد.

آزمون تافل کدام کشور است؟

گاهی اوقات از مردم سوال می شود که تافل برای کدام کشور است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که این آزمون هر ماه یا هر دو ماه یکبار تحت نظارت موسسه ETS در سراسر جهان برگزار می شود. مدرک تافل معتبر تلقی می شود و می توان آن را به دانشگاه ها و مراکز مختلف در سراسر جهان ارسال کرد.

آزمون تافل چگونه کار می کند؟

تافل توسط موسسه ETS آمریکا در بیش از 130 کشور جهان برگزار می شود.

انواع مختلف آزمون تافل

تافل دارای 3 نوع زیر است:

آزمون تافل سنتی یا PBT کاغذی

آزمون آنلاین تافل IBT

تافل CBT را روی کامپیوتر بگیرید

تافل IBT چیست؟

آزمون تافل به روش های مختلفی انجام می شود، تا سال 1377 این آزمون به صورت کاغذی یا PBT که مخفف TOEFL Basic Paper می باشد، فرمت آن همانند آزمون ورودی است. از سال 1998، مؤسسه ETS تصمیم گرفت تا TOEFL را روی رایانه انجام دهد که CBT نام دارد. در واقع این آزمون در سال 2006 توسط Internet Based TOEFL جایگزین شد یا آزمون IBT TOEFL ibt به صورت آنلاین انجام می شود و قوانین و شرایط خاص خود را برای جلوگیری از کپی دارد.
 بای شرکت در آزمون GRE و آزمون تافل کلیک کنید.

برای تمسخر تافل نسخه خانگی؟

TOEFL Home Edition بهترین آزمون برای کسانی است که ترجیح می دهند به جای مرکز تافل در خانه شرکت کنند. نسخه خانگی تافل در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا محبوبیت پیدا کرده است و در دانشگاه های سراسر جهان معتبر و پذیرفته شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.