سوالات متداول اسپاتيفاي spotify + راه حل مشكلات

۵۰ بازديد

Spotify يك پلت فرم عالي براي كشف موسيقي جديد، ايجاد ليست پخش براي دوستان و گوش دادن به آهنگ ها و آلبوم هاي مورد علاقه شما است. اما اگر پرداخت نكنيد، تجربه كاربري بسيار محدود است. تنها راه براي لذت بردن از پرش نامحدود، دانلود رايگان، گوش دادن آفلاين و هزاران ويژگي عالي ديگر اين است كه حساب Spotify خود را ارتقا دهيد. حساب رايگان به شما امكان دسترسي به ويژگي‌ها را مي‌دهد، اما براي جلوگيري از محدوديت‌هاي خسته‌كننده حساب رايگان، بايد يك مشترك پولي Spotify Premium باشيد.

براي پاسخ به سوالات متداول در مورد اسپاتيفاي با ما همراه باشيد.

اسپاتيفاي چطور كار مي‌كند؟

  1. گوش دادن به موسيقي از طريق اسپاتيفاي آسان است.

در قدم اول به وب‌سايت اسپاتيفاي برويد و حساب كاربري بسازيد.

البته اگر حساب فيسبوك داريد از طريق فيسبوك اقدام كنيد ، چرا كه از اين طريق مي‌توانيد با دوستان‌تان هم در ارتباط باشيد و بدانيد كه چه گوش مي‌دهند و آهنگ‌هاي موردعلاقه‌تان را به‌اشتراك بگذاريد.

آشنايي با قابليت هاي اكانت پرميوم لينكدين ادامه مطلب

  1. يك سطح اشتراك انتخاب كنيد.

توصيه من اين است كه نسخه‌ي ويژه‌ي اسپاتيفاي (Premium) را انتخاب كنيد، چرا كه با اين نسخه امكانات بيشتري به شما داده مي شود. به‌علاوه، اين نسخه انعطاف‌پذيرتر است و از طريق دستگاه‌هاي بيشتري نيز  مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

  1. اپليكيشن spotify را كه به صورت رايگان است دانلود و نصب كنيد.

نسخه‌هايي براي دسكتاپ، آيفون/آيپد و گوشي‌هاي اندرويد وجود دارد.

  1.  ازطريق اين دستگاه‌ها وارد حساب خود بشويد و به موسيقي‌هاي مورد علاقه تان گوش دهيد و لذت ببريد.

همكاري اسپاتيفاي و سامسونگ چگونه است؟

در مراسم معرفي گوشي سامسونگ گلكسي نوت ۹ در تاريخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ (۹ اوت ۲۰۱۸) سامسونگ و اسپاتيفاي همكاري تجاري خود رو رسماً اعلام كردند.

از جمله مزايايي كه كاربران اسپاتيفاي بر روي دستگاه‌هاي سامسونگ خواهند داشت، قابليت همگام سازي پخش موسيقي بر روي دستگاه‌هاي مختلف سامسونگ است، به گونه‌اي كه با تغيير دستگاه پخش كننده، همان موسيقي در حال پخش از همان قسمتي كه در دستگاه قبلي در حال بخش بوده، در دستگاه جديد نيز ادامه خواهد يافت.

چگونه از اسپاتيفاي دانلود كنيم؟

با توجه به تنوع گسترده‌ آهنگ‌ها در اسپاتيفاي، افراد به دنبال آن هستند كه آهنگ‌هاي مورد علاقه خود را دانلود كنند. از آنجايي كه سرويس اسپاتيفاي آنلاين است، در سايت اكانتي شاپ معمولي فقط مي‌توانيد موزيك‌ها را به‌صورت آنلاين گوش كنيد. به همين جهت بسياري از افراد براي از بين بردن اين محدوديت به سراغ اكانت پرميوم اسپاتيفاي مي‌روند. زماني كه شما داراي اكانت پرميوم اسپاتيفاي هستيد، به آساني امكان دانلود براي شما فراهم است كه در صورت نياز مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. به‌طور كلي كاربرد آفلاين اسپاتي فاي فقط در حالتي ممكن است كه شما حساب پرميوم داشته باشيد. از همين رو شما براي خريد اكانت اسپوتيفي مي‌توانيد از سايت كافه ارز بهره ببريد. كافه ارز خريد اكانت اسپاتيفا را به مناسب‌ترين قيمت ممكن براي شما انجام مي‌دهد كه اين مورد باعث صرفه‌جويي در هزينه‌هاي شما خواهد شد.

چگونه وارد برنامه Spotify شويم؟

نحوه ورود به اسپاتيفاي بسيار ساده است و شما نياز به مراحل پيچيده‌اي براي اين كار نخواهيد داشت. در اين راستا بايد قبل از هر چيز، نصب اسپاتيفاي را در برنامه خود بگنجانيد. خوشبختانه مراحل نصب در ويندوز و اندرويد بسيار ساده هستند و با چند قدم ساده اين كار را انجام خواهيد داد. بعد از اينكه موفق شديد اسپاتيفاي را نصب كنيد، نوبت به ورود برنامه مي‌رسد. در صورتي كه شما قبلا اطلاعات اكانت را از سايت كافه ارز دريافت كرديد، در اين قسمت نام كاربري و رمز عبور خود را وارد مي‌كنيد. در اين شرايط شما به آساني به حساب خود وارد شده‌ايد و مي‌توانيد كه از برترين آهنگ‌هاي جهان براي خود استفاده كنيد. امروزه بهره‌برداري از اسپاتيفاي براي بسياري از كاربران به يك امر عادي تبديل شده است كه به همين جهت ميليون‌ها نفر در جهان از اين خدمت ويژه به سود خود نفع مي‌برن

چگونه از Spotify استفاده كنيم؟

يكي از جذابيت‌هاي اسپاتيفا اين است كه ساختار آن بسيار ساده و كاربردي است. به همين دليل شما مي‌توانيد كه از برنامه Spotify بدون هيچ مشكلي استفاده كنيد و از بخش‌هاي مختلف آن لذت ببريد. نكته‌اي كه بايد از آن آگاه باشيد مربوط به ساختار اسپاتيفاي است كه بخش‌بندي موزيك‌ها را به درستي انجام داده است. همچنين هزاران پادكست درباره موضوعات مختلف در اسپاتيفاي وجود دارد كه بسياري از آن‌ها جنبه آموزشي دارند. همه اين موارد نشان‌دهنده آن است كه اسپاتيفاي، يك پلتفرم عالي براي همه عاشقان موسيقي است. براي اينكه بتوانيد استفاده بيشتري از اين برنامه ببريد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه حتما خريد اكانت اسپاتيفا را در اولويت خود قرار دهيد. شما با داشتن اين نوع از حساب، قدرت مانور بيشتري خواهيد داشت و انواع مختلف موزيك‌ها در سبك‌هاي متنوع در اختيار شما خواهد بود.

سخن پاياني

وقتي صحبت از پلتفرم هاي موسيقي مي شود، Spotify اولين نامي است كه به ذهن مي رسد. اين برنامه حاوي ميليون ها آهنگ و پادكست است. براي دريافت تجربه كامل Spotify بايد يك حساب Spotify Premium داشته باشيد. مانند يك صرافي آنلاين، سايت كافه اريز به شما كمك مي كند تا به راحتي يك حساب اسپاتيفاي خريداري كنيد. شما همچنين به همين روش به اكانت هاي ساير سايت هاي خارجي دسترسي داريد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.