انواع عايق الاستومري خود چسب

۶۰ بازديد

هزينه عايق الاستومري با لايه چسب براي هر مدل از اين محصول متفاوت است. عايق هاي تقويت شده و ساده يكي از بهترين مدل هاي اين محصول هستند كه از بسياري جهات با يكديگر تفاوت دارند. عايق هاي تقويت شده با استفاده از چسب هاي اليافي توليد مي شوند. در زير مي توانيد انواع شناخته شده عايق ها را مشاهده كنيد: عايق آلومينيومي ساده و موجدار كه از نفوذ هر گونه صدايي در محيط جلوگيري مي كند و براي مصارف مسكوني كارايي بيشتري دارد. عايق هاي الاستومري با روكش Protect Black كه در سيستم تهويه و سرمايش بسيار موثر بوده و از نفوذ رطوبت نيز تا حد زيادي جلوگيري مي كنند. عايق هاي الاستومري پوشش داده شده با آلومينيوم بيشترين مقاومت را در برابر ضربه هاي مكانيكي در محيط كاربرد دارند. اين عايق ها به ندرت براي محيط هاي بيروني استفاده مي شوند. قيمت عايق رولي چسب الاستومري در هر يك از مدل هاي ذكر شده متفاوت است و بنابراين براي تعيين قيمت تمام شده اين اقلام بايد ابتدا نوع انتخابي را به كارشناس فروش مربوطه نشان دهيد. مزاياي استفاده از عايق چسب استفاده روزافزون از عايق هاي الاستومري با پشت چسب به دليل استحكام اين مواد ايجاد شده و فروش اين اقلام را هر روز در بازار مربوطه افزايش داده است.  

  • اين عايق ها ورود و خروج گرما و سرما را در محيط كنترل مي كنند.
  • استفاده از آن ها بر روي سيستم هاي متحرك نيز ميسر مي باشد؛ نصب اين عايق ها از آسيب رسيدن به بدنه دستگاه جلوگيري مي كند.
  • در ساختار مدل هاي الياف دار عايق هاي الاستومري، از روكش هاي آلومينيومي نيز استفاده شده كه مقاومت محصول را به ميزان قابل توجهي افزايش مي دهند.
  • نصب ساده و راحت آن ها سرعت عمل عايق سازي تجهيزات و بخش هاي مختلف ساختمان را افزايش مي دهد. براي نصب آن ها به ابزارهاي ساده اي مانند قيچي و كاتر نياز خواهيد داشت.
  • مقاومت و استحكام اين محصولات نيز از دلايل رونق خريد و فروش آن ها به شما مي رود.
  • استفاده از نوارهاي درزگير در كناره هاي لايه هاي عايق الاستومري نيز ميسر است و تمامي راه هاي نفوذ آب و رطوبت را از بين مي برد.
  • ويژگي برش عالي عايق هاي الاستومري پشت چسب دار و نخ دار نيز يكي از محاسن خريد آن ها است.

  نحوه نصب عايق الاستومري براي نصب اين مواد توجه ويژه اي به استفاده از عايق هاي الاستومري با پشتي چسب در محيط مي شود. در نظر گرفتن نوع و مدل اين متريال نيز در روند اجرا و نصب آن موثر خواهد بود. تمام قسمت هاي ورق الاستومري چسب با چسب هاي مخصوص پوشانده مي شود. اما روي لبه هاي اين محصول هيچ چسبي وجود ندارد. در اين قسمت ها مي توانيد از چسب هاي مايع مخصوص براي پوشش دادن سطح عايق استفاده كنيد. در نهايت نوارهاي آب بندي اين مقره ها در محل هاي مورد نظر قرار مي گيرند. ساخت و نصب اين مقره ها بدون مشكل مصالح قديمي مانند پشم شيشه انجام مي شود و باعث آلودگي محيط نمي شود. استفاده از اين عايق ها در زمان و هزينه شما صرفه جويي مي كند. مشخصات پوشش الاستومري هزينه عايق الاستومري با چسب با در نظر گرفتن خواص فراوان اين مواد تعيين مي شود. ويژگي ها و عملكرد عايق هاي الاستومري نقش مهمي در قيمت آنها دارد. استحكام چسبندگي اين پوشش ها بسيار بالا بوده و سرعت انجام كارهاي صنعتي و ساختماني را افزايش مي دهد. طول، عرض و ضخامت مشخص شده براي هر مدل محصول با توجه به نياز مشتري متفاوت است. ضخامت اين نوع چسب بين 9 تا 50 سانتي متر متغير است. اين موارد شامل استفاده از اين وسايل حفاظتي نيز مي شود.  

اطلاعات فني عايق الاستومري پشت چسب دار

هر يك از اين متريال صنعتي با ويژگي ها و مشخصه هاي كيفي و فني به خصوصي عرضه مي شوند. منطقه دمايي عملكرد اين عايق ها بين 30- تا 110 درجه سانتي گراد متغير است كه اين محصول را به يك عايق حرارتي فوق حرفه اي تبديل مي كند. ضريب انتقال حرارت هر يك از مدل هاي عايق الاستومري در حدود 0.032 تعيين مي شود. هر يك از رول هاي اين عايق ها با متراژ 32،20، 14،10،8 و... ارائه مي شوند و مصارف مشخصي در صنايع دارند. ساختار سلولي سطحي اين لايه هاي عايق عملكرد مطلوبي در جلوگيري از انتقال صوت و حرارت دارد. ضريب انتشار حرارت اين اقلام نيز در حد 9 wm2k تعيين شده و قابليت هاي منحصر به فرد آن را افزايش مي دهد. جلوگيري از نفوذ بخار نيز از ديگر مشخصه هاي فني اين اقلام است كه محصول را در برابر رطوبت نيز مقاوم سازي مي كند. سطوح داخلي اين اقلام از پوشش هاي ضد بخار تشكيل شده است. در گذشته براي نصب برخي از مواد عايق از متريال خطرناكي مانند فلوئور، فرمالدئيد و... استفاده مي شد كه استفاده از عايق هاي الاستومري اين مشكلات را برطرف كرده است.   نقاط قوت عايق پشت چسب دار الاستومريك قيمت عايق الاستومري رولي پشت چسبدار در قياس با توانايي هاي اين محصولات بسيار ناچيز تعيين شده است. همين مسئله از مهمترين نقاط قوت اين كالاي صنعتي جديد به شمار مي رود. از ديگر نقاط قوت اين محصول موارد زير مورد توجه هستند:

  • صرفه جويي در هزينه ها و ميزان مصرف انرژي
  • مقاومت بالا در برابر خوردگي
  • مقاومت در برابر رشد قارچ و كپك
  • مقاومت در برابر مواد شيميايي
  • عدم ايجاد حساسيت هاي پوستي و تنفسي
  • نگهداري ساده و نظافت آسان در طول دوران استفاده

  براي خواندن مطالب بيشتر به سايت الموت برويد 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.