نحوه استفاده اپل موزيك در iPhone و iPad

۵۹ بازديد


اگر در مورد اپليكيشن Apple Music براي آيفون و آيپد سوالي داريد، اين مقاله به شما كمك خواهد كرد. در اين مقاله به آموزش كامل نحوه استفاده از برنامه Apple Music در آيفون و آيپد اپل مي پردازيم. روي ميز كمك بنشينيد.

اپل موزيك (Apple Music) يكي از محبوب ترين اپليكيشن ها و برنامه هاي موجود در سري محصولات Apple IOS است كه امكانات و قابليت هاي زيادي را در اختيار كاربران قرار مي دهد. اگرچه محدوديت هايي وجود دارد كه ما را از استفاده صحيح از سرويس Apple Music باز مي دارد، اما اين محدوديت ها باعث نمي شود كه Apple Music عملكرد مهم و ضروري خود را از دست بدهد. اگر مي خواهيد در مورد نحوه عملكرد Apple Music و نحوه استفاده از آن بيشتر بدانيد، اين مقاله راهنماي جامعي را در اختيار شما قرار مي دهد.

در اين مقاله قصد داريم آموزش عملي گسترده اي در مورد نحوه استفاده از اپليكيشن Apple Music ارائه دهيم و برخي از ويژگي هاي اصلي آن را شرح دهيم. اگر به خاطر داشته باشيد، قبلا در مقاله “ويژگي هاي اپل موزيك كه ممكن است از آنها ندانيد!” به 10 نمونه از ويژگي ها و عملكردهاي اصلي اپل موزيك اشاره كرديم، اما در اين مقاله هدف اصلي ما آموزش استفاده از اپل موزيك است. يك برنامه موسيقي در آيفون و آيپد اپل در نظر گرفته شده است. در صورت نياز به توضيح بيشتر در مورد هر يك از بخش ها و موارد شرح داده شده مي توانيد از طريق شماره هاي موجود با كارشناسان واحد پشتيباني سيار تماس گرفته و از آنها راهنمايي دقيق تري بخواهيد. با خط كمك بمانيد.

شروع كار با Apple Music و نحوه انتقال موسيقي در iPhone يا iPad

ابتدا بايد با روش‌هايي آشنا شويد كه مي‌توانيد در آيفون يا آي‌پد خود به موسيقي گوش دهيد و پخش كنيد. به طور كلي چهار راه براي اين كار وجود دارد كه به شرح زير است.

  • خريد موسيقي از فروشگاه iTunes. iTunes Store در واقع يك برنامه جداگانه است كه مي توانيد از آن براي خريد مستقيم موسيقي از iPhone يا iPad خود استفاده كنيد. متاسفانه امكان استفاده از اين سرويس به راحتي و هميشه براي ما وجود ندارد.
    انتقال موسيقي از رايانه iTunes به iPhone: انتقال موسيقي از رايانه iTunes يا MacBook به iPhone روشي است كه تقريباً همه ما از آن استفاده مي كنيم. براي اين منظور كافي است برنامه iTunes را روي كامپيوتر متوسط ​​خود نصب كرده و سپس آيفون يا آيپد خود را متصل كنيد. موسيقي مورد نظر خود را در iTunes روي حافظه كامپيوتر انتخاب كنيد و در نهايت با انتخاب گزينه Sync Music اين موسيقي را به آيفون يا آيپد خود منتقل كنيد.

  • سرويس iTunes Match: سرويس iTunes Match يكي ديگر از روش هاي انتقال موسيقي به دستگاه هاي اپل آيفون و آيپد است كه نياز به هزينه مشخصي دارد. با استفاده از اين سرويس، موسيقي هاي ذخيره شده در مك بوك، برنامه iTunes Store و موسيقي هاي آپلود شده در iCloud به طور كامل همگام مي شوند. سپس مي توانيد آنها را در iPhone يا iPad خود پخش يا دانلود كنيد.

  • سرويس iCloud Music Library: سرويس iCloud Music Library مشابه سرويس iTunes Match است، اما اين سرويس بخشي از برنامه Apple Music است. اين سرويس منجر به تطبيق موسيقي مك بوك با iTunes Store مي شود و در نتيجه امكان پخش موسيقي را فراهم مي كند.

بنابراين مي دانيد كه چگونه موسيقي را به آيفون و آي پد اپل منتقل كنيد. البته در اين بين مي‌توانيد از ابزارهاي ديگري مانند اشتراك‌گذاري خانگي يا اپليكيشن‌هاي ثانويه مانند AnyTrans استفاده كنيد. براي اطلاعات دقيق تر در مورد نحوه انتقال موسيقي به حافظه آيفون و آيپد، مقاله روش هاي انتقال موسيقي از آيفون به آيفون ديگر، از كامپيوتر به آيفون را مطالعه كنيد. با وجود تمام اين تفاسير، استفاده از iTunes بهترين و رايج ترين راه براي تبادل فايل هاي موسيقي بين آيفون و رايانه است.

چگونه از Apple Music استفاده كنيم؟

بنابراين، شما مي دانيد كه چگونه موسيقي را به آيفون منتقل كنيد. اكنون زمان آن است كه درباره نحوه عملكرد Apple Music اطلاعات بيشتري كسب كنيد. برنامه Apple Music به صفحه اصلي يا صفحه اصلي آيفون شما پين شده است. اين برنامه را شروع كنيد. برنامه Apple Music به محض راه اندازي با دو حالت مختلف روبرو مي شود كه يكي از آنها مربوط به پخش موسيقي ذخيره شده در حافظه داخلي آيفون و گزينه دوم مربوط به پخش موسيقي از فروشگاه iTunes است. همچنين در حين اجراي Apple Music به احتمال زياد با صفحه خريد اشتراك مواجه خواهيد شد.

با خريد اشتراك Apple Music از فروشگاه اكانتي شاپ، مي توانيد به رايگان به تمام iTunes Music گوش دهيد. اين سرويس در حال حاضر 9.99 پوند در ماه هزينه دارد. از آنجايي كه به طور معمول امكان خريد اشتراك Apple Music وجود ندارد، از اين دسته صرف نظر مي كنيم. مي توانيد يك بار از اشتراك رايگان 3 ماهه Apple Music استفاده كنيد. اين واقعا يك هديه از طرف اپل است. براي اين كار بايد يك دوره آزمايشي رايگان سه ماهه را انتخاب كنيد. اگر اين گزينه را نمي بينيد، گزينه Open Settings را انتخاب كنيد و به قسمت Music برويد و در نهايت به Apple Music اشاره كنيد. اگر هنوز اين گزينه را نمي بينيد، ممكن است لازم باشد سيستم عامل آيفون يا آيپد خود را به روز كنيد.

به طور كلي، دسترسي مستقيم به Apple Music چندان پيچيده نيست. اين برنامه تقريباً مانند ساير پخش كننده هاي رسانه موجود در حين پخش موسيقي كار مي كند. در ادامه نحوه كنترل پخش موسيقي از طريق برنامه Apple Music توضيح داده شده است. شما مي توانيد دستورالعمل هاي تكميلي مراحل و نكاتي كه قبلا توضيح داده شده را از كارشناسان واحد پشتيباني سيار دريافت كرده و راهنمايي هاي دقيق تري را از آنها بخواهيد.

پخش موسيقي را از طريق برنامه Apple Music كنترل كنيد

همانطور كه قبلا گفتيم استفاده از نرم افزار Apple Music كار سختي نيست. ابتدا موسيقي مورد نظر خود را پخش كنيد. در اين حالت پنجره مقابل شما Now Playing ناميده مي شود. دكمه هاي پخش، مكث، جلو و عقب به وضوح قابل مشاهده هستند. نوارهاي لغزنده در بالاي صفحه و زير جلد موسيقي، محل پخش موسيقي را نشان مي دهد. لغزنده هاي پايين زمين بازي، موقعيت و ... مربوط به تنظيمات صدا هستند.

نماد زير كنترل صدا و به شكل يك برج راديويي به عملكرد AirPlay اشاره دارد. مي توانيد از آن براي اتصال آيفون خود به تلويزيون، اسپيكر بلوتوث و غيره استفاده كنيد. و آهنگ مورد نظر را از طريق آن پخش كنيد. اگر مي خواهيد در مورد اين ويژگي بيشتر بدانيد، پيشنهاد مي كنيم مقاله نحوه استفاده از عملكرد AirPlay اپل و اتصال آيفون به تلويزيون را مطالعه كنيد. نماد سه نقطه در سمت راست و زير نوار لغزنده صدا، منويي را باز مي كند كه شامل گزينه هايي مانند افزودن موسيقي در حال پخش به ليست پخش، ايجاد ايستگاه يا ايستگاه ها بر اساس آهنگ و همچنين جستجوي متن آهنگ Song As است. به نظر مي‌رسد كه مي‌توانيد پخش آهنگ مود را دوست داشته باشيد يا دوست نداشته باشيد و عملكرد برگه پيشنهادات (براي شما) را در برنامه Apple Music بهبود مي‌بخشد. دو آيكون قرمز رنگ در پايين صفحه وجود دارد كه هر كدام در سمت راست براي تكرار و زدن موسيقي وجود دارد.

اما هنگام گوش دادن به موسيقي از طريق اپليكيشن Apple Music مي توانيد كارهاي ديگري نيز انجام دهيد. اين بدان معناست كه مي توانيد محيط اصلي برنامه Apple Music را در حالي كه هنوز موسيقي مورد نظر خود را پخش مي كنيد، ترك كنيد. در اين صورت مي توانيد از طريق منوي Control Center آيفون خود پخش موسيقي مورد نظر را كنترل كنيد. اين منو مطابق تصوير بالا نمايش داده مي شود. گزينه هاي اين منو بسيار شبيه به گزينه هاي موجود در رابط كاربري Apple Music است. لذا از توضيح بيشتر در مورد آنها خودداري مي كنيم

نتيجه گيري نهايي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله نحوه استفاده از برنامه Apple Music در آيفون و آيپد اپل را به شما آموزش مي دهيم. توجه داشته باشيد كه براي پخش موسيقي در آيفون يا آيپد خود به استفاده از برنامه Apple Music محدود نمي شويد و مي توانيد از اپليكيشن هاي ديگر نيز براي اين منظور استفاده كنيد. در صورت نياز به توضيحات بيشتر در مورد قطعات و موارد شرح داده شده مي توانيد از طريق شماره درج شده با كارشناسان واحد پشتيباني سيار تماس گرفته و راهنمايي دقيق تري را جويا شويد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.